2026-07-17, 23:02
Medlem
Så sant 👍☺️
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Ja exakt! Verkar vara helt genetiskt. "Är det nåt dåligt så ärver man det " har aldrig passat bättre
Citera
2026-07-18, 17:39
Avstängd
Nu i Örebro med Per Andersson och desperat efter en tandläkare. Bitit sönder en tand och jätteont. Tom jourtandläkaren har stängt. Stackarn som ska uppträda i kväll och chaffisen i en pool med mammsen på Gotland. Det går bra nu!
Citera
2026-07-18, 19:17
Medlem
Citat:
Nu i Örebro med Per Andersson och desperat efter en tandläkare. Bitit sönder en tand och jätteont. Tom jourtandläkaren har stängt. Stackarn som ska uppträda i kväll och chaffisen i en pool med mammsen på Gotland. Det går bra nu!
Men givetvis öppnar en tandläkarmottagning upp en hel mottagning och ställer upp med fyra personer som avbryter sin semester för Pernillas skull. Fy fan säger jag för special behandling av kändisar. 🤮
Smiletandvard i örebro, ring och be om en akuttid och se om de kan springa ifrån sitt bastubesök även för DIN skull...
Senast redigerad av divadnil 2026-07-18 kl. 19:21.
Citera
2026-07-18, 19:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Men givetvis öppnar en tandläkarmottagning upp en hel mottagning och ställer upp med fyra personer som avbryter sin semester för Pernillas skull. Fy fan säger jag för special behandling av kändisar. 🤮
Smiletandvard i örebro, ring och be om en akuttid och se om de kan springa ifrån sitt bastubesök även för DIN skull...
Ja herregud så fjantigt att fyra personal sitter med Pernilla och flinar och är sååå till sig i brallorna.
Behövs det verkligen så många händer i en käft?
Skitlöjligt och riktigt dålig reklam för SMILE tandvård. Snacka om "starstruckade".
Citera
2026-07-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ja herregud så fjantigt att fyra personal sitter med Pernilla och flinar och är sååå till sig i brallorna.
Behövs det verkligen så många händer i en käft?
Skitlöjligt och riktigt dålig reklam för SMILE tandvård. Snacka om "starstruckade".
Ja det är riktigt dålig reklam för SMILE tandvård såvida de inte behandlar ALLA likadant!
Citera
2026-07-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Dom fick reklam och Pernilla en fixad tand. Frågan är om hon behövde betala för besöket eller om det ingick i uppgörelsen
Citera
2026-07-19, 11:44
Medlem
Den blev säkert inte dyr. Ingick nog i reklamen, vilket kan bli en björntjänst för kliniken. Skulle vara intressant för örebroarna att veta om nästa akutpatient får ut fyra personal så snabb ur bastun och svampskogen. Tror t o m kvinnorna i köket hellre stannat hemma.
Var med om liknande i våras och ringde runt på kvällen. Tydligen hade jag fel namn för ingen intressent fanns tillgänglig utan fick vackert vänta till dagen därpå. Och nej, det är inte avund. Det är rätt och slätt att vi ska ha lika förutsättningar. Oavsett vem du är. Den här gången var prioriteringen enbart en tand. Nästa kan gälla ditt barn på akuten.
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Dom fick reklam och Pernilla en fixad tand. Frågan är om hon behövde betala för besöket eller om det ingick i uppgörelsen
Citera
2026-07-19, 13:49
Medlem
Är hon så snååål 🦷 💰

Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Den blev säkert inte dyr. Ingick nog i reklamen, vilket kan bli en björntjänst för kliniken. Skulle vara intressant för örebroarna att veta om nästa akutpatient får ut fyra personal så snabb ur bastun och svampskogen. Tror t o m kvinnorna i köket hellre stannat hemma.
Var med om liknande i våras och ringde runt på kvällen. Tydligen hade jag fel namn för ingen intressent fanns tillgänglig utan fick vackert vänta till dagen därpå. Och nej, det är inte avund. Det är rätt och slätt att vi ska ha lika förutsättningar. Oavsett vem du är. Den här gången var prioriteringen enbart en tand. Nästa kan gälla ditt barn på akuten.
Citera
2026-07-19, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Är hon så snååål 🦷 💰

Absolut inte! detta var ju för PW själv…men annars…

Som inför en av de senaste hemresorna från Spanien handlades det fikabröd till fyra personer.
Då delades flera olika kakor/bröd i 4 bitar… en bakelse 🍰 var hel. Fotat och upplagt på IG i stories.

För några säsonger sedan frågade hon efter en billig blåmögelost, det var CB som skulle överraskas 😋
Citera
2026-07-19, 17:56
Medlem
Ok, det hade jag ingen aning om, men där ser man. Hon hör ju reklam mest hela tiden faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Är hon så snååål 🦷 💰
Citera
2026-07-19, 17:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Absolut inte! detta var ju för PW själv…men annars…

Som inför en av de senaste hemresorna från Spanien handlades det fikabröd till fyra personer.
Då delades flera olika kakor/bröd i 4 bitar… en bakelse 🍰 var hel. Fotat och upplagt på IG i stories.

För några säsonger sedan frågade hon efter en billig blåmögelost, det var CB som skulle överraskas 😋
Va'???? En snåljävel??? Det trodde jag inte. Då passar hon ju bättre med Bauer än vad jag någonsin trott. Kaka söker maka på riktigt
Snåla människor är bland det värsta jag vet 🤮💩
Citera
2026-07-19, 18:39
Medlem
Citat:
Va'???? En snåljävel??? Det trodde jag inte. Då passar hon ju bättre med Bauer än vad jag någonsin trott. Kaka söker maka på riktigt
Snåla människor är bland det värsta jag vet 🤮💩
Det är en sak att man snålar eller håller igen om man har dålig ekonomi men hon har gott om pengar. Såg ett avsnitt där hon ger en present till brodern Linus, det var bestick som hon fått med bud från något smörande företag. Så gör hon ofta som jag förstått det. Hon borde istället skänka dessa grejer vidare till fansen som gjort att hon är där hon är och köpa någonting fint som brodern och andra nära faktiskt önskar sig. Men hon skrattar bort allt och kommer undan med sitt vidriga beteende. Ett under att hon har vänner egentligen även om hon är lättsam och glad så kräver en riktig vänskap även respekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in