2026-07-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag tyckte det lät coolt att ha Kirk namnet än mitt riktiga namn Kevin. Nä, jag är inte som James T Kirk. Förutom att vara en ladies man.

vilka ladies?
Citera
2026-07-19, 21:44
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
det är väldigt underligt att morra åt någon oprovocerat, framförallt mot småtjejer :/ o tjejerna skrattar inte med dig, de skrattar åt dig
Skratta med eller åt... Ärh, jag har varit med om sånt i MÅÅNGA år så jag tycker bara det är kul att få en att skratta och jag bryr mig inte om det är med eller åt, låt de skratta och ha kul. Buttergök.
Citera
2026-07-19, 21:49
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
vilka ladies?
Ladies man. Alltså på svenska kvinnokarl, där man är lite allt för attraktiv till kvinnor och flörtar med varenda en. Har du inte sett original serien Star Trek?
Citera
2026-07-19, 21:53
Medlem
0perators avatar
Citat:
Jag tyckte det lät coolt att ha Kirk namnet än mitt riktiga namn Kevin. Nä, jag är inte som James T Kirk. Förutom att vara en ladies man.

Mer ladies man som normala James T. Kirk? Eller ladies man som James T. Kirks dubbelgångare i avsnittet ”The Enemy Within?
Citera
2026-07-19, 21:58
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Mer ladies man som normala James T. Kirk? Eller ladies man som James T. Kirks dubbelgångare i avsnittet ”The Enemy Within?
Normala James Kirk. Inte den onda.
Citera
2026-07-20, 01:51
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
De bad mig att ta kort på de, att de vinkar in och "Kirk, kan du snälla ta kort på oss". Vanligtvis fotograferar jag bilar än människor, men under sådant event så kunde jag väl göra det.

Morrar... Något som jag inte gjort på länge och som blev lite känd för, så då gjorde jag det. Kul grej, lite karaktäristiskt drag för lite mer uppmärksamhet i publicitet. Få mer likes.

Inget av de är sliskigt. Du är bara så lättkränkt och avundsjuk på att du inte kan göra det och det är högst ovanligt att uppleva sånt. Men kom igen, det var på skoj och det var cruising. Driva lite och va oseriös, något som ni borde känna igen.

Avundsjuka på att vi inte morrar åt minderåriga tjejer samtidigt som de skrattar åt oss? Är det sånt du hade blivit avundsjuk på om det inte hände dig?

Är jag galen eller tog Kirk bort en av videorna han tog med alla barnen ute på stan? Antingen det eller så har en av videornas kommentarer försvunnit, då jag minns att jag såg en mängd kommentarer som jag inte längre kan hitta.
Citera
2026-07-20, 02:44
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Avundsjuka på att vi inte morrar åt minderåriga tjejer samtidigt som de skrattar åt oss? Är det sånt du hade blivit avundsjuk på om det inte hände dig?

Är jag galen eller tog Kirk bort en av videorna han tog med alla barnen ute på stan? Antingen det eller så har en av videornas kommentarer försvunnit, då jag minns att jag såg en mängd kommentarer som jag inte längre kan hitta.
utifrån mitt snokande fanns endast en video med barn på hans tiktok just nu, kommentarerna ser lite rensade ut med.
Citera
2026-07-20, 03:58
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
utifrån mitt snokande fanns endast en video med barn på hans tiktok just nu, kommentarerna ser lite rensade ut med.

Jag såg en kommentar där någon hade lagt en bild på The Predator och Kirk hade gillat den. Han kanske insåg lite senare att det var ett hån och att folk tyckte han var otäck, snarare än något coolt.
Citera
2026-07-20, 04:32
Medlem
bigdickricks avatar
Bara jag som tycker att kirken ska ha strumpor på sig när han använder sina sandaler? Tycker han har sånna ovårdade fötter
Citera
2026-07-20, 06:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Bara jag som tycker att kirken ska ha strumpor på sig när han använder sina sandaler? Tycker han har sånna ovårdade fötter
Jag har visst vårdade fötter. Men kolla inte då. Och nä, ha strumpor med sandaler är fult. Det passar inte.
Citera
2026-07-20, 06:36
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast

Jag tog bort videon för att en av tjejerna hade bakfylla ångest och ville att jag skulle ta bort videon. Även om jag ville ha kvar videon för att vänta in att få mer likes än vanligt än de andra videos.
Citera
2026-07-20, 06:38
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Ja, jag liksom ser i inkorgen vilka kommentarer som kommenteras och jag tar bort oftast de som jag tycker inte borde vara med. Så gör jag alltid på varje video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in