2026-07-09, 18:02
Medlem
EngelbertEggfjerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag vet inte, jag misstänker att det finns korruption inom IPC och att det är pengar från Qatar som spökar. Det kan också vara ren och skär antisemitism. Men det måste nog vara åtminstone en av dem.

Jag fattar, och jag säger inte att du har fel. Däremot låter det osannolikt, och något jag kräver gedigen bevisning för att köpa in på.

Fan, är inte den enklaste förklaringen att det var en rejäl matkris ändå? Var du nere själv och analyserade läget, eller hur kan du vara så säker på att det är en konspiration?
Citera
2026-07-09, 18:03
Medlem
Citat:
Jag vet inte, jag misstänker att det finns korruption inom IPC och att det är pengar från Qatar som spökar. Det kan också vara ren och skär antisemitism. Men det måste nog vara åtminstone en av dem.

Alltid antisemitism. hahahahhahahahhahaha så jävla genomskinlig. Hur känns det att operera på exakt samma nivå som alla muppar som alltid drar raskortet eller skyller allt på rasism? Fatta att muppar som du är den värsta sorten av alla. Ni urvattnar begreppet antisemitism.

Jag ska berätta för dig att jag träffar många israeler i min vardag och under mina resor, jag stiftar god bekantskap med dessa såväl på ett vänskapsplan som på ett romantiskt plan. Och de alla avskyr människor som du och Netanyahu och alla fanstiker i Israel. De fattar ju direkt att anledningen till att vanliga israeler får ett dåligt ryktet är på grund av sådana som er. Fatta att Netanyahu och muppar som du är den största källan till antisemitism i modern tid. Grattis din jävla fake jude
Citera
2026-07-09, 18:04
Medlem
Citat:
Om du läser rapporten så ser du att kriterierna inte uppfyllts eftersom de inte använder de kriterierna i rapporten.

Länka, citera, hänvisa. Det är inte som så att du återigen ljuger som du alltid gör?
Citera
2026-07-09, 18:06
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Alltid antisemitism. hahahahhahahahhahaha så jävla genomskinlig. Hur känns det att operera på exakt samma nivå som alla muppar som alltid drar raskortet eller skyller allt på rasism? Fatta att muppar som du är den värsta sorten av alla. Ni urvattnat begreppet antisemitism.

Jag ska berätta för dig att jag träffar många israeler i min vardag och under mina resor, jag stiftar god bekantskap med dessa såväl på ett vänskapsplan som på ett romantiskt plan. Och de alla avskyr människor som du och Netanyahu och alla fanstiker i Israel. De fattar ju direkt att anledningen till att vanliga israeler får ett dåligt ryktet är på grund av sådana som er. Fatta att Netanyahu och muppar som du är den största källan till antisemitism i modern tid. Grattis din jävla fake jude

Nej sluta ljug. Här är ett utplock av israeliska ARABER om vad de tycker om er: https://www.youtube.com/watch?v=3bC83bJohP8

Visst hittar du personer som hijab-subban men de flesta hatar er.
Citera
2026-07-09, 18:10
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Länka, citera, hänvisa. Det är inte som så att du återigen ljuger som du alltid gör?

Jag har gjort det tidigare i tråden. Om du ska käfta emot, visa var i rapporten det står att de använt de kriterier som de skriver att de ska använda.
Citera
2026-07-09, 18:13
Medlem
Citat:
Jag har gjort det tidigare i tråden. Om du ska käfta emot, visa var i rapporten det står att de använt de kriterier som de skriver att de ska använda.

Du påstår något. Du har bevisbördan. Med tanke på att du kontant ljuger och inte kan belägga med källor, som med kriterna för svält, svält i Frankrike med mera så måste du naturligtvis bevisa dina påståenden. Annars hamnar de, som typ 99% av allt du postar och som saknar belägg eller direkt motbevisas i ljug högen.

Om det nu faktiskt är så, då är det ju inga problem för dig att styrka detta? Eller hur?
Citera
2026-07-09, 18:14
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Du påstår något. Du har bevisbördan. Med tanke på att du kontant ljuger och inte kan belägga med källor, som med kriterna för svält, svält i Frankrike med mera så måste du naturligtvis bevisa dina påståenden. Annars hamnar de, som typ 99% av allt du postar och som saknar belägg eller direkt motbevisas i ljug högen.

Om det nu faktiskt är så, då är det ju inga problem för dig att styrka detta? Eller hur?

Jag har redan gjort det. Varje gång jag postar så skriver du att jag ljuger. När jag skrev att traumapatienter skall räknas bort så skriver du att jag ljuger, när jag skriver att det skall vara 2 döda per 10k och dag skriver du att jag ljuger. Och varje gång jag postar en källa så skriver du "källa?" som en jävla bot.
Citera
2026-07-09, 18:18
Medlem
Citat:
Jag har redan gjort det. Varje gång jag postar så skriver du att jag ljuger. När jag skrev att traumapatienter skall räknas bort så skriver du att jag ljuger, när jag skriver att det skall vara 2 döda per 10k och dag skriver du att jag ljuger. Och varje gång jag postar en källa så skriver du "källa?" som en jävla bot.

