2026-06-24, 22:16
Medlem
FredrikMajsfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktamig
Förväntade mig att man får skulle få eurofi av ksalol. Vad händer om jag blandar med alkohol då?
Riskabelt som fan. Att blanda Alprazolam och alkohol är nästan som Rohypnol och Alkohol. Du kommer vakna upp om några dagar med noll minne. Om du ens vaknar
Citera
2026-06-24, 22:34
Avstängd
Jävlar

Jag som ändå har läng erfarenhet av att använda höga doser tramadol. Idag tog jag 600mg tramadol och 5mg ksalol (under hela dagen) känslan? Känner mig lite seg bara
Citera
2026-06-24, 23:39
Medlem
FredrikMajsfeldts avatar
Citat:
Jävlar

Jag som ändå har läng erfarenhet av att använda höga doser tramadol. Idag tog jag 600mg tramadol och 5mg ksalol (under hela dagen) känslan? Känner mig lite seg bara
Noja inte, du överlever bror. Ta inget mer bara. Experimentera ba inte.
Citera
2026-06-25, 01:25
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Jävlar

Kombinerar du Alprazolam i högre doser med alkohol riskerar att skämma ut dig för all framtid. Räkna med eventuellt förstörda relationer.
Citera
2026-06-25, 11:39
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Kombinerar du Alprazolam i högre doser med alkohol riskerar att skämma ut dig för all framtid. Räkna med eventuellt förstörda relationer.

Ja, är nog den sämsta blandningen, personlighetsförändrande med anterograd amnesi som heter duga.

Jag kan inte stanna på en låg dos om jag dricker alkohol samtidigt, häxblandning för mig.t
Citera
2026-06-25, 14:17
Avstängd
Alltså vad är det för fel på ksalol egentligen? Tog 4 st för 1 timme sedan men känner fortfarande inte av effekten. Om jag lägger till lite sprit får jag mer effekt av ksalol då?
Citera
2026-06-25, 22:03
Avstängd
Alltså hur lågdoserade är ksalol egentligen? Dem jag köpte är ljusblåa och små runda tabletter
Tog 4 st samt 4 tramadol men känner ingenting
Tramadol har jag tolerans men låg tolerans vad gäller ksalol.
Citera
2026-06-25, 22:55
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMajsfeldt
Riskabelt som fan. Att blanda Alprazolam och alkohol är nästan som Rohypnol och Alkohol. Du kommer vakna upp om några dagar med noll minne. Om du ens vaknar

Var lite väl dramatiskt det där... men självfallet värre än att blanda sponken och sobril.
Citera
2026-06-27, 07:55
Medlem
Brmcs avatar
Droh i mig 5 xanax stavar igår, en gubbe ladd o enf laska vin, utspått med alkoholen fr.o.m klockan 3, laddet vid 18, alpran vid 24. Tog lite väl många stavar när e man återställd någotlunda?
Citera
2026-06-27, 17:18
Medlem
Masmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Droh i mig 5 xanax stavar igår, en gubbe ladd o enf laska vin, utspått med alkoholen fr.o.m klockan 3, laddet vid 18, alpran vid 24. Tog lite väl många stavar när e man återställd någotlunda?

Alla dessa droger har kort halveringstid, dock tog du ganska hög dos av Alprazolamen vilket gör att den kommer sitta i lite längre. Men du borde känna dig lite nyktrare redan nu. I princip återställd imorgon skulle jag gissa på. Ta inget mer och se till att äta och dricka ordentligt så blir det nog bra till slut.
Citera
2026-06-28, 14:53
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Alla dessa droger har kort halveringstid, dock tog du ganska hög dos av Alprazolamen vilket gör att den kommer sitta i lite längre. Men du borde känna dig lite nyktrare redan nu. I princip återställd imorgon skulle jag gissa på. Ta inget mer och se till att äta och dricka ordentligt så blir det nog bra till slut.

Fan med dyslexi man får på benzo. Mår bra! Dumt återfall
Citera
2026-07-04, 10:14
Medlem
Tjena, har ätit ca 15-18 ksalol under två dygn.Har tidigare erfarenhet av dessa sedan år tillbaka, Vet att dom knappast är på 1mg som även skrivs här.Hade ingen för tolerans innan dessa två dygn.

Igår blev jag skön på två stycken men fortsatte att äta mer ändå under kvällen(typiskt benzo beteende)

Brukar äta dom då och då i max något dygn men i lägre doser.

Har aldrig fått AT av dom innan.Vad tror ni? Klarar jag mig utan jobbig abstinens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in