2026-07-12, 21:00
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstreran
Sluta dölja vad som hände på temavecka då
Teamveckan* det är egentligen en förkortning av Teambuilding vecka
Citera
2026-07-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Det är återigen ingen lögn din Fucking tröga jävel!! Hur många Fucking år ska jag säga det!!!

Alltså såhär kommer jag vara när jag hör någon blivit våldtagen, kommer vara som dig.

Du måste ju förstå att vem som helst tycker att det där bara låter löjligt. Varför skulle ryssar vara intresserade av att en 16 åring blir utfryst på gymnasiet och av personerna som gör det? Kan du svara på den otroligt enkla frågan istället för att bara svamla på om annat som du har gjort till alla andra som ställt dig enkla och direkta frågor.
Citera
2026-07-12, 21:02
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrTerror
Enligt pärmen så grät Kirk så mycket att han fick åka hem för dagen
Du har inte läst pärmen. Lögn. Kopia pärmen är på villovägar.
Citera
2026-07-12, 21:04
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Varför hanterar du ditt trauma från gymnasietiden genom att ljuga om att ha spionerat?

Varför är du så besatt av våldtäkt?
Han är ju lite lustig denne Kevin, är han kvar på samhall som låtsas spion?

Det här idoliserandet av USA och Trump rimmar ju illa med att han är rysk Kalle Anka spion.
Skulle geniet få för sig att åka till USA skulle han aldrig bli insläppt p.g.a vad han skriver på sociala medier.

Gör han något annat vettigt än och kostar samhället pengar för det är väl bidrag som han lyfter?

Ni som känner honom kan ju svara för det den så kallade Kork skriver kan man ju inte lita på som den mytoman han är.
Citera
2026-07-12, 21:05
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brokejunkgod
Du måste ju förstå att vem som helst tycker att det där bara låter löjligt. Varför skulle ryssar vara intresserade av att en 16 åring blir utfryst på gymnasiet och av personerna som gör det? Kan du svara på den otroligt enkla frågan istället för att bara svamla på om annat som du har gjort till alla andra som ställt dig enkla och direkta frågor.
Jag var inte 16 i ettan på gymnasiet utan jag 17, sen 18 den 16e november. Ryssarna är korrupta, jag mutade de för att ta emot informationen om min gymnasieklass. Tänkte "Nu ska de få de jävlarna".

Och jag tycker bara det är löjligt när någon påstår sig ha blivit våldtagen.
Citera
2026-07-12, 21:06
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Teamveckan* det är egentligen en förkortning av Teambuilding vecka
Äntligen skrev nu något uppriktigt. Folk säger alltid fel. Teamveckan-20 är det och inte Temaveckan.
Citera
2026-07-12, 21:07
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
är det sant att du grät? vad var det du sa som var så kontroversiellt?
Vad jag har hört så grät han en del
Citera
2026-07-12, 21:08
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88

Det här idoliserandet av USA och Trump rimmar ju illa med att han är rysk Kalle Anka spion.
Skulle geniet få för sig att åka till USA skulle han aldrig bli insläppt p.g.a vad han skriver på sociala medier.

Gör han något annat vettigt än och kostar samhället pengar för det är väl bidrag som han lyfter?

Ni som känner honom kan ju svara för det den så kallade Kork skriver kan man ju inte lita på som den mytoman han är.
Jag jobbar inte längre på Samhall, det var för ett år sedan. Inte hellet gåg jag på bidrag. Information du visste om är lite out of date. Jag har aldrig sagt att jag är spion, folk bara antar hela tiden.

Jag är ingen mytoman!!
Citera
2026-07-12, 21:09
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88

Nepp, han jobbar som någon typ av leveransgubbe för nått bageri typ
Citera
2026-07-12, 21:10
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Vad jag har hört så grät han en del
Källhänvisning? Händelsen är för sex år sedan, under den tiden kan alla glömma bort vissa detaljer och överdriva eller säga något som inte har hänt. Händelsen var internt inom klassen.
Citera
2026-07-12, 21:11
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Nepp, han jobbar som någon typ av leveransgubbe för nått bageri typ
Leverantör eller distributionsförare. Men jag söker till att ha något annat jobb.
Citera
2026-07-12, 21:13
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag jobbar inte längre på Samhall, det var för ett år sedan. Inte hellet gåg jag på bidrag. Information du visste om är lite out of date. Jag har aldrig sagt att jag är spion, folk bara antar hela tiden.

Jag är ingen mytoman!!

Läsförståelse är tydligen inte din starka sida jag frågade inte dig utan de som känner till dig samt pruttgrottan. Jag kommer inte svara på några fler inlägg från dig hädanefter då jag diskutera om dig, inte med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in