2026-07-18, 01:26
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?

Med den logiken så måste du tycka att vissa neandertalare och vissa människor var dom ursprungliga rasförrädarna!? (undrar hur den debatten gick på den tiden btw - det var nog i högsta grad blodigt slagsmål och större strider som avgjorde debatten - "t om" kvinnorna kan ha gått loss som bara fan på slagfältet - hade varit något att beskåda - att se vad som egentligen hände)
Citera
2026-07-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Fattar ni inte hur indoktrinerade ni blivit? Visst har vi blivit överbefolkade av ensamma unga män men de har verkligen inte blivit gemene svenskans drömkille.
Ett fåtal tjejer vill ha dem och de är de tjejer ni kallar "horor" i samma andetag.

Ni måste väl ändå vara förmögna att tänka självständigt?

Sluta kolla på nätet. Pausa från indoktrineringen som algoritmerna styr er mot.

Veklingar.

Sitt ute i din stuga i bullerbyn och killgissa, du har inget förmynderi över våra egna upplevelser. Iaf i sthlm är det fan kört kan jag lova. Jag pendlar dagligen från ena sidan till den andra och ser en hel del. Svensken have been replaced, och staten behöver inte ens dölja sifforna över hur illa det är med demografin. svenska brudar gör jobbet åt dom.
Citera
2026-07-18, 01:46
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Jo det märks. Inte hänt speciellt mycket sen efter det, eller hur?
Jag hoppas att du är ironisk?😊
1990 jag var 26 år 20 år senare 2000 fanns det några araber i vårt land men dom var få.
Efter 2015 har det kommit miljoner tyvärr överdriver jag inte
Citera
2026-07-18, 01:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Sitt ute i din stuga i bullerbyn och killgissa, du har inget förmynderi över våra egna upplevelser. Iaf i sthlm är det fan kört kan jag lova. Jag pendlar dagligen från ena sidan till den andra och ser en hel del. Svensken have been replaced, och staten behöver inte ens dölja sifforna över hur illa det är med demografin. svenska brudar gör jobbet åt dom.
Åh nej jag har ju aldrig varit i storstan!!!! Stockholm. Byfåne.

Jamen flytta då vetja? Det beror ju säkerligen på geografiska problem.
Citera
2026-07-18, 01:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Jag hoppas att du är ironisk?😊
1990 jag var 26 år 20 år senare 2000 fanns det några araber i vårt land men dom var få.
Efter 2015 har det kommit miljoner tyvärr överdriver jag inte
Menade på ett personligt plan. För dig.

Jo tack, lite hänger jag med i vad som händer utanför dörren.
Citera
2026-07-18, 01:49
Medlem
semen.12s avatar
JAG VILL BARA SÄGA EN SAK ut ME DOM.
Ukrainare kan fylla deras tomrum.
Citera
2026-07-18, 01:55
Medlem
semen.12s avatar
Jag vet att dom skiter i SVERIGE

Citat:
Menade på ett personligt plan. För dig.

Jo tack, lite hänger jag med i vad som händer utanför dörren.

Personligt plan? Kvinnorna är Ninjas och männen vill jag vända bort mitt huvud från.

Jag är en soldat utbildad 1982 med 2 efterföljande repmöte.
Dessa JÄVLAR viftar viftar med Arabiska flaggor när dom fått en gratis utbildning av Sverige. UT MED DOM
Citera
2026-07-18, 02:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Personligt plan? Kvinnorna är Ninjas och männen vill jag vända bort mitt huvud från.

Jag är en soldat utbildad 1982 med 2 efterföljande repmöte.
Dessa JÄVLAR viftar viftar med Arabiska flaggor när dom fått en gratis utbildning av Sverige. UT MED DOM
Viftar kvinnorna med arabiska flaggor? Märkligt, aldrig sett.
Citera
2026-07-18, 02:03
Medlem
semen.12s avatar
Skicka hem Araber som aldrig får rätt att bo här.

Detta enligt min åsikt. Riktigt snygga Svenska tjejer är med Mohammad nu för tiden.
Jag är 62 år Jag var 18 år 1982 på den tiden hade vi inga Araber eller Negrer i vårt land.

På den tiden åkte massor Svenska kvinnor till Grekland och Cypern för att träffa mer arab liknande män. Några år senare 1990 var jag 26år på den tiden åkte vita män till Thailand för att träffa snygga tjejer när dom inte fick någon snygg vit hemma.

Jag har ingen förklaring till varför kvinnor vill blanda sig med fula Araber men det är inget nytt. Det som är nytt är att svartskallarna bor i Sverige förr behövde man resa för att träffa dom.
Citera
2026-07-18, 02:22
Medlem
semen.12s avatar
När det gäller party resor för 35 till 38 år sedan har det nog ändrat sig mycket?

För att förnya visum för någon som bor där krävs att pensionären är enkelt man behöver uppvisa ett Thailändskt bankkonto med motsvarande minst 250 000 SEK eller en månadsinkomst på minst 19800kr i pension efter skatt.

Killar lite äldre än mig som valt att leva där i massor av år känner sig stressade?
Det finns inget avtal om sjukvård mellan Sverige och Thailand. Svenska pensionärer kan inte använda det europeiska sjukvårds kortet eller få svensk subventionerad vård på plats. En del som bott där i 30 år får problem när dom vill åka hem och få gratis sjukvård.
Citera
2026-07-18, 02:36
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Viftar kvinnorna med arabiska flaggor? Märkligt, aldrig sett.

Hei broder nu vet jag att du är ironisk.
Jag vill berätta vad som hände förra veckan. En ung pojke hade fast en judisk flagga i backspegeln på sin bil.
Några dagar senare blev framrutan och backspeglarna förstörda.
En 5 liters dunk stod på platsen. Gänget hatar Judar och fulla
Citera
2026-07-18, 06:28
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Kom inte och gaslighta med ditt bs din utdöende boomer, jag vet mkt väl vad ts snackar om. Rör mig mkt ute i nattlivet och nu när jag tänker efter kan jag seriöst inte komma på mer än en enda gång jag sett en babbebrud hänga kring halsen på en svennebanan, medans jag ser typ 10-15 fall av det motsatta varje helg. och då har jag inte nämnt ration på samma konstellation på paren jag ser på stan på vardagarna.

Varför älskar svenska brudar blattar och negrer? V a r f ö r ? åk till deras hemländer era hyndor och stanna där.

Nej du är inte ute varje helg. Du sitter framför din datorskärm och tittar på videos på folk som är ute varje helg på någon Red Pill kanal eller liknade som göder din redan förvirrade verklighetsbild. Jag är ingen boomer. Bara att du använder ordet "boomer" som något slags skällsord visar att du sitter alldeles för mycket på nätet och stirrar.

Sök lite på homogami eller assortative mating och läs de stora, seriösa vetenskapliga studier som har gjorts. De visar i stor utsträckning att människor tenderar att dejta och bilda relationer inom den egna etniska gruppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in