Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
SJUUUKT.
Vilket parti är mot detta vansinne? Vilket?
Mot EU? AFS och ÖP vet jag vill ut ur EU, det står mellan dessa två för mig... Oavsett måste något Nytt in!
Både borde enkelt kunna hjälpas in över 1% för att få valsedlar utdelade till nästa val... Om det görs rätt delas vitt och brett, hjälpa till med aktivism och stöd så borde det kunna gå ännu bättre. Lyssna inte på pessimisterna.
MED kan vara värda nämnas med.
sökte på deras sida och de skriver, inte ut ur EU men..
Citat:
här vill MED:
Omförhandla Sveriges EU-medlemskap i grunden – mindre EU, mer Sverige
Säga nej till Euron – Sverige måste behålla makten över sin ekonomi
Bygga upp EU:s yttre gräns – människosmuggling och illegal invandring måste stoppas
Kraftigt sänka Sveriges EU-avgift – vi betalar mest, men får minst
Säga blankt nej till Chat Control – svenska folket förtjänar inte massövervakning
Skydda svenska företag från onödig byråkrati och EU-skatter - tillväxt är nyckeln till ett starkt Europa
Försvara Sveriges jordbruk, skog och varg mot EU:s klåfingrighet – Sveriges natur är Sveriges beslut
Införa EU-granskning i riksdagen – varje direktiv ska kunna prövas mot svensk lag
Införa offentlighetsprincip i EU – Europa ska vara ett paradis för fria demokratier, inte makthungriga politiker
Hur de skulle ställa sig till just det här iofs - vet inte.
Och av etablerade 8klöverpartier vetifan. Finns inget där jag är intresserad av att rösta på. SD ville väl ut ur EU förr har jag för mig men inte länge(?)... rätta mig om jag har fel.