2026-07-18, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
De hade hånglat, kysst varandra. Det var du som skrev att hon inte hade visat det minsta av fysiskt intresse.

Ja, hon hade inte örfilat honom när han kysste henne. Innebär det att det finns ett fysiskt sexuellt intresse i din värld?

Det som är fastställt är att BO konstant avvisat sexuella inviter.
Citera
2026-07-18, 19:28
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Du menar att GM är felaktigt dömd. Således menar du att allt som hände var samtyckt. Så du ör svaret skyldig. Om inte solklart, åtmindtone så att rimligt tvivel finns.

Fiktiva hypotetiska scenarion utan kända fakta saknar relevans.

Har du läst vad jag skrivit? I sådana fall har du svaret på varför jag anser att det inte är solklart att han inte kan ha trott att det var frivilligt sex från hennes sida.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Noterar att du skriver vänsterns gamla motto.

Ja, det är gammalt, ända sedan den svenska arberarrörelsens linda.
Citera
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja, hon hade inte örfilat honom när han kysste henne. Innebär det att det finns ett fysiskt sexuellt intresse i din värld?

Det som är fastställt är att BO konstant avvisat sexuella inviter.

Vad hände i kön in till toaletten enligt tjejen?
Citera
2026-07-18, 19:30
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ja, det är gammalt, ända sedan den svenska arberarrörelsens linda.

Som sagt, det försvann i takt med feminiseringen. Kvinnor förstår inte plikt.
Citera
2026-07-18, 19:31
Medlem
Citat:
Här har du ju enkelt bevisat att samtycke inte är så solklart. Det beror på!!.

Låt säga att den här killen som för in fingret av god vilja för att försöka göra det skönare för tjejen har gjort detta på tjejer tidigare och de har berättat efteråt att de tyckt det varit skönt och allt har varit frid o fröjd. Tjejerna har njutit av behandlingen i tystnad.
Nu gör han likadant med den här tjejen av välvilja. Dagen efter kommer en polis hem och knackar på och han får åka in på förhör misstänkt för våldtäkt. Tjejen säger att hon inte ville ha hans finger i sig och han hade ju inte frågat och hon hade enligt hennes utsaga inte förmått sig att säga ifrån eller göra motstånd.

Har han begått en våldtäkt enligt dig? Ligger han risigt till juridiskt sett om tjejen alltigenom har lämnat en detaljerad och trovärdig berättelse vid ett flertal tillfällen?

Ser att du inte ville svara på den frågan heller. Så är det i alla lägen helt ok om någon trycker upp ett finger i analen på dig när du får en avsugning, det är ju med goda avsikter.
Citera
2026-07-18, 19:32
Medlem
Citat:
Vad hände i kön in till toaletten enligt tjejen?

Han tog henne mellan benen och hon skickade ut förfrågningar om hjälp till flera vänner.
Citera
2026-07-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Som sagt, det försvann i takt med feminiseringen. Kvinnor förstår inte plikt.

Och du förstår inte manlighet. Gnäll är inte manligt.
Citera
2026-07-18, 19:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ser att du inte ville svara på den frågan heller. Så är det i alla lägen helt ok om någon trycker upp ett finger i analen på dig när du får en avsugning, det är ju med goda avsikter.

Vet du att om jag inte sade ifrån eller fysiskt avvisade fingret så skulle jag faktiskt tycka att det är rimligt att motparten tror att jag är OK med det och jag skulle inte överraska med en anmälan dagen efter.

Och du försöker alltid att få det till att man bryskt och hänsynslöst har kört upp något i musen eller analen på tjejen. Det är inte så de här fallen vi kommenterar har gått till.
Citera
2026-07-18, 19:35
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Han tog henne mellan benen och hon skickade ut förfrågningar om hjälp till flera vänner.

Så du tänker fortfarande att hon trodde att de skulle prata inne på toaletten?
Citera
2026-07-18, 19:43
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Och du förstår inte manlighet. Gnäll är inte manligt.

Jag har inte sagt något om manlighet.
Citera
2026-07-18, 19:54
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Så hon tog det som en "sexuell invit" enligt dig? Hon förstod då att anledningen till att gå på toaletten skulle vara att ha sex därinne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in