2026-07-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Spelar väl ingen roll om han kommer lite för tidigt han kan ju inte rå för det. Vet inte varför han kom lite fort , vet inte om det var för att han var så kåt och för stt jsg var tight eller vad det berodde på. Han verksdr rätt nervös och ville knulla nästan direkt han var iaf hård efter bara kanske 10 minuter han kanske var hård innan också kollade inte då noggrant hehe men när jag ls handen i hans skrev när vi pratade lite efter vi hade satt i min soffa så kände jag att han var hård 😏😅. Han sa iaf när vi träffades "du är alltid fin" jag ursäktadr mig för att jag inte hadr kunnit sminka mig blev stressigt innan vi såga hann barq duscha snabbt och rota fram nåt i garderoben. Han sa när vi matchade också att jag var "toksexig" Hoppas han fortfarande tycker jag bra ut iaf om vi skulle råka stöta ihop på stan jag tycker iaf hsn är skitsnygg fortfarande
För honom spelar det jättestor roll, rent av livsavgörande. Kanske sitter han där och begrundar sitt misslyckande, fan vet hur hårt det drabbar just honom.

Att misslyckas sexuellt är en extrem motgång för en normalt funtad kille. De flesta killar har varit med om det i ungdomen och de flesta av oss har kunnat hantera det. Lärt och gått vidare.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-09 kl. 00:52. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-07-09, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
För honom spelar det jättestor roll, rent av livsavgörande. Kanske sitter han där och begrundar sitt misslyckande, fan vet hur hårt det drabbar just honom.

Att misslyckas sexuellt är en extrem motgång för en normalt funtad kille. De flesta killar har varit med om det i ungdomen och de flesta av oss har kunnat hantera det. Lärt och gått vidare.

Ok , vet inte om han grubblar så mycket över mig och tidig utlösning det var ju han själv som valde att backa efter dejten och säga "vi klickar inte riktigt". Var ju inte att han kom katastroftidigt hellwr han kom efter kanske 5 min penetration första gången andrs gången kom han efter kanske 15 min penetration , tittade inte på klockan när vi knullade haha hade varit väldigt märkligt om jag skulle satt på tidtagare för att kolla hur länge han höll ut. Enligt google så är tydligen 5-7 minuterw penetration genomsnittet känns dock rätt kort
Citera
2026-07-10, 18:06
Avstängd
Citat:
Har du någonsin ångrat att du slutade träffa en dejt ? Har du tänkt på personen efteråt fast du valde att avsluta kontakten ? Tänker mycket på en kille jag träffade i maj vi skrev dagligen från slutet sv mars till början av juni och träffades 1 gång i maj och då kändes det bra från båda sidor han sa iaf att i efterhand att det kändes bra i stunden. Jag upplevde att vi var ganska lika som personer och att vi hade stark attraktion och vi hade bra sex enligt mig och han verkade också njuta av sexet. Men 2 veckor efter träffen säger han plötsligt "du är fin och det var jättetrevligt men vi klickar inte. Jag har känt mig jagad av dig ända sen vi träffades" det blev ett missförstånd på sluter jag kände mig stressad av att han gav mig mixade signaler och var otydlig och då kände han sig jagad och drog sig undan. Det var aldrig min mening att jaga honom jag behöver dock tydlighet pga min asperger för att må bra. Hur stor chans är det att han hör av sig igen ? Har du hört av dig igen till dejt/flört trots bråk och "vi klickar inte" och hur lång tid tog det innan du hörde av dig igen isåfall efter ett bråk ?

Detta kommer låta hårt men det är ärligt.

Ett tips är att inte bete dig som en hora. Ligg inte inte med någon förrän giftermål vilket kanske låter helt otroligt för en som ligger för en chokladkaka men gör åtminstone ditt bästa med att visa att du är moralisk så kommer du att få en man därefter. Han skulle inte erkänna det men vi män (som oftast är ännu värre än er tjejer) vill inte ha en hora. Får man ligga med en kvinna för lätt så kommer vi att tappa intresset och fundera över hur ofta du har gjort det.
Citera
2026-07-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking

Ett tips är att inte bete dig som en hora. Ligg inte inte med någon förrän giftermål vilket kanske låter helt otroligt för en som ligger för en chokladkaka men gör åtminstone ditt bästa med att visa att du är moralisk så kommer du att få en man därefter. Han skulle inte erkänna det men vi män (som oftast är ännu värre än er tjejer) vill inte ha en hora. Får man ligga med en kvinna för lätt så kommer vi att tappa intresset och fundera över hur ofta du har gjort det.

