2024-09-16, 19:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Bra skrivet! Håller med! Hennes känslor går i vågor. Nu verkar hon må toppen. Ger du Anna uppskattning får du evig kärlek tillbaka. Iaf i några veckor.
Hoppas Anna äntligen hittat, och inte skrämmer bort, en ny själsfrände

Äsch...så länge som han får ett glas friskt, kallt vatten, framburet o serverat av Anna Book herself, så finns ingen anledning att avsäga sig bekantskapen.
Citera
2024-09-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Finns lite från hennes uppträdande på angelica_tarnsby
Instagram
Undrar när AB skall inse att alla dessa nyfunna vänner som av en tillfällighet tjänar trafik till sina sociala medier på att vara "vän" med henne.

Allt för att få en glimpse av en ofiltrerad AB!
Citera
2024-09-17, 07:55
Medlem
TPLs avatar
Nu var det faktiskt mor och dotter som festade till. Såg inget om att det var Tomas som söp till, det var sparven Anna som lekte drinkskola igen. Hoppas hon sjöng på fyllan också.

"Tack för magisk kväll med massa gott ... drickat ska vi inte snacka om @feliciabook lyckades supa den här gamla morsan under bordet 🤣❤️ "
Citera
2024-09-17, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu var det faktiskt mor och dotter som festade till. Såg inget om att det var Tomas som söp till, det var sparven Anna som lekte drinkskola igen. Hoppas hon sjöng på fyllan också.

"Tack för magisk kväll med massa gott ... drickat ska vi inte snacka om @feliciabook lyckades supa den här gamla morsan under bordet 🤣❤️ "

Det var väl Angelika som skrev det?
Citera
2024-09-17, 08:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Det var väl Angelika som skrev det?
Jag uppfattade det inte så. Sorry i så fall.
Citera
2024-09-17, 08:17
Medlem
Citat:
Jag uppfattade det inte så. Sorry i så fall.

Tror det, men så svårt att urskilja när allt repostas in absurdum 🤷🏼‍♀️
Citera
2024-09-17, 13:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Antar att det är Tomas Kaya.
De hade ju SÅ trevligt tillsammans i studion, och skapade magi! Samarbetet kändes som hennes bästa någonsin.
Att han låter sig supas ned, och sova över hos Anna, får en kanske att dämpa förväntningarna något

Känns ändå som ett steg framåt att hon vågar erkänna att hon dricker ibland

Anna tar verkligen varje chans att servera en generös brakfrukost! Då ser hon generös och omtänksam ut, och det som inte äts upp tillfaller huset
Han Tomas, jobbar stenhårt på att sälja in sig som någon slags expert på barnuppfostran/barns rättigheter. Men har han ens barn själv?

Jag hittar intet på honom och vad han gjort tidigare i musikväg. Jag säger inte att han inte är musikalisk eller så, men varför plockade Anna in honom till sin come back? De kanske hade skitkul i studion, men det viktigaste för Anna är väl ändå att få till en ny hit. Någon sådan har vi inte hört än.

Så Anna flyger(?) genom halva Sverige för att gå på en föreläsning om barns rättigheter, trots att hennes egna barn är vuxna. Sedan tar sig denne Tomas ut till Sigtuna för att genomlida en timmes lokal talangslakt innan Anna krökar ner honom och tvingar på honom rågfralla med keso till frukost. Whats in it for me? Det är väl knappast Annas charm han suktar efter? Betalar hon hans stiftelse så mycket att han känner att detta är ett pris värt att betala?
Citera
2024-09-17, 14:05
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han Tomas, jobbar stenhårt på att sälja in sig som någon slags expert på barnuppfostran/barns rättigheter. Men har han ens barn själv?

Jag hittar intet på honom och vad han gjort tidigare i musikväg. Jag säger inte att han inte är musikalisk eller så, men varför plockade Anna in honom till sin come back? De kanske hade skitkul i studion, men det viktigaste för Anna är väl ändå att få till en ny hit. Någon sådan har vi inte hört än.

Så Anna flyger(?) genom halva Sverige för att gå på en föreläsning om barns rättigheter, trots att hennes egna barn är vuxna. Sedan tar sig denne Tomas ut till Sigtuna för att genomlida en timmes lokal talangslakt innan Anna krökar ner honom och tvingar på honom rågfralla med keso till frukost. Whats in it for me? Det är väl knappast Annas charm han suktar efter? Betalar hon hans stiftelse så mycket att han känner att detta är ett pris värt att betala?
Han hade ett tillfälle i Malmö tror jag det var, det var senare (i Stockholm?) som Anna tog med sig familjen för att lyssna och kanske lära sig nåt om baaarn.
Citera
2024-09-17, 14:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Han hade ett tillfälle i Malmö tror jag det var, det var senare (i Stockholm?) som Anna tog med sig familjen för att lyssna och kanske lära sig nåt om baaarn.
Aha, ja, det känns ju lite som att det är försent nu ändå. Men om tjugo år har nog Anna fått barnbarn där det kan vara aktuellt.
Flisan hittar inget bättre utan slarvar med p-pillren när pizzabagaren ska till. Om pizzerian finns kvar om fem år så lär Flisan visa pattarna där då också. Gravid. Anna blir stöd-mamma medan Flisan gör annat.
Vanessa gör en mormor och kommer komma hem från Spanien med en bulle i ugnen. Troligen spansk telefonförsäljare. Oklar identitet. Anna blir extramamma medan Vanessa flyttar hem.
Antonio kunde säkert haft barn redan om inte tjejerna upptäckt dagen efter piller. Han kommer få flera barn inom de närmsta åren. Han kommer skita i dem allihop. Någon av tjejerna kommer vara en F-kändis och då kommer Anna ställa upp som en extramamma.
Citera
2024-09-17, 17:03
Medlem
Ett steg närmare LIVE igen! Många frågor svaras med stories. Flera inlägg om att besvara lögner, framför allt lögnen att hon använder AI.

Hon hintar också om att fortsätta svara på frågor med stories.
Citera
2024-09-17, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ett steg närmare LIVE igen! Många frågor svaras med stories. Flera inlägg om att besvara lögner, framför allt lögnen att hon använder AI.

Hon hintar också om att fortsätta svara på frågor med stories.
Ok, jag får citera mig själv med ett tillägg:

Det är lite skillnad mot tidigare LIVEs. Hon känns mer skådespelad nu, och talar långsamt och inställsamt "lent". Med uppspärrade ögon. Det påminner om My efter kaktusperioden när hon skulle byta attityd.

Det hela känns väldigt nyfrälst, inte genuint. Men hon kanske faktiskt är glad? Sen, såklart, några engelska citatvideor med smetig pianomusik bakom
Citera
2024-09-17, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ok, jag får citera mig själv med ett tillägg:

Det är lite skillnad mot tidigare LIVEs. Hon känns mer skådespelad nu, och talar långsamt och inställsamt "lent". Med uppspärrade ögon. Det påminner om My efter kaktusperioden när hon skulle byta attityd.

Det hela känns väldigt nyfrälst, inte genuint. Men hon kanske faktiskt är glad? Sen, såklart, några engelska citatvideor med smetig pianomusik bakom
Man måste ju bara älska skribenter som skriver LIVE med versaler bara för att trådens huvudperson gjorde det!
Det är äkta bookomaner det!
Vi ses på bookmässan 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in