Citat:
Ursprungligen postat av
SniffTheBeast
Att det ska vara så svårt att sluta hylla våldtäktsmän känns lite lurt, något du har att berätta?
Om du hade tagit ansvar för all skit du sagt och gjort, och börjat bli en bättre person så skulle folk inte tycka illa om dig i alls samma utsträckning. Det finns många autister på tiktok som inte förstår sig på komedi och gör ganska dålig content precis som du, men som folk ändå gillar och supportar för att de verkar som bra och trevliga människor. Anledningen till att folk ogillar dig har inget med din autism eller att du stammar, utan bara för hur du är som person.
Du är känd som killen som gillar våldtäktsmän, behandlar kvinnor som objekt, ljuger om ditt liv och vägrar att ta ansvar.
Jag tror du inte talar för ALLA av mina beundrare för de som följer mig. Att de finns de som gillar mig. Och jag är inte alltid känd för det som du säger utan också känd för annat mer trevliga saker.
Hur skulle jag tagit ansvar för hur jag är om vad jag tycker om si och så? Jag tänker inte ändra mig helt om saker som ni tycker jag är konstigt och kontroversiellt. Jag kommer fortfarande tycka om Trump, kanske bara inte säga så mycket om det och om annat längre på sociala medier som ni tycker är kontroversiellt och skumt.
Men också får NI ta ansvar för vad ni säger till mig som jag anser är skit och dåligt och provocerande. Förväxla mig med Charlie Kirk, fråga om något random si och så om det är relaterad till Teamveckan-20 som i själva verket inte alls är så.
Det är VÄLDIGT störande att ni säger Charlie Kirk till mig. NI ska också ta ansvar. Inte tänkt på det?