2026-07-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJonsson
Barnet har INTE avlidit.

Jodå, och jag spekulerar aldrig utan bygger mina kommentarer på fakta....
Citera
2026-07-20, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilleskutt74
Jodå, och jag spekulerar aldrig utan bygger mina kommentarer på fakta....

Ja jag tar på.mig skämsmössan och ställer mig i skamvrån.

Barnet är avlidet tyvärr!
😢
Citera
2026-07-20, 09:26
Medlem
B 1040-26 Mora Tingsrätt.
Citera
2026-07-20, 11:46
Medlem
Varför ändras inte brottsrubriceringen om de nu handlar om mord och inte mördförsök?
Läst häktningsframställan som bifogad ovanför. Inget som bekräftar att barnet avlidit, har barnet i fråga blivit dränkt ? I anslutande sjö eller innanför hemmets väggar?
Citera
2026-07-20, 14:41
Medlem
Crimphris avatar
Hur kommer det sig att det är så tyst i media?
Detta borde väl vara en toppnyhet?
Citera
2026-07-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri
otroligt märkligt. borde vara på förstasidan i svt,expressen,aftonbladet.

Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Varför ändras inte brottsrubriceringen om de nu handlar om mord och inte mördförsök?
Läst häktningsframställan som bifogad ovanför. Inget som bekräftar att barnet avlidit, har barnet i fråga blivit dränkt ? I anslutande sjö eller innanför hemmets väggar?
Ingen har dött förmodligen? släng upp den här gärna
Citera
2026-07-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri

Troligen pga brutalt dåligt arbete från psykiatrin, eftersom hon uppenbarligen haft problem med psykiska hälsan och de varit ”allmänt känt”..
köper inte överhuvudtaget att de handlar om att de är tyst pga en familjetragedi, varit mycket rapportering kring 5 åringen som brann inne i lägenheten i gbg eller dessa ständiga galna män som har hjäl barn och fru.
Citera
2026-07-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Troligen pga brutalt dåligt arbete från psykiatrin, eftersom hon uppenbarligen haft problem med psykiska hälsan och de varit ”allmänt känt”..
köper inte överhuvudtaget att de handlar om att de är tyst pga en familjetragedi, varit mycket rapportering kring 5 åringen som brann inne i lägenheten i gbg eller dessa ständiga galna män som har hjäl barn och fru.
Att hon fortfarande är häktad för enbart försök beror på att hon häktades innan barnet avled, det kommer att lämnas in en ny häktningsframställan från åklagaren i sinom tid. Det är förmodligen ingen brådska med den eftersom hon redan är häktad.
Citera
2026-07-20, 18:50
Medlem
Vad tror ni straffet blir hära?
Citera
2026-07-20, 19:46
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Att hon fortfarande är häktad för enbart försök beror på att hon häktades innan barnet avled, det kommer att lämnas in en ny häktningsframställan från åklagaren i sinom tid. Det är förmodligen ingen brådska med den eftersom hon redan är häktad.
Stackars bebis. Det gör ont att läsa.
Citera
2026-07-20, 20:02
Medlem
Citat:
Stämmer ju inte alls om barnet nu är dött borde rubriceringen ändras till mord eller dråp.
Citera
2026-07-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Stämmer ju inte alls om barnet nu är dött borde rubriceringen ändras till mord eller dråp.

Jag har suttit häktad och fått yrkandena ändrade tillräckligt många gånger för att veta hur det funkar, aldrig dömd dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in