2026-07-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Vart har jag skrivit det ? Du har nog blandat ihop mig med nån annan för jag har inte haft cancer och opererat brösten
Sorry, men h är fan stort...
Citera
2026-07-11, 09:49
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Hellre att det nafsas och sugs på dom än att dom ska klämmas iaf men biter killen i bröstvårtan så blir det knappast nåt sex. Ska det klämmas ska det inte göras för hårt hellre att dom smeks då isåfall. Ja dom är äkta.

Nafsa & suga eller smeker är väl nästan det bästa Även om Brösten kan mycket väl vara en erogen zon , Men blir det inte för Tungt för Ryggen?

Tur att du vet vad vill ha & behöver. 100 % äkta inte illa
Senast redigerad av Rebali179 2026-07-11 kl. 09:56.
Citera
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag har h-kupa och är normalviktig. Storleken 75h närmare bestämt och vet du nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar extrem övervikt. Enda problemet är att det är svårt att få tag i behåar som inte kostar en förmögenhet.

Oj, det där måste ställa till det lite i vardagen. Min bättre hälft sportar en 80d och klagar emellanåt på ryggont, likaså problem med att hitta toppar som passar, hon brukar få köpa minst en storlek för stort för att kunna stänga jackor etc med påföljd att ärmar är för långa och liknande.

Ganska konstigt att inte klädindustrin har insett sitt misstag vid det här laget för det verkar vara samma problem hos de flesta märken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Sorry, men h är fan stort...
Fördelen är att man kan göra dramatiska urringningar. Sedan finns det ett gäng nackdelar också.
Citera
2026-07-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Oj, det där måste ställa till det lite i vardagen. Min bättre hälft sportar en 80d och klagar emellanåt på ryggont, likaså problem med att hitta toppar som passar, hon brukar få köpa minst en storlek för stort för att kunna stänga jackor etc med påföljd att ärmar är för långa och liknande.

Ganska konstigt att inte klädindustrin har insett sitt misstag vid det här laget för det verkar vara samma problem hos de flesta märken.
Jag har haft tur och har inga problem med smärta i rygg eller axlar. Däremot är det svårt med kläder. Kan i princip inte ha klänningar i stumt tyg, det måste vara stretch annars blir det för trångt över brösten alternativt för stort överallt annars. Svårt att hitta behåar som inte kostar kokain och tråkigt att se vulgär ut i kläder som kvinnor med mindre bröst ser gulliga ut i.

Men som sagt, de är bra att ha när man vill ha en dramatisk urringning.
Citera
2026-07-11, 10:00
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Jag har haft tur och har inga problem med smärta i rygg eller axlar. Däremot är det svårt med kläder. Kan i princip inte ha klänningar i stumt tyg, det måste vara stretch annars blir det för trångt över brösten alternativt för stort överallt annars. Svårt att hitta behåar som inte kostar kokain och tråkigt att se vulgär ut i kläder som kvinnor med mindre bröst ser gulliga ut i.

Men som sagt, de är bra att ha när man vill ha en dramatisk urringning.

Innan england klev ur eu så handlade vi på https://www.bravissimo.com/ De verkar tyvärr fortfarande bara ha butiker i england så det lär tillkomma tull och moms om du beställer men kan vara ett alternativ.
Citera
2026-07-11, 10:00
Medlem
Citat:
Jag är van har haft bh sen 12 års ålder obekvämt att inte ha bh på sig. Jag hoppas inte att dom männen jag har dejtat/legat med enbart gjort det pga mina bröst tror inte dom gjort det iaf.
Min erfarenhet är att de flesta män gillar alla bröst så de hade nog dejtat dig även om dina bröst var mindre.
Citera
2026-07-11, 10:03
Medlem
Citat:
Fördelen är att man kan göra dramatiska urringningar. Sedan finns det ett gäng nackdelar också.
Lite som med alla flashback dasar då, hahaha. Inte bara fördelar.
Citera
2026-07-11, 10:16
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Min erfarenhet är att de flesta män gillar alla bröst så de hade nog dejtat dig även om dina bröst var mindre.
Gillar dom verkligen alla bröst eller måste dom vara fasta? Och ska dom hänga lite så ska det vara för att dom är fylliga och studsiga och inte på grund av lös/slapp hud. Varför finns det så många kvinnor som opererar brösten och har komplex om det stämmer att alla män gillar ALLA bröst?

Sanningen är, att män gillar inte alla bröst. Dom ska vara snygga och helst sitta på en fin tjej. Ett par väldigt hängiga och slappa bröst är det nog bara en gammal gubbe som kan uppskatta hos sin fru som fött hans barn.

Så det kvittar hur abnorma bröst TS har när hon väger 275 kg. Man måste ha en fetisch för extrem fetma för att tycka att det där är sexigt. (Förlåt för att jag blåste i visselpipan och sa det alla tänker men inte säger.)
Citera
2026-07-11, 10:19
Medlem
proconsuls avatar
Antagligen för att det är väldigt kvinnligt.
Citera
2026-07-11, 10:21
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Gissar att du är runt 150cm och väger minimum 1kg/cm eftersom det var första gången någon sög på dina håriga flashback-pattar. H'et står för håriga I detta fallet..?
Citera
2026-07-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Gillar dom verkligen alla bröst eller måste dom vara fasta? Och ska dom hänga lite så ska det vara för att dom är fylliga och studsiga och inte på grund av lös/slapp hud. Varför finns det så många kvinnor som opererar brösten och har komplex om det stämmer att alla män gillar ALLA bröst?

Sanningen är, att män gillar inte alla bröst. Dom ska vara snygga och helst sitta på en fin tjej. Ett par väldigt hängiga och slappa bröst är det nog bara en gammal gubbe som kan uppskatta hos sin fru som fött hans barn.

Så det kvittar hur abnorma bröst TS har när hon väger 275 kg. Man måste ha en fetisch för extrem fetma för att tycka att det där är sexigt. (Förlåt för att jag blåste i visselpipan och sa det alla tänker men inte säger.)
Fattar inte om du säger att män inte gillar alla sorters bröst eller om du säger att de flesta män inte gillar kraftig övervikt.

Hur som, om vi håller oss till bröst och förutsätter att de sitter på en normalviktig och normalsöt kvinna så menar jag när jag skriver att de flesta män gillar alla sorters bröst att jag inte tror att många män tackar nej till en dejt enbart baserat på bröstens storlek. Sedan kan man ju såklart ha preferenser. Men det är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in