2026-07-20, 22:39
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Vem är Melissa?
Vanessa så klart vilket jag tror du är fullt medveten om.
Edit:

Om det i framtiden blir en skilsmässa så är det väl troligt att det är
Roberta (halmpyntet) som skickar in ansökan, Anna har inte de/dom/det ekonomiska finanserna för att kunna leva som hon gör nu på hans arvegods.
Hur fungerar livet för snopp viftaren, ni som har tik tok kan väl dela med er?
Senast redigerad av flugornas 2026-07-20 kl. 23:00.
Citera
2026-07-20, 22:55
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nej faktiskt inte. Håller inte namnen på deras avkommor i huvudet.
Citera
2026-07-21, 08:06
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Edit:

Om det i framtiden blir en skilsmässa så är det väl troligt att det är
Roberta (halmpyntet) som skickar in ansökan, Anna har inte de/dom/det ekonomiska finanserna för att kunna leva som hon gör nu på hans arvegods.
Hur fungerar livet för snopp viftaren, ni som har tik tok kan väl dela med er?

Antonio säger att han mår dåligt just nu.
Han önskar att han kunde gå tillbaka 10 år och ändra det som hände då.
Han har inte klarat att få oralsex efter det som hände då det väcker så hemska minnen.
Han flyttar med mamma och pappa till nya huset ich kan inte jobba då hans våldtäcksdom ständigt förstör för honom.
Han är 160 cm lång men lever upp till varje cm.
Vad det nu betyder 🤔
Citera
2026-07-21, 11:01
Medlem
TPLs avatar
"20 July 2026 14:31:39

🇪🇸🏆❤️ ¡CAMPEONES DEL MUNDO – IGEN! ❤️🏆🇪🇸 Jag sa det redan från VM:s första dag – och idag står Spanien återigen högst upp på världstronen! 🇪🇸⚽️✨ Vilken otrolig prestation, vilket lag, vilken passion och vilket hjärta! Att få vara här i Spanien och uppleva glädjen, tårarna, sångerna och firandet tillsammans med det spanska folket & min familj är något jag aldrig kommer att glömma. Magiskt är ett alldeles för litet ord❤️ Mitt hjärta är fyllt av stolthet, tacksamhet och en lycka som nästan inte går att beskriva som ni hör i alla klipp 😂 Att se mitt älskade Spanien bli världsmästare igen – på plats – är ett minne för livet. ¡¡FELICIDADES, ESPAÑA!! 🇪🇸 Ni har återigen skrivit fotbollshistoria och gjort en hel nation stolt. ❤️ ¡Viva España! 🏆 Världsmästare 2026. ⚽️ Lyckan är total.
"

Jag har inget minne av att Anna nämnt att Spanien skulle vinna VM.
Det enda i fotbollsväg hon nämnt var att hon efter att en match var spelad stolt kungjorde att hon vetat innan att Spanien skulle vinna med 3-0.
Tillsammans med det spanska folket? Låter som hon pratar om ett helt annat folk än hennes eget. 🤔

Onkel Fester är i Spanien!

Senast redigerad av TPL 2026-07-21 kl. 11:07.
Citera
2026-07-21, 11:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ja, dessvärre har du nog rätt. Sonen behöver hjälp, annars kör han i diket tills han sitter inne, som du skriver.
Man hade lite hopp om Melissa ett tag. Telefonförsäljning på provision är något man kan syssla med en sommar eller lite medan man pluggar, även om det är en vidrig företeelse. Tyvörr verkar hon inte ha några fler ambitioner än så. Hon borde ha läst vidare vid det här laget, så det tåget har nog gått. Turksyrran är jag förvånad över att hon faktiskt har kvar jobbet. Eller, ja, det vet vi ju i och för sig inget om. Hon kanske säljer röv vid sidan av?

Jag tänkte faktiskt tanken att Roberta ville skilja sig när de skulle sälja villan. Men inser nu att det är han som är Kalle Bakom. Han går ingenstans om han inte blir tillsagd att gå någonstans. Vilket gör Anna till den högpresterande i denna familj. Och det är ju sorgligt nog. Vi blir alla vittne till en trafikolycka i slow motion.
Han går inte och pissar utan stt fråga om lov. Detta är verkligen en familj utan några som helst ambitioner. Pappan står vakt i en galleria år ut och år in. Alltså på riktigt...hur i helvete står han ut???? Döttrarna sitter instängda i ett kontorslanskap med lurar i öronen år ut och år in. Känner ingen, umhås bara med varandra. Inga vänner. Lillebror en missbrukande retarderad . Inga vänner, inga kompisar och fetmorsan...dummast i huvudet. Inga syskon eller vänner eller grannar eller fan och hans moster vill umgås med henne eller hennes genomstörda familj.
Det bara måste vara fel på dem. Ingen låtsas ens känna dem...pestsmittade!
Citera
2026-07-21, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"20 July 2026 14:31:39

