Citat:
Många här verkar ju faktiskt helt slut.
Om jag visste allt om alla produkter så skulle jag väl för fan inte klaga och bara köpa allt online? Då hade jag sluppit att ens träffa ”Joel” och ”Zandra” 20 år gamla retarder. Och jag hade sluppit all denna irritation och jag hade aldrig gjort denna trådstart.
Men nu är det så här att i verkligheten, så går normalt folk till en affär, därför att man vill ha hjälp av personalen. Man ställer frågor och önskar sig svar. Därför att man kan inte allt om det man ska köpa, men man förväntar sig att personalen i affären man handlar i SKA KUNNA DET. Är det så jävla orimligt att begripa era slan?
Jag är övertygad om att alla kretiner här i tråden som svarar ”öööh dhööö. Du ä dum i huvve! Googla din boomerz..!” Det är ni som är problemet. Zandra och Joel 20 är allt för nära er själva så ni tar så illa vid er för ni vet att jag har rätt och ni vet att NI är helt värdelösa som individer och fyller noll funktion i vårt samhälle.
Lycka till på Biltema i framtiden.
Om jag visste allt om alla produkter så skulle jag väl för fan inte klaga och bara köpa allt online? Då hade jag sluppit att ens träffa ”Joel” och ”Zandra” 20 år gamla retarder. Och jag hade sluppit all denna irritation och jag hade aldrig gjort denna trådstart.
Men nu är det så här att i verkligheten, så går normalt folk till en affär, därför att man vill ha hjälp av personalen. Man ställer frågor och önskar sig svar. Därför att man kan inte allt om det man ska köpa, men man förväntar sig att personalen i affären man handlar i SKA KUNNA DET. Är det så jävla orimligt att begripa era slan?
Jag är övertygad om att alla kretiner här i tråden som svarar ”öööh dhööö. Du ä dum i huvve! Googla din boomerz..!” Det är ni som är problemet. Zandra och Joel 20 är allt för nära er själva så ni tar så illa vid er för ni vet att jag har rätt och ni vet att NI är helt värdelösa som individer och fyller noll funktion i vårt samhälle.
Lycka till på Biltema i framtiden.
Du vägrar ju uppenbarligen att förstå hur verkligheten ser ut. Om du går till ett stort varuhus möts du av personal med instegsjobb och minimilön. De är där för att packa upp varor, fylla på hyllor och ta betalt, inte för att fungera som din personliga konsult. Förväntar du dig spetskompetens om exakt vilket material eller märke som är bäst får du faktiskt söka dig till en specialbutik och betala vad det kostar där. Du kan inte handla på ställen som konkurrerar med volym och låga priser och sedan kräva femstjärnig expertis på köpet.
Det är faktiskt rätt ironiskt att du kallar ungdomar för värdelösa samtidigt som du själv framstår som helt handlingsförlamad så fort du kliver in i en butik. Kan du inte ta reda på någonting själv är det ju du som gör dig beroende av andra.
Världen förändras. Antingen anpassar du dig och tar lite eget ansvar, eller så fortsätter du gå runt och koka av ilska över 20-åringars blonderingar. Det är ingen annan än du själv som mår dåligt av det
Det är därför jag alltid ser till att fråga efter andra handläggare och personal, när man hör att man pratar med en bubbelgumstuggande 22-åring. För att inte tala om när man råkar få en ”bruscha” i luren. Men då kan man åtminstone skylla på språkförbistring och att man inte förstår.