Citat:
Ursprungligen postat av
Alien44
Vad är din källa på det?
Har hört annat från en vän till familjen
Dottern är precis som du skriver, avliden. Familjen var och sa farväl i Torsdags kväll.
Jag kan inte för mitt liv förstå mig på er som sitter och skriver era teorier som om det vore fakta. Om man inte vet, med all säkerhet så tillför man absolut ingenting!
Detta är en sån fruktansvärd tragedi för hela familjen och hela denna lilla by. Pappan i fråga skulle aldrig lägga ett finger på mamman. Det är så sjukt att dra den teorin utan att ha någonting som stödjer det. Och ni som säger att ni känner till familjen, om ni gjorde det så borde ni veta att dom inte är 3 bröder, dom är 4….. Så tillförlitliga är vissa i tråden. Just nu undrar alla vad som egentligen har hänt och hur det kunde hända. Det kommer alla få veta när förundersökningen är klar. Är så oerhört glad att pappan inte är den som har sociala medier och inte är intresserad av skvallertrådar för usch vad man skulle bli ledsen av att läsa allt detta!
Snälla, tänk på vad ni skriver. Bakom alla spännande fall står en familj i sorg som inte förtjänar falsk ryktesspridning.