Citat:
Ursprungligen postat av
Baheera
Om min fru frågade mig det skulle jag uppriktigt fundera på om hon blivet drogad, fått hjärncancer eller på annat sätt blivet gravt mentalt handikappad.
Svaret är självklart NEJ en mask hade jag kastat ut i trädgården.
Likaså om hon skulle bytt kön, men förutom att jag inte är bög så vill jag inte bo ihop med psykiskt sjuka människor heller
Citat:
Ursprungligen postat av
Sqrbanken
Är inte denna typ av fråga en fjortonårig flicka ställer till sin första pojkvän? Gulligt och "utforskande" i den åldern - kanske - men om en mogen kvinna (på pappret) skulle fråga detta så skulle jag från där och då betrakta henne som sinnessvag är jag rädd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Baheera
Gift sen 23 år. Aldrig fått i närheten av efterbliven fråga av den typen.
En seriös fråga hade varit om man blir fortsatt älskad om man hamnar i tex rullstol efter en bilolycka, eller till kvinnor: älskar du fortfarande mig om jag blir arbetslös.
Ni missar poängen grabbar, saken är ju att det inte är en allvarlig eller seriös fråga. Vi förstår alla att tjejen inte på riktigt skulle förvandlas till en mask.. hoppas jag? Det är en jättedum fråga, och det är själva poängen. Det är barnsligt, busigt och ett sätt att uttrycka sin kärlek på ett okomplicerat sätt. Vart är er humor?!
Alla snubbar som hade lämnat er tjej eller satt henne på psyk för den oskyldiga frågan "Hade du älskat mig om jag var en mask?" behöver nog själva ett besök till psykologen för jisses, lugna ner er.