Citat:
Ursprungligen postat av
Blueberrypie100
Har du någonsin ångrat att du slutade träffa en dejt ? Har du tänkt på personen efteråt fast du valde att avsluta kontakten ? Tänker mycket på en kille jag träffade i maj vi skrev dagligen från slutet sv mars till början av juni och träffades 1 gång i maj och då kändes det bra från båda sidor han sa iaf att i efterhand att det kändes bra i stunden. Jag upplevde att vi var ganska lika som personer och att vi hade stark attraktion och vi hade bra sex enligt mig och han verkade också njuta av sexet. Men 2 veckor efter träffen säger han plötsligt "du är fin och det var jättetrevligt men vi klickar inte. Jag har känt mig jagad av dig ända sen vi träffades" det blev ett missförstånd på sluter jag kände mig stressad av att han gav mig mixade signaler och var otydlig och då kände han sig jagad och drog sig undan. Det var aldrig min mening att jaga honom jag behöver dock tydlighet pga min asperger för att må bra. Hur stor chans är det att han hör av sig igen ? Har du hört av dig igen till dejt/flört trots bråk och "vi klickar inte" och hur lång tid tog det innan du hörde av dig igen isåfall efter ett bråk ?
Du beter dig som en stalker. Snälla, lämna personen ifred. Han har ju sagt till dig att han inte trivs med dig, det finns inget du kan göra. Det handlar inte om att du ”råkat” göra fel, det handlar om att han inte vill vara med dig för att du är du. Fattar du?
Som svar på din rubrik: Nej.

Jag har faktiskt aldrig ångrat ett skit i mitt liv. Min självtillit är så hög att jag alltid tar rätt beslut.