2026-07-09, 17:24
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Tony var en relativt duktig speedwayförare.
Nu har han förstört sitt rykte totalt för sig själv, sina barn och barnbarn.
En hora. En "man" som glömde sitt kall. Att köra speedway.
Men pengar har alltid varit viktigare än stolthet både för män och kvinnor.
Fast och andra sidan föraktar jag icke horor......

Finns de som "horat" ut sig värre. Persbrandts jävla spelreklam, och guldbrev hit och dit. Säger inte att Tony ska komma undan, men det som stör mig mest i Vi köper din bil-reklamen är ju snarare att den är så jävla pinsam, snarare än att företaget finns.
Citera
2026-07-10, 20:54
Medlem
Frågan är dock vad avdankade C-kändisar ska försörja sig på när deras karriär är över.
Citera
2026-07-21, 16:39
Medlem
Citat:
Toppenpris
Citera
2026-07-21, 19:01
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Frågan är dock vad avdankade C-kändisar ska försörja sig på när deras karriär är över.

Om de sparade lite pengar under tiden de hade dem skulle detta inte vara ett problem.

I fallet Persbrandt är det ju, som alla vet, dyrt med kokain.

Tony Rickardsson kanske har en särskild slags skum fetisch som är dyr, typ thailändska ladyboys, fast specifikt rödhåriga?
Citera
2026-07-22, 11:11
Medlem
Den reklamfilm av dem som jag fick upp förra året, om och om igen på Youtube, hade inte ens Tony med - utan det var den som öppnar "Vill du veta hur mycket din BIL är värd?" och så är det en man som kollar upp värderingar av bilar på nätet och snart ser ut som om han har vunnit stort på Lotto. Det är en rolig film eftersom mimiken är litet överdriven och dessutom är det tydliga missar i kontinuitet (mannen har olika tröja på sig eller liknande, osv).

men sen de började köra med Tony istället så har jagh knappt sett den filmen mera.
Citera
2026-07-22, 13:48
Medlem
Visste ni att de är en filial av ett tyskt företag? Japp, jag tiittade runt efter reklamfilmer med dem på Youtube, såg plötsligt att en av dem var taggad "WKDA".

Det måste ju betyda "Wir Kaufen Dein Auto", tänkte jag, och visst var det så. Här är en sex år gammal reklamfilm för det tyska bolaget:

https://www.youtube.com/watch?v=giuwr5NoMZY
Senast redigerad av HepCat-X 2026-07-22 kl. 14:04.
Citera
2026-07-25, 08:24
Medlem
Gauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Finns de som "horat" ut sig värre. Persbrandts jävla spelreklam, och guldbrev hit och dit. Säger inte att Tony ska komma undan, men det som stör mig mest i Vi köper din bil-reklamen är ju snarare att den är så jävla pinsam, snarare än att företaget finns.

Det extra pinsamma med denna reklam är att de alltid behöver säga "Tony Rickardsson!" eftersom ingen visste vem han var. Numera vet alla vem han är, han är den där irriterande personen i Vi köper din bil-reklamen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in