2026-07-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
"Jag har h kupa och dom är naturliga."?

Du skrev i ett annat inlägg att du gjort bröstreduktion pga. cancer.

Vad, i heligaste av helveten, hade du för storlek innan det?

Kan inte relatera till h kupa men låter enormt.

PS bröst är fint, sexigt och trevligt

Vart har jag skrivit det ? Du har nog blandat ihop mig med nån annan för jag har inte haft cancer och opererat brösten
Citera
2026-07-11, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du ser. Man kan inte tjäna pengar genom att visa upp en h-kupa på cirkus.

Hade inte tänkt visa upp mina bröst på cirkus heller så. Visar dom bara för dom som förtjänar att se dom och tar inte betalt för det!
Citera
2026-07-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Bra fråga, önskar jag visste svaret på det! Menfaktum är iaf att bröst är fantastiska. Jag trodde länge att jag var en ass-man men sen träffade jag ett tag en kvinna med (naturliga) G-kupor, och efter det var jag helt hooked på tuttar.

Ok , den senaste killen jag låg med verkade vara ek tuttkille iaf för han höll på med mina btöst ständigt haha mdn inte mig emot men hade önskat att han fokuserade lite på att smeka rumpan också, ja la hans händer på min rumpa när jag var överst men 5 sekunder senare var dom på brösten igen så han fick väl ha händerna där då
Citera
2026-07-11, 09:09
Medlem
bomhulls avatar
Usch vad obekvämt med så stora bröst. Jag föredrar att vara slank och ha mindre bröst(alla kläder sitter bra och man slipper bära runt på extra vikt)

Edit: sen gillar jag inte tanken att vissa män skulle endast se mig som någon med stora bröst😂
Citera
2026-07-11, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Usch vad obekvämt med så stora bröst. Jag föredrar att vara slank och ha mindre bröst(alla kläder sitter bra och man slipper bära runt på extra vikt)

Edit: sen gillar jag inte tanken att vissa män skulle endast se mig som någon med stora bröst😂
Ja det kan man ju föredra. Sedan får man det man får.
Citera
2026-07-11, 09:15
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ja det kan man ju föredra. Sedan får man det man får.
Korrekt men väldigt få kvinnor som är smala har enormt stora bröst😆
Citera
2026-07-11, 09:16
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Ok , den senaste killen jag låg med verkade vara ek tuttkille iaf för han höll på med mina btöst ständigt haha mdn inte mig emot men hade önskat att han fokuserade lite på att smeka rumpan också, ja la hans händer på min rumpa när jag var överst men 5 sekunder senare var dom på brösten igen så han fick väl ha händerna där då
Han försökte nog bara skydda sig - det (händerna under) eller hjälm. Hur mår din rygg med ett liv som detta.
Citera
2026-07-11, 09:18
Medlem
Citat:
Korrekt men väldigt få kvinnor som är smala har enormt stora bröst😆
Sant. Men även där får man det man får i form av anlag.
Jag har alltid, oavsett klädstorlek, haft oproportionerligt stora bröst. Även när jag varit nere i strl S har jag haft minst en d-kupa.
Citera
2026-07-11, 09:37
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Är du fet? H-kupa kräver extrem övervikt.
Citera
2026-07-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Är du fet? H-kupa kräver extrem övervikt.
Jag har h-kupa och är normalviktig. Storleken 75h närmare bestämt och vet du nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar extrem övervikt. Enda problemet är att det är svårt att få tag i behåar som inte kostar en förmögenhet.
Citera
2026-07-11, 09:42
Medlem
Citat:
Sant. Men även där får man det man får i form av anlag.
Jag har alltid, oavsett klädstorlek, haft oproportionerligt stora bröst. Även när jag varit nere i strl S har jag haft minst en d-kupa.

Både min mamma , min storasyster , min farmor , min mammas farmor och jag har alltid haft stora bröst oavsett vikt, så skulle tro att det är ärftligt i min släkt. Sen visst jag har lite övervikt men även om jag går ner till normalvikt så har jag stora bröst.
Citera
2026-07-11, 09:44
Medlem
Citat:

Jag är van har haft bh sen 12 års ålder obekvämt att inte ha bh på sig. Jag hoppas inte att dom männen jag har dejtat/legat med enbart gjort det pga mina bröst tror inte dom gjort det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in