2026-07-17, 22:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delfintanke
Visst om du argumenterade i stil med ”passa dig kvinna, så du inte blir singelmorsa och ingen vill ha dig” så förstår jag din position.

Faktum är att många naivt går den vägen ändå, för att ekonomiska incitamenten inte finns där. Det står ändå en hungrig vit riddare och väntar på att bli vald för att kunna ligga.

Det är väl bara de lägst stående. Som får stå där och plocka fallen frukt. Faktum är ju att dessa kvinnor kommer inte vara attraktiva för svenska män. Svenska män som är på den nivån att de liksom bara tar vilken fitta som helst kommer ju då mer importera en från asien.
Citera
2026-07-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är väl bara de lägst stående. Som får stå där och plocka fallen frukt. Faktum är ju att dessa kvinnor kommer inte vara attraktiva för svenska män. Svenska män som är på den nivån att de liksom bara tar vilken fitta som helst kommer ju då mer importera en från asien.

Fan vad tragiskt men, ja.
Citera
2026-07-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nu är ju statistiken från trådstarten hämtat från ts röv så jag är ganska lugn för framtiden

Det är inte det som är problemet med dem.
Citera
2026-07-17, 22:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Ja jo men oavsett förhållande så är det väl ganska fucked att innan de blir ihop långsiktigt med en svensk så har hon ridit massa invandrarkuk? Jag hade absolut inte velat stadga mig med en sådan, men problemet är att man aldrig kommer att få reda på om hon har gjort det eller inte

Nej om inte bevis finns (mixed unge) så är det ju svårt att veta. Men det är ju som mest som vissa kvinnor bara vill leka av sig. Innan då seriöst förhållande som mest kommer bli med en lika. Är ju inget man frågar heller.

Men poängen blir ju mer att både för blattar som svenska kvinnor är detta med tillfälliga krogragg mest just för att leka av sig. Innan bägge parter då tar och väljer att gifta sig med en från samma läger som dom.
Citera
2026-07-17, 22:40
Medlem
semen.12s avatar
Jag ljuger fan inte

Citat:
Ursprungligen postat av delfintanke
Nej, men jag tror du tittar på det genom en jämställdhets-lins. Kvinnor söker fysiskt starka män, eller välutrustade, likt de sexleksaker hon har. Och har du enbart fått se deras små, så är det för att hon ”kastat den stora”. Hon tänder på känslan av att hm tar för sig. Även så är kvinnor mera trendkänsliga och söker sig efter de män som ger dem status, vilket populärkulturen givit dessa män.
En man söker skönhet och finner det inte i lika stor utsträckning hos de utländska med deras grövre drag.

Jag vet att du retar mig nu, dessa män är mindre än oss dom har korta ben och och dom umgås hellre med andra män än med flickvännen.

Jag mötte dom första Muslimerna redan 2002 på krogen dom skröt med att frun väntade snällt hemma och att dom kunde sända efter en bättre fru om den första var dålig.
Citera
2026-07-17, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Jag vet att du retar mig nu, dessa män är mindre än oss dom har korta ben och och dom umgås hellre med andra män än med flickvännen.

Jag mötte dom första Muslimerna redan 2002 på krogen dom skröt med att frun väntade snällt hemma och att dom kunde sända efter en bättre fru om den första var dålig.

Och du trollar mig nu?
Citera
2026-07-17, 22:49
Medlem
semen.12s avatar
Hela upplägget var så sjukt och gjorde många av oss Svenskar arga.
Mannen kom hit på 90-talet och tog hit en kvinna eftersom han bodde i Sverige (på den tiden funkade det så) Hon var i hans makt ville han inte ha henne bröt han hennes visum.

På den tiden fanns inte regler om att man måste vänta fem år innan man kunde söka om visum som man. Araberna missbrukade detta dom gav Visum till kvinnor som var under deras makt efter en tid kunde dom söka visum för en ny kvinna.
Citera
2026-07-18, 00:20
Medlem
semen.12s avatar
Ut Med Dom!

Det har varit så mycket missbruk av våra generösa regler genom åren.

Ett bra exempel:
2020 en kvinna från Syrien körde i diket med en kommunal hemtjänst bil.
Polisen kom dit och fastställde TVÅ problem hon hade inget körkort och hon hade ingen rätt att vistas i Sverige.
Vad hände?
Hon flyttade och fick ett liknande jobb i en ny kommun.
Citera
2026-07-18, 00:25
Medlem
semen.12s avatar
Sedan 2020 litar inte någon kommun på att någon säger att dom har körkort.
Dom vill se bevis.
Citera
2026-07-18, 00:35
Medlem
semen.12s avatar
Araberna som kom förr var aldrig kristna UT MED DOM

Jag tror att många kvinnor inom myndigheterna tills nyligen var för snälla mot Araber.
Asiater, negrer och folk från öststaterna hade det lite kämpigare förr i världen.

En parantes, första gången jag såg en svart Neger som inte var adopterad var 1980.
I mitten på 80-talet dök det upp några få Araber och alla kallade sig Kristna.

Jag var 26 år 1990
Citera
2026-07-18, 01:23
Avstängd
Fattar ni inte hur indoktrinerade ni blivit? Visst har vi blivit överbefolkade av ensamma unga män men de har verkligen inte blivit gemene svenskans drömkille.
Ett fåtal tjejer vill ha dem och de är de tjejer ni kallar "horor" i samma andetag.

Ni måste väl ändå vara förmögna att tänka självständigt?

Sluta kolla på nätet. Pausa från indoktrineringen som algoritmerna styr er mot.

Veklingar.
Citera
2026-07-18, 01:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Jag tror att många kvinnor inom myndigheterna tills nyligen var för snälla mot Araber.
Asiater, negrer och folk från öststaterna hade det lite kämpigare förr i världen.

En parantes, första gången jag såg en svart Neger som inte var adopterad var 1980.
I mitten på 80-talet dök det upp några få Araber och alla kallade sig Kristna.

Jag var 26 år 1990
Jo det märks. Inte hänt speciellt mycket sen efter det, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in