Citat:
Ursprungligen postat av
Blueberrypie100
Ursäkta mig ? Jag är ingen hora isåfall är väl han också en hora som ville ligga första fången vi sågs. Han skrev liksom några timmar innan vi sågs "vill du ha kuk ?" Och jag svarade väl "ja hehe kom hit ikväll då" vi var väl lika sugna båda två att knulla efter att ha snackat dagligen i 2 månader vet dock inte varför han väntade så länge med att fråga om att ses. Jag ligger definivt inte med vem som helst och bara med väldigt speciella män på första dejten som förtjänar det och kan bete sig lite vettigt så hora är det sista jag är!! Ligger bara med vettiga män som kan bete sig annars också kan dom inte bete sig får dom fan använda sin hand istället haha
Det verkar inte som om du läste allt vilket är förståeligt om du blev emotionell i början och sen skippade slutet. Jag var inte ute efter att såra dig, du kanske är världens snällaste person, vad vet jag? Jag försökte bara få dig att förstå hur män fungerar. Det är det enda som kommer att hjälpa dig här.
Du kan dela upp män i två kategorier.
Kategori 1: Hedningar utan moralisk kompass.
Kategori 2: De som bryr sig jättemycket om sin moraliska kompass.
Män i kategori 1 påstår ofta att de vill ligga och kommer trycka på det. Men varken män i kategori 1 eller 2 vill samtidigt ha en kvinna som är lätt. För män tänker ofta på hur du är med dem, att du är sådan med andra. Om du vill vänta med sex med mig, kommer jag att tro att du varit sådan innan. Men också tvärtom.
Män är extremt mycket mer possesiva än vad du tror. Vi kommer alltid att se dig som mindre värd om du ligger för lätt. Vill du ha en riktig karl måste du visa honom att du är bättre än de kvinnor de kan träffa på krogen.
För att svara på din fråga. Du sa: "Han skrev liksom några timmar innan vi sågs "vill du ha kuk ?" Och jag svarade väl "ja hehe kom hit ikväll då" vi var väl lika sugna båda två att knulla efter att ha snackat dagligen i 2 månader vet dock inte varför han väntade så länge med att fråga om att ses."
Svar: Nej, det är här han testade dig och förstod att du var lätt. Efter det visste han att du inte var någon han tänkte gifta sig och skaffa barn med precis.