2026-07-11, 15:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Du tänker alltså hädanefter frysa ut all världens kvinnor? I alla länder genomgår kvinnor aborter oavsett om det är lagligt eller ej.

Svenskorna och Sverige är extremister. Vilket annat land vill skriva in rätten att döda blivande barn i grundlagen? Det är så sjukt så det finns inte ord starka nog att beskriva det hela.
Citera
2026-07-11, 15:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Naturligtvis ser en sexköpare tillika starkt kvinnohatisk man kvinnor som blott ett hål att stoppa snorren i.

Patriarkatet förvandlade kvinnor till hål och avelsston utan rättigheter eller självbestämmande över den egna kroppen ens. Kvinnan blev alltså helt beroende av mannen och äktenskapet blev mer som en affärsuppgörelse än ett befästande av kärleken mellan man och kvinna.

Dagens svenska kvinnor duger inte ens att stoppa snoppen i. Varenda sexställning ska förhandlas i absurdum med risken för fängelse hängande som ett svärd över sängen. Väldigt avtändande.
Citera
2026-07-11, 15:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag insinuerar inget. Ett konto är också minst ett konto.

Håller du med om att abortlagstiftningen är en väldigt marginell politisk fråga som de flesta är rätt nöjda med hur den är utformad idag? Det är ju inte som att något parti verkar tycka att det finns några väljare att vinna på att förespråka inskränkningar i den, tex.

Nej, det håller jag verkligen inte med om. Det som du kallar för mainstream i Sverige är de facto vänsterextremt jämfört med många andra länder.
Citera
2026-07-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Svenskorna och Sverige är extremister. Vilket annat land vill skriva in rätten att döda blivande barn i grundlagen? Det är så sjukt så det finns inte ord starka nog att beskriva det hela.

Nä Sverige är inte unikt gällande detta. Återigen fäktar du hej vilt i luften. Kolla upp hur många aborter som beräknas genomföras i tex Polen.
Citera
2026-07-11, 15:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nä Sverige är inte unikt gällande detta. Återigen fäktar du hej vilt i luften. Kolla upp hur många aborter som beräknas genomföras i tex Polen.

En vänsterliberal regering har kuppats in i Polen, men trots detta har de betydligt strängare regler kring abort än Sverige.
Citera
2026-07-11, 15:41
Medlem
Citat:
Dagens svenska kvinnor duger inte ens att stoppa snoppen i. Varenda sexställning ska förhandlas i absurdum med risken för fängelse hängande som ett svärd över sängen. Väldigt avtändande.

Hahaha så jävla tramsig du är. Men absolut, så korkad som du visat dig vara så kan jag tänka mig att det är massor i samhället och i mellanmänskliga relationer du misstolkar och helt enkelt inte förstår.

Hade nog varit lättare för dig i ditt favorit land Ryssland.

Vi andra fortsätter att knulla på som vanligt
Citera
2026-07-11, 15:45
Medlem
Citat:
Nej, det håller jag verkligen inte med om. Det som du kallar för mainstream i Sverige är de facto vänsterextremt jämfört med många andra länder.
Varför driver inget parti frågan om att inskränka aborträtten tror du? Jag tror att det är för att de skulle förlora väljare på det. För de allra flesta är aborträtten en självklar rättighet. Enda gången man stöter på människor med dina åsikter är på flashback. Ni är i sammanhanget en ytterst marginell och märklig liten grupp män.
Citera
2026-07-11, 15:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Hahaha så jävla tramsig du är. Men absolut, så korkad som du visat dig vara så kan jag tänka mig att det är massor i samhället och i mellanmänskliga relationer du misstolkar och helt enkelt inte förstår.

Hade nog varit lättare för dig i ditt favorit land Ryssland.

Vi andra fortsätter att knulla på som vanligt

Det finns bevisligen en enorm gråzon mellan vad som uppfattas som lagligt och olagligt, och det verkar mestadels hänga på kvinnans humör eller psykiska diagnoser. Svenska män, i synnerhet unga sådana. lever väldigt farligt om de vill försöka ha någon form av samliv. Visst, dra landet till allt större feministisk extremism, och ni kommer en dag att få skörda frukterna, eftersom det inte går att förneka verkligheten hur länge som helst innan den tränger sig på. Det kommer att vara väldigt välförtjänt, och ropa inte på svenska män när ni sitter i ett utsatt läge.
Citera
2026-07-11, 15:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Varför driver inget parti frågan om att inskränka aborträtten tror du? Jag tror att det är för att de skulle förlora väljare på det. För de allra flesta är aborträtten en självklar rättighet. Enda gången man stöter på människor med dina åsikter är på flashback. Ni är i sammanhanget en ytterst marginell och märklig liten grupp män.

Enkelt. Folk som säger vad de tycker offentligt straffas idag. Lagmässigt och socialt/ekonomiskt. Vi har helt enkelt ingen yttrandefrihet värd namnet. Folk i gemen är dessutom väldigt korkade och oupplysta och media sysslar nästan uteslutande med vänsterliberal propaganda.
Citera
2026-07-11, 15:49
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...
Svenska kvinnor har väl redan övergett män som tänker så här?

Vad är alternativet tänker du? Celibat? Samkönade förhållanden? Thaifruar?
Citera
2026-07-11, 15:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Svenska kvinnor har väl redan övergett män som tänker så här?

Vad är alternativet tänker du? Celibat? Samkönade förhållanden? Thaifruar?

Nej, svenska kvinnor har övergivit sig själva, sin könsidentitet, sina landsmän, och sin kultur. Vårt gemensamma hem på jorden. Att lämna landet är det enda vettiga alternativet för unga män idag. Detta kommer också att bli resultatet - välutbildade män kommer att lämna, och Sverige kommer att sjunka alltmer mot status som ett u-land. Hoppas ni kommer att trivas.
Citera
2026-07-11, 15:56
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, svenska kvinnor har övergivit sig själva, sin könsidentitet, sina landsmän, och sin kultur. Vårt gemensamma hem på jorden. Att lämna landet är det enda vettiga alternativet för unga män idag. Detta kommer också att bli resultatet - välutbildade män kommer att lämna, och Sverige kommer att sjunka alltmer mot status som ett u-land. Hoppas ni kommer att trivas.
Så det du säger är att svenska män ska överge Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in