2026-07-12, 20:29
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrTerror
Jag känner personen som fått tag i pärmen...

Det är INGA roliga saker som står där! Vill inte avslöja för mycket, men det är verkligen HEMSKA saker som står där.

Jag känner att jag har sagt för mycket, så min balle gör lite ont
Nä det gör du inte, sluta ljug om att du eller nån har faktiskt läst mik kopia pärm. Jag vet ju vad som innehåller i pärmen eftersom det är en kopia av original pärmen.
Citera
2026-07-12, 20:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du klämmer bara ur dig ännu mer fantasier här.
Varför ljuger du? Är det för att hantera traumat du upplevde?
De som påstår sig blivit våldtagna klämmer ju bara ur fantasier, de ljuger. De säger bara det för att hantera något larvigt trauma.

Jag har ju precis berätta hur jag egentligen gjorde allt. Men nä nä. Det är för bra för att vara sant, eller hur? Du nonchalant blånekar min förklaring. Det är det här som får mig på nerverna att ni inte fattar. Hur jag än förklarar vad jag egentligen gjorde under min tid på gymnasiet, the cold war i stället för att säga utfrysning.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-07-12 kl. 20:34.
Citera
2026-07-12, 20:36
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
De som påstår sig blivit våldtagna klämmer ju bara ur fantasier, de ljuger. De säger bara det för att hantera något larvigt trauma.

Jag har ju precis berätta hur jag egentligen gjorde allt. Men nä nä. Det är för bra för att vara sant, eller hur? Du nonchalant blånekar min förklaring. Det är det här som får mig på nerverna att ni inte fattar. Hur jag än förklarar vad jag egentligen gjorde under min tid på gymnasiet, the cold war i stället för att säga utfrysning.

Du har bara tryckt ur dig mer lögner Kevin.
Du blev utfryst för att du betedde dig illa och nu hanterar du traumat och "hämnas" genom att hitta på de här lögnerna om spioneri eller hur?
Citera
2026-07-12, 20:41
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Du har bara tryckt ur dig mer lögner Kevin.
Du blev utfryst för att du betedde dig illa och nu hanterar du traumat och "hämnas" genom att hitta på de här lögnerna om spioneri eller hur?
DET ÄR INGEN FUCKING LÖGN DIN FUCKING TRÖGA DUMMA FAN!!
Citera
2026-07-12, 20:43
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
DET ÄR INGEN FUCKING LÖGN DIN FUCKING TRÖGA DUMMA FAN!!

Det är lögner från dig.
Är det så du hanterar ditt trauma? Att ljuga om spioneri och fantisera om att du är i kontakt med rysk underrättelsetjänst?
Citera
2026-07-12, 20:45
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Det är lögner från dig.
Är det så du hanterar ditt trauma? Att ljuga om spioneri och fantisera om att du är i kontakt med rysk underrättelsetjänst?
Det är återigen ingen lögn din Fucking tröga jävel!! Hur många Fucking år ska jag säga det!!!

Alltså såhär kommer jag vara när jag hör någon blivit våldtagen, kommer vara som dig.
Citera
2026-07-12, 20:50
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Det är återigen ingen lögn din Fucking tröga jävel!! Hur många Fucking år ska jag säga det!!!

Alltså såhär kommer jag vara när jag hör någon blivit våldtagen, kommer vara som dig.

Varför hanterar du ditt trauma från gymnasietiden genom att ljuga om att ha spionerat?

Varför är du så besatt av våldtäkt?
Citera
2026-07-12, 20:51
Medlem
Citat:
Nä, allt var bara ett missförstånd. Du vet ingenting om det där för att DU VAR INTE DÄR!!! Du vet inte hur stämningen var i det där rummet.

är det sant att du grät? vad var det du sa som var så kontroversiellt?
Citera
2026-07-12, 20:52
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
är det sant att du grät? vad var det du sa som var så kontroversiellt?
Vart får ni höra allt ifrån om man får fråga?
Citera
2026-07-12, 20:53
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Varför hanterar du ditt trauma från gymnasietiden genom att ljuga om att ha spionerat?

Varför är du så besatt av våldtäkt?
Försöker bevisa min frustrerande poäng vad jag menar av allt blånekande från er.
Citera
2026-07-12, 20:56
Medlem
DrTerrors avatar
Enligt pärmen så grät Kirk så mycket att han fick åka hem för dagen
Citera
2026-07-12, 20:58
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Försöker bevisa min frustrerande poäng vad jag menar av allt blånekande från er.

Jag blånekar ingenting jag säger bara att jag inte tror på dina fantasier om att du varit i kontakt med rysk underrättelsetjänst och att du ljuger om att du spionerat på dina tidigare klasskamrater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in