Ursäkta mig ? Jag är ingen hora isåfall är väl han också en hora som ville ligga första fången vi sågs. Han skrev liksom några timmar innan vi sågs "vill du ha kuk ?" Och jag svarade väl "ja hehe kom hit ikväll då" vi var väl lika sugna båda två att knulla efter att ha snackat dagligen i 2 månader vet dock inte varför han väntade så länge med att fråga om att ses. Jag ligger definivt inte med vem som helst och bara med väldigt speciella män på första dejten som förtjänar det och kan bete sig lite vettigt så hora är det sista jag är!! Ligger bara med vettiga män som kan bete sig annars också kan dom inte bete sig får dom fan använda sin hand istället haha
Citera
2026-07-10, 19:32
Avstängd
Citat:
Ursäkta mig ? Jag är ingen hora isåfall är väl han också en hora som ville ligga första fången vi sågs. Han skrev liksom några timmar innan vi sågs "vill du ha kuk ?" Och jag svarade väl "ja hehe kom hit ikväll då" vi var väl lika sugna båda två att knulla efter att ha snackat dagligen i 2 månader vet dock inte varför han väntade så länge med att fråga om att ses. Jag ligger definivt inte med vem som helst och bara med väldigt speciella män på första dejten som förtjänar det och kan bete sig lite vettigt så hora är det sista jag är!! Ligger bara med vettiga män som kan bete sig annars också kan dom inte bete sig får dom fan använda sin hand istället haha

Det verkar inte som om du läste allt vilket är förståeligt om du blev emotionell i början och sen skippade slutet. Jag var inte ute efter att såra dig, du kanske är världens snällaste person, vad vet jag? Jag försökte bara få dig att förstå hur män fungerar. Det är det enda som kommer att hjälpa dig här.

Du kan dela upp män i två kategorier.

Kategori 1: Hedningar utan moralisk kompass.
Kategori 2: De som bryr sig jättemycket om sin moraliska kompass.

Män i kategori 1 påstår ofta att de vill ligga och kommer trycka på det. Men varken män i kategori 1 eller 2 vill samtidigt ha en kvinna som är lätt. För män tänker ofta på hur du är med dem, att du är sådan med andra. Om du vill vänta med sex med mig, kommer jag att tro att du varit sådan innan. Men också tvärtom.

Män är extremt mycket mer possesiva än vad du tror. Vi kommer alltid att se dig som mindre värd om du ligger för lätt. Vill du ha en riktig karl måste du visa honom att du är bättre än de kvinnor de kan träffa på krogen.

För att svara på din fråga. Du sa: "Han skrev liksom några timmar innan vi sågs "vill du ha kuk ?" Och jag svarade väl "ja hehe kom hit ikväll då" vi var väl lika sugna båda två att knulla efter att ha snackat dagligen i 2 månader vet dock inte varför han väntade så länge med att fråga om att ses."

Svar: Nej, det är här han testade dig och förstod att du var lätt. Efter det visste han att du inte var någon han tänkte gifta sig och skaffa barn med precis.
Citera
2026-07-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking

Stämmer du har helt rätt punkt slut. Menar inte att TS e hora. Men, vem faaan vill ha en tjej som har fått 5 ton kuk i sig liksom
Citera
2026-07-10, 19:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Stämmer du har helt rätt punkt slut. Menar inte att TS e hora. Men, vem faaan vill ha en tjej som har fått 5 ton kuk i sig liksom

Precis. Tack för att du står för hur vi tänker. Män vill inte gärna göra det inför kvinnor men när man pratar med dem själva så vet vi båda hur det låter. Kvinnor kan säga, "jag låg med honom efter 10 sekunder. Varför träffar jag aldrig en bra man liksom?"

Det är så man blir mörkrädd.
Citera
2026-07-10, 20:09
Medlem
Citat:

Jag är inte lös och ligger runt med allt och alla jag har legat med 3 st killar! Kan vi förövrigt sluta slutshamea tjejer som har sex , varför anses det vara mer ok om en kille ligger runt då är det tydligen coolt men om en tjej gör samma så är hon en hora ?! Killar har inga jävla rättigheter att få lite fitta och dessutom har tjejer också sexlust
Citera
2026-07-10, 20:38
Medlem
Citat:
Jag är inte lös och ligger runt med allt och alla jag har legat med 3 st killar! Kan vi förövrigt sluta slutshamea tjejer som har sex , varför anses det vara mer ok om en kille ligger runt då är det tydligen coolt men om en tjej gör samma så är hon en hora ?! Killar har inga jävla rättigheter att få lite fitta och dessutom har tjejer också sexlust
Absolut. Men FEM ton kuk asså.. NEJ för i helvete.
Citera
2026-07-10, 22:09
Medlem
Citat:
Absolut. Men FEM ton kuk asså.. NEJ för i helvete.

Vem vill ligga med en kille som legat med 100 tjejer då inte jag iaf
Citera
2026-07-10, 22:32
Medlem
Citat:
Vem vill ligga med en kille som legat med 100 tjejer då inte jag iaf
Ja. Eller 300
Citera
2026-07-10, 22:33
Medlem
Serlot69s avatar
Citat:

Enligt vem? 1995 åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in