2026-07-10, 22:20
Medlem
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå
Citera
2026-07-10, 22:25
Medlem
Serlot69s avatar
Du har träffat män med moderskomplex. Jag skulle inte ens vilja se en H-kupa, låter riktigt jävla vidrigt.
Citera
2026-07-10, 22:27
Medlem
AI-2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå

Måste allt ha en logisk förklaring? Tuttar är ett sexigt kvinnligt attribut, svårare än så är det inte.
Citera
2026-07-10, 22:34
Medlem
Alla gillar tuttar så enkelt är det.
Citera
2026-07-10, 22:36
Medlem
Onanikrems avatar
Tuttar är mysiga, stora som små, jag älskar tuttar förutom silicontuttar.
Citera
2026-07-10, 22:48
Medlem
Rebali179s avatar
Denna låt säger väl allt
Jag Vill Ha En Brud Med Stora Pattar https://www.youtube.com/watch?v=eJFe9P1vcxI
"Brudar med små pattar kan dra åt helvete" https://www.youtube.com/watch?v=BYzzhHK25WU
Citera
2026-07-10, 22:49
Medlem
Rebali179s avatar
Bröst är väl de bästa stressbollar som finns att både klämma & känna.
Så inget ont som inte har något gott med sig
Citera
2026-07-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Bröst är väl de bästa stressbollar som finns att både klämma & känna.
Så inget ont som inte har något gott med sig

Vill helst inte att dom kläms på som nån stressboll haha
Citera
2026-07-10, 22:52
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Vill helst inte att dom kläms på som nån stressboll haha

De är nog säkert greppvänliga var så säker
Eller är det bättre att nafsa & suga på dem istället för att klämma

Lite väl udda fråga kanske Men visste inte att det fanns H-Kupa på Bröst?
Är H Kupan 100 % äkta?

Hoppas du inte tar illa vid med min fråga.
Förövrigt så är alltid Tuttar ett stort plus att både hålla i & nafsa på
Senast redigerad av Rebali179 2026-07-10 kl. 22:58.
Citera
2026-07-10, 22:52
Medlem
sommarlovs avatar
Gläds dig åt att det finns män av alla sorter.
Jag själv vill se symmetri och tycker att om något är för stort eller litet, så är det inte bra.
Citera
2026-07-10, 22:56
Medlem
Citat:
Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä...

Hur många (eller få) är det som ingår i referensmaterialet och hur många interaktioner har du haft? Det låter inte som att det är så många. Tror du behöver berätta med om dig själv för att kunna få bra svar. Min spontana fördom säger att du lider av obesitas och killarna kanske då går på brösten i hopp om att slippa annat. Typ lapa svettig tjockiskissemurra. Brrrr...
Citera
2026-07-10, 22:56
Medlem
flugornass avatar
Ni är ju som spädbarn, bröst är till för att amma er avkomma och inte spruta sperma över som ingen normal kvinna njuter av. ja ja ni porrskadade fantiserar om och runkar till tanken på när ni snuttade på tutten. Perverst enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in