Posta källorna, citera och hänvisa. Varför skulle detta vara så svårt för dig? Speciellt om du nu gjort det innan för då kan du bara länka inläggen i fråga.

Som vanligt så ljuger du och bedriver propaganda, som aktivt bidrar till att folk får en negativ bild av vanliga israeler eller dispora judar som inte är sinnessjuka och hatiska som du.

Fatta att DU är en av de största källorna till "antisemitism" i modern tid. Gratulerar.
Citera
2026-07-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Netanyahus parti Likud fick 23 procent av rösterna i senaste valet och Netanyahu har varit premiärminister i tjugotalet år. Han är en sekulär politiker. Hans regering samlar en majoritet av mandaten i Knesset. De stora oppositionspartierna har inte någon särskilt avvikande åsikt gällande krigen i Gaza, Libanon och Iran utan om något talas det om att Netanyahu har varit för mjuk och obeslutsam. Det verkar som om dina påhittade fantasiisraeler du inte känner har en väldigt begränsad kunskap om det israeliska samhället.

Netanyahu har inte bara en internationell arresteringsorder emot sig utan väntar även rättegångar i Israel. Antagligen därför han drar igång krig efter krig, för inga val hålls under krigstid och han slipper stå inför rätta. 23% är även i linje med hur många galna fanstiker som lever i Israel
Citera
2026-07-09, 18:23
Medlem
Citat:
Netanyahu har inte bara en internationell arresteringsorder emot sig utan väntar även rättegångar i Israel. Antagligen därför han drar igång krig efter krig, för inga val hålls under krigstid och han slipper stå inför rätta.

Det pågår sedan flera år en rättegång mot Netanyahu. Israel är ju en demokrati med självständigt rättsväsende och premiärministern kommer ställas till ansvar om han begår brott. På samma sätt är det med soldater som begår krigsbrott, de rannsakas och döms. Du visste alltså inte att en rättegång pågår men uttalar dig ändå om Israel.

Det skall hållas val i höst. Det visste du inte men du uttalar dig ändå om Israel.

Du hävdade att israelerna hatar Netanyahu och att cirka 20 procent extremister skulle utvisas om folket fick bestämma. Det är ju en befängd uppfattning eftersom Netanyahu har vunnit ett flertal val och leder landets största parti Likud i en regering som har en majoritet av mandaten i Knesset bakom sig. Du pratar mycket om dina påhittade kompisars rabbiner men Netanyahu är sekulär och drivs inte av några religiösa baktankar.
Citera
2026-07-09, 18:26
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Netanyahu har inte bara en internationell arresteringsorder emot sig utan väntar även rättegångar i Israel. Antagligen därför han drar igång krig efter krig, för inga val hålls under krigstid och han slipper stå inför rätta. 23% är även i linje med hur många galna fanstiker som lever i Israel

Rättegången i Israel handlar om olagliga cigarrer. Alltså tobak, inte knark.
Citera
2026-07-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det pågår sedan flera år en rättegång mot Netanyahu. Israel är ju en demokrati med självständigt rättsväsende och premiärministern kommer ställas till ansvar om han begår brott. På samma sätt är det med soldater som begår krigsbrott, de rannsakas och döms. Du visste alltså inte att en rättegång pågår men uttalar dig ändå om Israel.

Det skall hållas val i höst. Det visste du inte men du uttalar dig ändå om Israel.

Du hävdade att israelerna hatar Netanyahu och att cirka 20 procent extremister skulle utvisas om folket fick bestämma. Det är ju en befängd uppfattning eftersom Netanyahu har vunnit ett flertal val och leder landets största parti Likud, som har en majoritet av mandaten i Knesset bakom sig. Du pratar mycket om dina påhittade kompisars rabbiner men Netanyahu är sekulär och drivs inte av några religiösa baktankar.

Nej. Rättegångarna och utredningarna kan inte fortgå eftersom att landet befinner sig "i krig". 23% är inte majoritet. Normala, hederliga och goda människor som råkar vara israeler hatar sådana som du, Netanyahu och de övriga fanatikerna. Eftersom att era sinnessjuka fasoner är den största källan till "antisemitism" i modern tid. Vanliga israeler vill inte utrota andra människor. De vill leva i frid och fröjd. Men sådana som du, dina gelikar, Netanyahu och de andra fanatikerna är de som gör att folk får en negativ bild av Israel och vanliga israeler. Därför hatar dom er och ser helst att denna minoritet av fanatiker kastas ut i öknen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in