2026-07-18, 06:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
JAG VILL BARA SÄGA EN SAK ut ME DOM.
Ukrainare kan fylla deras tomrum.

Jaharu, och latinos då, ska de också ut?

Eller ska de få dispens eftersom du är gift med en?
Citera
2026-07-18, 07:28
Medlem
ansluts avatar
Att svenska kvinnor är horor som ligger med negrer och araber är vidrigt. Men sättet dom gör det på är om möjligt än värre. Oftast sker det på krogtoaletten, in babbens bil eller utomhus. Eftersom Babben vill inte ta hem horan till sig och horan vill inte ta hem blatten. Men att släppa in neger eller blatten i munnen eller fitta det går fin fint
Citera
2026-07-18, 09:09
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Att svenska kvinnor är horor som ligger med negrer och araber är vidrigt. Men sättet dom gör det på är om möjligt än värre. Oftast sker det på krogtoaletten, in babbens bil eller utomhus. Eftersom Babben vill inte ta hem horan till sig och horan vill inte ta hem blatten. Men att släppa in neger eller blatten i munnen eller fitta det går fin fint

Fast så där höll de ju på när jag var i svängen också även med svenska snubbar. Och det handlar nog inte om etnicitet, utan vad kvinnan har för promillehalt. Nej, många kvinnor tycker väl om att ta ut svängarna lite och vara en liten slyna när de festat loss?
Citera
2026-07-18, 09:19
Medlem
Nä negrer och araber är inte svenska kvinnors preferens det var nog länge sedan blattar sågs som exotiska och spännande.

Men svenskar har fått fel värderingar från sin ensamstående feministmamma, feministiska dagisfröknar lärarinnor med mera.

Den unga svensken har i många fall fått lära sig onaturliga omänskliga icke-fungerande värderingar som att en kvinna blir kränkt och tar mental skada av att man söker kontakt med henne eller visar romantiskt intresse för henne.
Citera
2026-07-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Nä negrer och araber är inte svenska kvinnors preferens det var nog länge sedan blattar sågs som exotiska och spännande.

Men svenskar har fått fel värderingar från sin ensamstående feministmamma, feministiska dagisfröknar lärarinnor med mera.

Den unga svensken har i många fall fått lära sig onaturliga omänskliga icke-fungerande värderingar som att en kvinna blir kränkt och tar mental skada av att man söker kontakt med henne eller visar romantiskt intresse för henne.
Eller så är den svenske mannen för tyst och tråkig.
Citera
2026-07-18, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Nej du är inte ute varje helg. Du sitter framför din datorskärm och tittar på videos på folk som är ute varje helg på någon Red Pill kanal eller liknade som göder din redan förvirrade verklighetsbild. Jag är ingen boomer. Bara att du använder ordet "boomer" som något slags skällsord visar att du sitter alldeles för mycket på nätet och stirrar.

Sök lite på homogami eller assortative mating och läs de stora, seriösa vetenskapliga studier som har gjorts. De visar i stor utsträckning att människor tenderar att dejta och bilda relationer inom den egna etniska gruppen.

Kallar mig feg incel som inte går utomhus --> Tycker jag ska stanna inomhus och grotta ner mig i utdaterade pdf filer som undersökt vad folk på 70talet hade för sig och basera mina världsåskådning på detta ist för mina egna ögon.
idiot.

Jag kanske inte skulle säga att många svenska kvinnor prefererar just babbar och afrikaner, utan mer att dom totalt skiter i att dom anses tillhöra ett ytterst litet men globalt ansett vackert folkslag med ett unikt utseende. dom gökar med vad som ställs framför dem och nu när menaiterna och lite monogfolk här och var är 50% av landet så blir det dem. Och en jävla massa halvblod blir resultatet.
Citera
2026-07-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Eller så är den svenske mannen för tyst och tråkig.

Hur människor är beror delvis på hur de är uppfostrade och svenskar av båda könen blir uppfostrade till att vara tråkiga.

Det är ett tankesätt som kommer från lutheranismen och upplysningen att man bara ska säga genomtänkta saker att roa sig, sjunga, dansa och pladdra om vad som helst är något dåligt etc.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-07-18 kl. 10:26.
Citera
2026-07-18, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hur människor är beror delvis på hur de är uppfostrade och svenskar av båda könen blir uppfostrade till att vara tråkiga.
Betyder ju inte att man finnar tråkiga människor attraktiva.
Citera
2026-07-18, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Betyder ju inte att man finnar tråkiga människor attraktiva.

Ingen har sagt att det är något bra. Vem vill sitta och konversera och umgås med en robot som inte kan vara spontan och ha roligt?
Citera
2026-07-19, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Sitt ute i din stuga i bullerbyn och killgissa, du har inget förmynderi över våra egna upplevelser. Iaf i sthlm är det fan kört kan jag lova. Jag pendlar dagligen från ena sidan till den andra och ser en hel del. Svensken have been replaced, och staten behöver inte ens dölja sifforna över hur illa det är med demografin. svenska brudar gör jobbet åt dom.
Verkar som om många här bor i förorter. Kanske bor det fler wt-kvinnor där, som ser invandrarmän som något spännande. Kanske har de normaliserats i samma takt som förorterna förstörts. Bor själv i city i storstad och ser i stort sett aldrig invandrarmän med svenska kvinnor. Känner.inga som har mixat heller.
Citera
2026-07-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Blattar har mer energi och är extroverta. Svenskar är introverta och tråkiga? Kvinnor tycker om att ha kul.

Håller helt med! Många svenska killar (oavsett ålder) är bekväma, tråkiga och slappa. Man behöver inte resa särskilt långt söder ur i Europa för att som tjej bemötas på ett helt annat sätt.

Jag är en svensk tjej på 48 år. Hade sex med en 45 årig iranier senast igår kväll. Han är alltid fräsch, trevlig, omtänksam. Klart att han mest vill ligga men det vill jag med. Win-win.
Citera
2026-07-19, 13:40
Medlem
Något som verkar vara väldigt inne är östasiatisk man och vit kvinna. Ser det varje dag i tunnelbanan nu för tiden.
Senast redigerad av Firrex 2026-07-19 kl. 13:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in