2026-07-14, 22:53
Medlem
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?
Citera
2026-07-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?

Den svenske mannen sitter och beklagar sig på flashback medan Mostafa och Co sätter på era brudar.
Bara trådstarten styrker detta...
Citera
2026-07-14, 22:59
Medlem
litenbokstavs avatar
jag har också funderat på det i några år nu. det är speciellt svenska blondiner som har nåt speciellt med blattar. riktigt kåta på negerkuk är dem. men inte bara negrer - även araber

tyvärr kan jag inte svara på själva frågan men jag förstår vad du menar
Citera
2026-07-14, 23:07
Medlem
För att svenska män framstår som veka och passiva?

Tex norska kvinnor knullade tyska soldater under kriget. Norrmännen straffade dem senare. Idag får "babberjenterne" som ligger med babbar gissningsvis inget straff.

https://www.norgeshistorie.no/andre-verdenskrig/1757-Tyskerjenter.html

Citat:
Under annen verdenskrig hadde flere tusen norske kvinner et forhold til tyske menn. Mange av disse kvinnene ble etter krigen utsatt for en brutal behandling ‒ på gata, men også av myndighetene.

Samma sak hände i Frankrike med Les Tondues.

https://www.iwm.org.uk/history/second-world-war/occupation/les-tondues

Citat:
Les Tondues, or "the shaven ones," these women endured forced head-shaving, public beatings, and humiliating marches as a form of punishment and social condemnation.

Finns massa fler exempel, viatnamesiskor och amerikaner, japanskor och amerikaner etc.

Kvinnor bryr sig inte om rasen eller gruppen utan de går efter vad som de uppfattar gynnar deras överlevnad. Att kontrollera sina kvinnor är väl männens uppgift så frågan är ju varför svenska män inte klarar av det? Kanske borde svenska män rada upp dem på Sergels torg och raka av dem håret eller vad säger du?
Citera
2026-07-14, 23:09
Medlem
Du tycker de ska para sig med dig istället? Hur incel är du?
Citera
2026-07-14, 23:09
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Blattar har mer energi och är extroverta. Svenskar är introverta och tråkiga? Kvinnor tycker om att ha kul.
Citera
2026-07-14, 23:15
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Bara att kolla på senaste avsnittet av House of the Dragon...vita män framställs som våldtäktsmän sadistiska svin medan övriga etnicititer är hjältar och extremt kvinnorespekterande.. och så är det i alla media som konsumeras av kvinnor nuförtiden...sådant sätter sig i medvetandet..oavsett om man är medveten om det eller inte.
Citera
2026-07-14, 23:18
Medlem
Det är bara rabiata vänsterkvinnor som gör det, och det var de som knullade djur förr, innan tidelag blev olagligt.
Citera
2026-07-14, 23:25
Medlem
Om svensken inte klarar av den här konkurrensen så förtjänar han att gå under.
Citera
2026-07-14, 23:28
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Det är bara rabiata vänsterkvinnor som gör det, och det var de som knullade djur förr, innan tidelag blev olagligt.

nej det är inte bara vänsters som gör det, även blonda högertjejer går igång på icke-vit kuk
Citera
2026-07-14, 23:29
Medlem
Exotiskt ju
Citera
2026-07-14, 23:29
Medlem
Kvinnor skiter fullständigt i ras. De går efter den mest dominanta i rummet. Det är sen gammalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in