• 3
  • 4
2025-08-06, 06:59
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Lite fakta i målet;
Bolaget bakom ViKöperDinBil är Vkdb Sverige AB, som är ett svenskt dotterbolag till det tyska företaget Auto1 Group GmbH. Auto1 Group är en av Europas största aktörer inom handel med begagnade bilar och äger även andra bilrelaterade tjänster som Autohero.

Betalade faktiskt bäst när jag sålde min bil och fick bud av olika bilfirmor i Stockholm.

Denna typ av butiker har vi fått pga invandringen. Ingen jävel orkar idag lägga ut sin bil på blocket och sen bli pepprad av invandrare som ska pruta, provköra och i värsta fall sno din bil efter hot.
Man får lite mindre för bilen men slipper mängder med problem om man säljer till dessa bolag.

Vad Tony gör där? Han tjänar väl lite extrapengar på att han faktiskt har varit känd för länge sen.
Citera
2025-08-06, 07:10
Medlem
ziracorns avatar
Vem fan kör bil!?

Måste ju va nykter 7 dagar i veckan...

Tråkigt.

Dessutom tävla med vilka svartskallar som har högst "dunka-dunka"...

Chezzuz
Citera
2025-08-06, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det bästa av allt är att ingen kommer komma ihåg att Tony körde moppe i gruset framöver...

Lite samma som med han schampo snubben...

Jag har träffat på Tony i Avesta då och då, ni vet att han faktiskt pratar sådär, betonar vissa ord på det där hemska viset.

Nog för att produktionen har bett han dra på än mer.

Har en på jobbet som är precis lika, de kunde ha kört med hans röst och ingen hade märkt någon skillnad...
Citera
2025-08-06, 11:20
Medlem
Haha, exakt samma här, kan inte va inne på tuben utan att Tony skriker om min bils värde alltså vafan

Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
”Hej! Tony Rickardsson här! Vill du veta hur micke din bil är väd?”

Har aldrig googlat om bilar och har ingen bil jag vill sälja. Jag misstänker att det har med något Internetforum att göra för att jag kikade på bilolyckor och korkade bilister.

Men att få den skitreklamen hela tiden får mig att misstänka att de la halva sin budget på youtube.

Jag har kikat på Shortguys och blivit spammad av äckliga skoreklam i FB som höjer ens längd med 3 cm trots att jag är 188 typ..

Och nu så har Temu börjat med sin jävla kinesspam om Androidlaptopar med risig AI-röst. Jag hatar Temu, jag hatar att sälja bilar, jag hatar Momondo, jag hatar Autohero och jag hatar den där jävla kvinnan som sjunger ”ooouuooo” i slutet av någon koreklam eller om det var Momondo eller något. Fyfan.

Är det en missriktad reklam jag får spam på är det Stepsapp. Jag har använt Stepapp i åratal och nu får jag spam om det med äckliga jävla gen-Z retards att jag har lust att ta bort appen. Reklam har aldrig fungerat på mig.

Men Tony Rickardssonreklamen är det cultstatus på. Jag har sett redigt fulla män skämta om det i krogen (jag dog av skratt nästan) så visst fastnar det, men på fel sätt.
Citera
2025-09-22, 23:12
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det absolut mest pinsamma i reklamen är mannen som med glansiga ögon och oljigt flin utbrister "Tony Richardsson!" precis som om han precis träffat påven eller Messi.
Ja den simpen är ju det mest störande av allt. Sen lägger han väl till ett "Självklart!" på frågan om han vill veta vad hans bil är värd. Varför skulle det vara självklart? Bara för c-kändisen Tony Rickardsson kommer och våldsgästar hemma hos mannen eller vadå?
Citera
2025-10-03, 20:36
Medlem
swedishproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Nej. Jag fick bara den reklamen var tredje video i åtminstone 4 månader..
Jag äger ingen bil, har inget körkort, söker ALDRIG på bil-relaterade saker.
Jag har varit tvungen att köpa YouTube premium men Det är det värt, för jag höll på att tappa förståndet.
Kommer ha kronisk kortisolbrist tack vare Tony Fittardsson och hans fula jävla reklam och äckliga jävla pedofilröst.

Du skriver som jag känner. HATAR hans fula jävla nuna och dialekt "vill du veta hur mycket din bil är Väääärd"?

Psykbryt!!! Varenda jävla yt-video jag kollar på så dyker han upp. Dö jävla reklam DÖ !!!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in