2025-12-27, 11:18
Avslutad
Ungefär lika irriterande som Ipren-mannen på sin tid. Det är ju tydligen ständig upprepning som gör att folk verkligen uppmärksammar reklam och sen nappar på den, men det finns verkligen gränser. Undrar om det inte även är ett försök av gamle Tony att hitta nya "fans" eller nåt.
Citera
2025-12-27, 17:59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Ungefär lika irriterande som Ipren-mannen på sin tid. Det är ju tydligen ständig upprepning som gör att folk verkligen uppmärksammar reklam och sen nappar på den, men det finns verkligen gränser. Undrar om det inte även är ett försök av gamle Tony att hitta nya "fans" eller nåt.
Jag håller helt med. Nu är jag inte så reklamexponerad som jag var för några år sen. Tittar inte på vanlig TV alls nu. Dock får jag upp denna idiotreklam på Youtube då och då, och det jag stör mig mest på är att han i VARJE inslag måste säga att "Jag heter Tony Richardsson". Vem fan bryr sig?
Citera
2025-12-27, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag håller helt med. Nu är jag inte så reklamexponerad som jag var för några år sen. Tittar inte på vanlig TV alls nu. Dock får jag upp denna idiotreklam på Youtube då och då, och det jag stör mig mest på är att han i VARJE inslag måste säga att "Jag heter Tony Richardsson". Vem fan bryr sig?

Det är just på Youtube jag menar.. nästan varje jävla video/ klipp man ska se på så visar han sitt fula tryne. Det finns annan reklam som också är tjatig, men denna tar verkligen priset.
Citera
2025-12-28, 03:22
Medlem
Sluutenbergens avatar
Även han som upprymt säger Tony Rikardsson! ska ha en släng av sleven. Hoppas Robert Gustafsson gör en parodi på denna minnesvärda reklam.
Citera
2025-12-28, 11:26
Medlem
Weitzmanns avatar
Samma reklamfilm går i hela Europa. Föredettingar från olika länder som frontar.
Citera
2026-01-05, 23:18
Medlem
Även om jag hatar att behöva ha sett och hört "Tony Rickardsson!" 800 gånger minst redan, så måste jag säga att han verkar rätt oförarglig. Kunde varit värre!
Citera
2026-01-08, 20:11
Medlem
Jordgubbes avatar
Tycker det konstigaste är tankehoppet från ett eventuellt intresse av att veta vad ens bil är värd ... till att nån direkt ska köpa den. "Vill du veta hur snygg din fru är - fråga oss på Vi tar din fru". Otrevligt.
Citera
2026-02-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Även han som upprymt säger Tony Rikardsson! ska ha en släng av sleven. Hoppas Robert Gustafsson gör en parodi på denna minnesvärda reklam.

Jag tycker han är skitkul.

Han tittar på T.R. med lysande ögon som om det vore en superhjälpte eller barndomshjälte typ Arnold Schwarzenegger han ser
Citera
2026-02-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Haha, Tony vadfan gördu? Från att varit stenhård speedwayvärldsmästare är du numera bilköparmongot från TV och youtube och varfansomhelst man inte vill se dej. Som Dogges "cykelpåköpet"-reklam, utan humor och finess, denna kommer bli historisk.

Kan bara hoppas att det gav fett med cäsh.

Han tjänar 45.000 kr varje gång reklamen visas på tv.
Citera
2026-03-15, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det absolut mest pinsamma i reklamen är mannen som med glansiga ögon och oljigt flin utbrister "Tony Richardsson!" precis som om han precis träffat påven eller Messi.
det är uppenbart att dessa reklamer är mallar. bifigurerna tittar rakt ut i intet. så dom har säkert denna reklam och så sätter dom in x billig person i tonys plats

https://www.youtube.com/watch?v=vpbavOFGRkI här är liknande skräp
https://www.youtube.com/watch?v=NJcoFs7_pl0 där är skådespelaren i tonys skräp också
Senast redigerad av goderian2 2026-03-15 kl. 10:42.
Citera
2026-06-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Jag tycker han är skitkul.

Han tittar på T.R. med lysande ögon som om det vore en superhjälpte eller barndomshjälte typ Arnold Schwarzenegger han ser
Sök hjälp....
Citera
2026-07-09, 17:10
Medlem
Tony var en relativt duktig speedwayförare.
Nu har han förstört sitt rykte totalt för sig själv, sina barn och barnbarn.
En hora. En "man" som glömde sitt kall. Att köra speedway.
Men pengar har alltid varit viktigare än stolthet både för män och kvinnor.
Fast och andra sidan föraktar jag icke horor......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in