2026-07-12, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Tjejer, har ni dragit denna? Och hur reagerade ni på svaret?

Grabbar, har någon frågat er detta? Och hur svarade ni?
Gud vad knäppt, jag har aldrig hört talas om det här testet tidigare. Är tanken att det ska mäta killens lojalitet? Jag tänker annars att det är en stark red flag att ha en partner som kan tänka sig att ha maskar som husdjur.
Citera
2026-07-12, 12:45
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Skojar du?

Menar du att människor som har rösträtt, får köra bil och göra värnplikt resonerar på det här viset?

Finns en mängd tonåringar som tycker denna och liknande tjejtester är superviktiga, vilket jag tycker kan vara charmigt på ett nostalgiskt sätt. Allt är så svart eller vitt när man är ung, men gråzonerna kommer när man växer upp! Också därför det är en kul frågeställning när man är lite äldre, för då är det mer en töntig och fnissig fråga som inte tas på så stort allvar.
Citera
2026-07-12, 12:51
Medlem
Citat:
Finns en mängd tonåringar som tycker denna och liknande tjejtester är superviktiga, vilket jag tycker kan vara charmigt på ett nostalgiskt sätt. Allt är så svart eller vitt när man är ung, men gråzonerna kommer när man växer upp! Också därför det är en kul frågeställning när man är lite äldre, för då är det mer en töntig och fnissig fråga som inte tas på så stort allvar.

Nånting verkar ha hänt sen jag växte upp....
Citera
2026-07-12, 12:51
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Om min fru frågade mig det skulle jag uppriktigt fundera på om hon blivet drogad, fått hjärncancer eller på annat sätt blivet gravt mentalt handikappad.

Svaret är självklart NEJ en mask hade jag kastat ut i trädgården.

Likaså om hon skulle bytt kön, men förutom att jag inte är bög så vill jag inte bo ihop med psykiskt sjuka människor heller

Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Är inte denna typ av fråga en fjortonårig flicka ställer till sin första pojkvän? Gulligt och "utforskande" i den åldern - kanske - men om en mogen kvinna (på pappret) skulle fråga detta så skulle jag från där och då betrakta henne som sinnessvag är jag rädd.

Citat:
Gift sen 23 år. Aldrig fått i närheten av efterbliven fråga av den typen.

En seriös fråga hade varit om man blir fortsatt älskad om man hamnar i tex rullstol efter en bilolycka, eller till kvinnor: älskar du fortfarande mig om jag blir arbetslös.

Ni missar poängen grabbar, saken är ju att det inte är en allvarlig eller seriös fråga. Vi förstår alla att tjejen inte på riktigt skulle förvandlas till en mask.. hoppas jag? Det är en jättedum fråga, och det är själva poängen. Det är barnsligt, busigt och ett sätt att uttrycka sin kärlek på ett okomplicerat sätt. Vart är er humor?!

Alla snubbar som hade lämnat er tjej eller satt henne på psyk för den oskyldiga frågan "Hade du älskat mig om jag var en mask?" behöver nog själva ett besök till psykologen för jisses, lugna ner er.
Citera
2026-07-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ni missar poängen grabbar, saken är ju att det inte är en allvarlig eller seriös fråga. Vi förstår alla att tjejen inte på riktigt skulle förvandlas till en mask.. hoppas jag? Det är en jättedum fråga, och det är själva poängen. Det är barnsligt, busigt och ett sätt att uttrycka sin kärlek på ett okomplicerat sätt. Vart är er humor?!

Alla snubbar som hade lämnat er tjej eller satt henne på psyk för den oskyldiga frågan "Hade du älskat mig om jag var en mask?" behöver nog själva ett besök till psykologen för jisses, lugna ner er.

Du kanske inte ska ta allt du själv läser helt bokstavligt heller....

Oavsett så är frågeställning varken "busig" eller "humoristisk" på något sätt. Barnslig kan jag dock hålla med om.
Citera
2026-07-12, 13:00
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Okej så om din mamma blev en mask så hade du metat abborre med henne? hade du verkligen gjort det? Nä det hade man ju inte. Precis som man inte hade gjort med personen man älskar. Det är en hypotetisk fantasifull fråga.

Jag hade inte metat abborre med min mamma i alla fall om hon blev en mask. Jag hade tagit hand om henne och pratat med henne 🥹 hade byggt finaste lilla huset till henne med en liten mossa som trädgård och matat henne med allt jag själv äter. 🏡 Hon hade även fått en pool hon kan få simma i, så hon kan svalka sin slimmade kropp!

Tråkigt att hon blev förtrollad och blev en liten mask men nu måste man göra det bästa utav situationen och jag vill att hon ska vara lycklig ändå, trots att hon blev en mask. 🥲 Ni måste ha lite inlevelse i livet, annars blir världen grå.

PRECIS SÅ!
Jag skulle unna min mamma att kunna äta vad hon vill men ändå vara skinny. Skulle kanske även virkat henne en liten mössa och halsduk till vinterhalvåret
Citera
2026-07-12, 13:01
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Du kanske inte ska ta allt du själv läser helt bokstavligt heller....

Oavsett så är frågeställning varken "busig" eller "humoristisk" på något sätt. Barnslig kan jag dock hålla med om.

Hoppas du mår bättre snart <3
Citera
2026-07-12, 13:08
Avstängd
Mailmanss avatar
Citat:
Du är nog den enda som raggar här så det är ett du-problem. Jag har inga problem i mina relationer, sedan att vi har det mysigare än vad du har det i dina obefintliga relationer, det är ju en annan femma. Skönt att känna friheten att kunna vara öppen och fråga precis vad man vill utan att han ska reagera som en tonåring, ostabilt. Jag försöker inte såra dig, jag skiter väl i dina misslyckanden. Man hör bara att du är en vekling och jag påminner dig om att kvinnor inte attraheras av det. Det var du som började hitta på trams om att jag ska bli lämnad för att jag inte är en muslim och gifte mig med min första pojkvän när jag var 14. För det var väl det du syftade på när du tyckte att det var märkligt att jag inte bara haft en pojkvän under hela min livstid? Exakt.

Du vet att alla inlägg man gör går att se va?
Jag har inte skrivit nått om muslimer?

Sök hjälp
Citera
2026-07-12, 13:10
Medlem
Citat:
Hoppas du mår bättre snart <3

Det är som sagt skönt att man mentalt lämnat högstadiet.

Kämpa!
Citera
2026-07-12, 13:12
Medlem
Citat:
PRECIS SÅ!
Jag skulle unna min mamma att kunna äta vad hon vill men ändå vara skinny. Skulle kanske även virkat henne en liten mössa och halsduk till vinterhalvåret

Det finns jourcentraler att ringa när man lider av vanföreställningar...
Citera
2026-07-12, 13:45
Medlem
svampdamps avatar
Jag känner inte jag kan ha en kärleksfull relation med en mask. Så enkelt var den saken.
Citera
2026-07-12, 14:25
Medlem
Citat:
Man måste testa sin kille så man inte väljer fel! Han får ju inte vara elak eller autistisk som fanten, vifta bort alla frågor och så måste man vara gravallvarlig och tråkig

Låt kvinnorna få ta fram sitt inre barn
Annars blir det inga barn gjorda

Hon testar hans tålamod först för att veta om det är en person som kan bli pappa. Hallååååå? I know right 😌
https://www.youtube.com/watch?v=l_t754LRWbc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in