”Hej! Tony Rickardsson här! Vill du veta hur micke din bil är väd?”
Har aldrig googlat om bilar och har ingen bil jag vill sälja. Jag misstänker att det har med något Internetforum att göra för att jag kikade på bilolyckor och korkade bilister.
Men att få den skitreklamen hela tiden får mig att misstänka att de la halva sin budget på youtube.
Jag har kikat på Shortguys och blivit spammad av äckliga skoreklam i FB som höjer ens längd med 3 cm trots att jag är 188 typ..
Och nu så har Temu börjat med sin jävla kinesspam om Androidlaptopar med risig AI-röst. Jag hatar Temu, jag hatar att sälja bilar, jag hatar Momondo, jag hatar Autohero och jag hatar den där jävla kvinnan som sjunger ”ooouuooo” i slutet av någon koreklam eller om det var Momondo eller något. Fyfan.
Är det en missriktad reklam jag får spam på är det Stepsapp. Jag har använt Stepapp i åratal och nu får jag spam om det med äckliga jävla gen-Z retards att jag har lust att ta bort appen. Reklam har aldrig fungerat på mig.
Men Tony Rickardssonreklamen är det cultstatus på. Jag har sett redigt fulla män skämta om det i krogen (jag dog av skratt nästan) så visst fastnar det, men på fel sätt.
Senast redigerad av Oboro 2025-05-08 kl. 16:21.