2026-07-11, 10:30
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå
Alla gillar inte stora bröst. Jag hade en arbetskamrat som inte gillade kvinnor som har ”röven fram”. Själv älskar jag dem.
Citera
2026-07-11, 10:33
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Jag är van har haft bh sen 12 års ålder obekvämt att inte ha bh på sig. Jag hoppas inte att dom männen jag har dejtat/legat med enbart gjort det pga mina bröst tror inte dom gjort det iaf.
Ok får jag fråga längd/vikt?
Jag har en teori att dom flesta som är storbystade naturligt är ganska korta och "kompakta"
Citera
2026-07-11, 10:34
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fattar inte om du säger att män inte gillar alla sorters bröst eller om du säger att de flesta män inte gillar kraftig övervikt.

Hur som, om vi håller oss till bröst och förutsätter att de sitter på en normalviktig och normalsöt kvinna så menar jag när jag skriver att de flesta män gillar alla sorters bröst att jag inte tror att många män tackar nej till en dejt enbart baserat på bröstens storlek. Sedan kan man ju såklart ha preferenser. Men det är en annan sak.
Både och på första stycket.

Dom flesta män tycker inte om kraftig övervikt eller väldigt slappa bröst.

Håller med om sista stycket.

Tänk dig nu en person som är 1.53 cm kort med platt röv och abnorma bröst och stor mage, VEM FAN tycker detta är sexigt? 2% kanske

Eller en jävligt gammal gubbe…jävligt gammal.
Citera
2026-07-11, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Både och på första stycket.

Dom flesta män tycker inte om kraftig övervikt eller väldigt slappa bröst.

Håller med om sista stycket.

Tänk dig nu en person som är 1.53 cm kort med platt röv och abnorma bröst och stor mage, VEM FAN tycker detta är sexigt? 2% kanske

Eller en jävligt gammal gubbe…jävligt gammal.
Fast då blandar du in inte mindre än tre andra fysiska parametrar än just bröst.
Citera
2026-07-11, 10:44
Medlem
Vet inte vad grejen är, bara det att blicken naturligt dras till kvinnor med stora meloner. Kanske gör de att de ser mer feminina och brunstiga ut.

Kvinnor utan bröst ser lätt androgyna ut, och är helt enkelt inte lika attraktiva.

Sedan är förstås bröst najs vid sex, för att man har något att klämma på.
Senast redigerad av krakelibrankel 2026-07-11 kl. 10:46.
Citera
2026-07-11, 10:48
Medlem
Citat:
Man kan inte vara normalviktig och ha kupa H. Då måste man vara riktigt kort så att verkligen allt fett satte sig enbart i brösten, vilket är fysiskt omöjligt.

Men TS har redan sagt att hon är överviktig
Trodde du verkligen att det gick att ha en H-kupa och vara slank?

Har du sett kvinnor? I olika åldrar
Då vet du. Jag har vänner med stora och små bröst och jag har vänner som fixat dom, stora bröst kommer aldrig utan en stor mage (om vi nu talar naturligt).
Nu avslöjar ju inte en dam sin vikt, men jag har bh-storlek 75h och är 172 cm lång. Om du kan nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar övervikt direkt.
Citera
2026-07-11, 10:56
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Nu avslöjar ju inte en dam sin vikt, men jag har bh-storlek 75h och är 172 cm lång. Om du kan nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar övervikt direkt.
Jag vill inte vara elak men det tror inte jag på. Du menar att du är lika lång som mig och lika smal och har 5 gånger större bröst som mig, då ser du först och främst inte klok ut eller ska jag tolka det som att du är sjukt tjock? Fast du säger 75 då är du mina kroppsmått och jag har aldrig sett en smal människa med så abnorma bröst, hon hade knäckt ryggen första dagen. Är du opererad? Varför ville du se ut så? Det låter inte snyggt

2. Du handlar ifrån en butik som har helt andra storlekar där en 75 C-kupa blir en 110 J

Vilken butik köpte du din BH från?
Citera
2026-07-11, 10:58
Medlem
Beror på humöret.
Citera
2026-07-11, 10:59
Medlem
Citat:
Jag vill inte vara elak men det tror inte jag på. Du menar att du är lika lång som mig och lika smal och har 5 gånger större bröst som mig, då ser du först och främst inte klok ut eller ska jag tolka det som att du är sjukt tjock? Fast du säger 75 då är du mina kroppsmått och jag har aldrig sett en smal människa med så abnorma bröst, hon hade knäckt ryggen första dagen. Är du opererad? Varför ville du se ut så? Det låter inte snyggt

2. Du handlar ifrån en butik som har helt andra storlekar där en 75 C-kupa blir en 110 J

Vilken butik köpte du din BH från?
Vet du jag skiter i om du tror att jag ljuger. Jag behöver inte bevisa nåt för dig.

Men eftersom behåar i storlek 75h existerar (även om de är svåra att finna) så får man väl anta att det finns kvinnor som behöver dem. Utbud och efterfrågan.
Citera
2026-07-11, 11:04
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Jag har h-kupa och är normalviktig. Storleken 75h närmare bestämt och vet du nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar extrem övervikt. Enda problemet är att det är svårt att få tag i behåar som inte kostar en förmögenhet.
Varför svarar du åt TS? Borde vara lätt få tag på internet.

Du måste ha stora ryggproblem.
Citera
2026-07-11, 11:06
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Vet du jag skiter i om du tror att jag ljuger. Jag behöver inte bevisa nåt för dig.

Men eftersom behåar i storlek 75h existerar (även om de är svåra att finna) så får man väl anta att det finns kvinnor som behöver dem. Utbud och efterfrågan.
Just as I thought

Du kan ha fött 4 barn, brösten är inte snyggare för att dom blev större. Tvärtom, bröst efter barnafödande förstör brösten helt. Helt! Många opererar sig efter det och det kan jag faktiskt förstå efter att ha sett många rattar. Allt som är bröst är inte snyggt, det ska sitta på en fin person, en person utan svår fetma och ha en fin form och se estetiskt tilltalande ut.
Citera
2026-07-11, 11:09
Medlem
Citat:
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå
Me like tuttar 😍 men gillar rumpa ännu mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in