🇪🇸🏆❤️ ¡CAMPEONES DEL MUNDO – IGEN! ❤️🏆🇪🇸 Jag sa det redan från VM:s första dag – och idag står Spanien återigen högst upp på världstronen! 🇪🇸⚽️✨ Vilken otrolig prestation, vilket lag, vilken passion och vilket hjärta! Att få vara här i Spanien och uppleva glädjen, tårarna, sångerna och firandet tillsammans med det spanska folket & min familj är något jag aldrig kommer att glömma. Magiskt är ett alldeles för litet ord❤️ Mitt hjärta är fyllt av stolthet, tacksamhet och en lycka som nästan inte går att beskriva som ni hör i alla klipp 😂 Att se mitt älskade Spanien bli världsmästare igen – på plats – är ett minne för livet. ¡¡FELICIDADES, ESPAÑA!! 🇪🇸 Ni har återigen skrivit fotbollshistoria och gjort en hel nation stolt. ❤️ ¡Viva España! 🏆 Världsmästare 2026. ⚽️ Lyckan är total.
"

Jag har inget minne av att Anna nämnt att Spanien skulle vinna VM.
Det enda i fotbollsväg hon nämnt var att hon efter att en match var spelad stolt kungjorde att hon vetat innan att Spanien skulle vinna med 3-0.
Tillsammans med det spanska folket? Låter som hon pratar om ett helt annat folk än hennes eget. 🤔

Onkel Fester är i Spanien!

Det var precis det man förutspådde. Att hon efteråt skulle säga att hon såklart visste hur det skulle gå.
Citera
2026-07-21, 11:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primaliv69
Det var precis det man förutspådde. Att hon efteråt skulle säga att hon såklart visste hur det skulle gå.
Synd att hon inte kan se i sin spåkula hur mycket dom får för huset och när affären blir av...
Citera
2026-07-21, 13:43
Medlem
Coolvid19s avatar
Hade hon fått en dotter till hade de antagligen döpt henne till Finesse.

Mycket märkligt att hon smugglat med sig hela familjen till Spanien, utan att skryta om det. Eller kom maken och sonen med ett eget flyg? Men då vet vi att Antonio i alla fall inte är efterlyst.
Hela Spanien firar. Anna har aldrig tidigare känt sig så spansk.

Min fråga kvarstår. Vem är det Anna har som avatar på sitt Instagram-konto?

Om Antonio får PSTD-syndrom av oralsex kan han ju funder över hur tjejen han våldtog känner sig i samma situation. Han borde kastreras.
Citera
2026-07-21, 17:12
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/Vrtw4x6b

Oj nu verkar han inte bara ha hittat Gud utan även flaskan.
Så här har han inte betett sig på ett tag.
Mamma Anna läxar upp sin son efter att han supit sig full och skämt ut sig.
Han lyssnar en stund och tappar sedan fokus medan mamma fortsätter att försöka nå fram.
Kanske ska hon starta en podd om detta säger hon och den gamla Anna hade gått in på Antonios Tiktok och kollat kommentarerna.
Nu är hon en bättte person.
:Preach mother preach" säger hon som aldrig läser här 😉
Finns på Tiktok!
Senast redigerad av Tuttlutt 2026-07-21 kl. 17:31.
Citera
2026-07-21, 17:19
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Antonio säger att han mår dåligt just nu.
Han önskar att han kunde gå tillbaka 10 år och ändra det som hände då.
Han har inte klarat att få oralsex efter det som hände då det väcker så hemska minnen.
Han flyttar med mamma och pappa till nya huset ich kan inte jobba då hans våldtäcksdom ständigt förstör för honom.
Han är 160 cm lång men lever upp till varje cm.
Vad det nu betyder 🤔

Och vem ger honom oralsex? Mamma? För det finns väl ingen tjej i hans åldersgrupp som skulle ta i honom med tång ens?

OnT Vem tar hand om huset när dem är i Spanien eller har dom hyrt en pyromani?
Citera
2026-07-21, 18:15
Medlem
Citat:

Han lyssnar en stund och tappar sedan fokus medan mamma fortsätter att försöka nå fram.
Kanske ska hon starta en podd om detta säger hon och den gamla Anna hade gått in på Antonios Tiktok och kollat kommentarerna.
Finns på Tiktok!

Mycket intressanta att höra denna vidriga människa prata med sonen om varför han drack sig asfull och vilka som EGENTLIGEN är att skylla på!!!!!! Hör och häpna! Det är ” dem” som inte vill att han ska resa sig utan ” dem” som vill se honom kräla i skiten = följarna på TikTok När ska denna destruktiva familj inse att det är deras fel!! Halmpyntet försökte inflika i samtalet men den feta fortsatt mala och mala och sonen titta på sin galna mor med sin galna blick för att sedan skratta så att man får rysningar
Citera
2026-07-21, 18:16
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:

Finns på Tiktok!
"Jesus i sprit, rakt ut i blodet." - Olle Ljungström.
Det kanske bara är jag, men blir inte saker lite... osköna, när man bor med sina föräldrar och syskon och blir ensam aspackad mitt på dagen? Särskilt fint med en tatuerad kompass på bröstet. En tatuerad kompass (särskilt om den sitter nära hjärtat) symboliserar en inre kompass och hög moral. Och dit har han ju en bit kvar.
Om det är så att han valt att stanna ensam hemma, utan sin familj, bara för att bli full.... så har han ju missbruksproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in