Idag, 09:11
Medlem
Nu när SlemBauer badar med älskade mammsen på Gotland så passar PW på att ha barn och barnbarn hos sig. Det säger väl ändå en del tycker jag. Lite roligt och uppkäftigt att hon grattar Emilio på födelsedagen genom att skicka ett foto på dom tillsammans med Oliver i en säng. Gulligt!
Citera
Idag, 10:48
Medlem
Tror hon innerst inne älskar Emilio 🩵

Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nu när SlemBauer badar med älskade mammsen på Gotland så passar PW på att ha barn och barnbarn hos sig. Det säger väl ändå en del tycker jag. Lite roligt och uppkäftigt att hon grattar Emilio på födelsedagen genom att skicka ett foto på dom tillsammans med Oliver i en säng. Gulligt!
Citera
Idag, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Tror jag med .eller kanske inte älskar men finner honom betydligt mer spännande än slemproppen Bauer. Emilio är väl betydligt mer spännande och ser bättre ut
Citera
Idag, 12:29
Medlem
Og så er Zoe og Kalí i Spania sammen med Bauers dotter og hennes barn. Jeezes 🙄
Citera
Idag, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Og så er Zoe og Kalí i Spania sammen med Bauers dotter og hennes barn. Jeezes 🙄
Dom umgås ju inte alls. Bauers barnbarn är ju äldre än Kalí så jag tror PW har skickat ner Zoe för att hålla lite koll på huset. Ungen Bauer med barn har väl hängt där i veckor nu och nött ut plastmammas möbler, kylskåp, vinbar , pool mm.
Har hon inget jobb människan??? Jävligt fräckt att bosätta sig där liksom.....gratis är gott!
Citera
Idag, 18:35
Medlem
Tror jag också
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Citera
Idag, 18:36
Medlem
Alla dar i veckan
Citat:
Tror jag med .eller kanske inte älskar men finner honom betydligt mer spännande än slemproppen Bauer. Emilio är väl betydligt mer spännande och ser bättre ut
Citera
Idag, 18:55
Medlem
Pearsagas avatar
Citat:
Dom umgås ju inte alls. Bauers barnbarn är ju äldre än Kalí så jag tror PW har skickat ner Zoe för att hålla lite koll på huset. Ungen Bauer med barn har väl hängt där i veckor nu och nött ut plastmammas möbler, kylskåp, vinbar , pool mm.
Har hon inget jobb människan??? Jävligt fräckt att bosätta sig där liksom.....gratis är gott!
Hur vet ni att hon är där?
Citera
Idag, 19:57
Medlem
+ 1

Citat:
Citera
Idag, 19:57
Medlem
Där kan han vara. Ja men visst var det gulligt så söta så 🤗
Citat:
Citera
Idag, 20:04
Medlem
Ja det har hon säkert fått gjort, och förhoppningsvis få med henne hem 🤪. Hon tar efter far sin, passar på att nyttja allt gratis PW betalar och står för.
Citat:
Citera
Idag, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ja det har hon säkert fått gjort, och förhoppningsvis få med henne hem 🤪. Hon tar efter far sin, passar på att nyttja allt gratis PW betalar och står för.
Ja exakt! Verkar vara helt genetiskt. "Är det nåt dåligt så ärver man det " har aldrig passat bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in