Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttgrotta
Du ljuger Kevin, du vet det och alla andra vet det.
Jag står fast vid min första analys att hela den här spionerifantasin är ett sätt för dig att hantera traumat du anser dig upplevt efter ditt beteende under Teamveckan-20. Och då fabricerar du ihop hela den här historien om att du sålt hemligheter för det är det enda sättet du tror dig kunna ge tillbaka på dina gamla klasskamrater.
Kände du ens själv dina klasskamrater? Du påstår dig ha varit utfryst hela gymnasietiden så hur ska du ha kunnat fått reda på några hemligheter om dem när ni inte hade någon djupare kontakt med varandra?
Menar du att Ryssland skulle varit intresserade av vad de hade för typ av kläder på sig eller vad de åt till lunch varje dag? Du ser väl själv hur löjligt ditt påstående är?
Folk ljuger om att blivit våldtagna, det vet vi alla. Våldtäkt fantasi. Ha! Jag står fast med min analys av det.
Jag fabricerar inte ihop något. Fucking tröga...
Jag avlyssnade samtal runt hörn eller en bit bort från mig när jag inte var i sikt för någon som handlade om mig och om Teamveckan-20, dolde en ljudinspelare under bord och stolar och kunde avgöra vilka individer som pratade, dokumenterade ned utfrysnings aktiviteter mot mig, lyssnade noga runt omkring vad för politik respektive individ har, skrev ut klasslistor med kontakt och adress och mycket mer. All den informationen finns i min pärm, kopia pärm (som är på villovägar) och den tredje akten som jag överförde på USB-stickor finns bevarad på den ryska ambassaden som förmodligen skrev ut och lade all dokument i en pärm.
Jag tog i kontakt med de, inte de till mig.
Allt som folk inte märkte av vad jag egentligen hållde på med på unde min gymnasietid när ingen hade uppsikt över mig vet INGENTING om mina dolda aktiviteter. Bästa verktyget är örat.