2026-07-08, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Exakt hans skit-hans problem.
Upprepar igen hon är utnyttjad och det är det enda jag tycker synd om henne för. Hon ser inte det själv. Han är ett fet sv*n 😡
Hon är ju ganska kaos själv men hon har någon ansvarskänsla, så hon stressar över detta medan han knappt bryr sig (saknar man ansvarskänsla kan man dra på sig skulder).

Han har varit på väg att sälja sen innan han träffade henne men inget hade han gjort i ordning. Varken renoveringen inne, rensat grejer eller lagt ut till salu. Men när han träffade henne blev det av.

Hon som alltid blev sjuk när de åkte upp till Sundsvall för att röja och renovera (?) i huset. (Den där renoveringen var ju skrattretande men men).

Nog är hon utnyttjad allt…
Citera
2026-07-08, 22:10
Avstängd
När hon flyttade organiserade hon i alla fall allt samt hyrde lastbil för att underlätta.
Han borde fan kosta på sig lastbil, hellre än att de ska åka upp och ner tusen gånger med släpvagnen enbart. Han får tänka på henne, varför ska hon dras med i hans katastrof…
Citera
2026-07-08, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
När hon flyttade organiserade hon i alla fall allt samt hyrde lastbil för att underlätta.
Han borde fan kosta på sig lastbil, hellre än att de ska åka upp och ner tusen gånger med släpvagnen enbart. Han får tänka på henne, varför ska hon dras med i hans katastrof…
Herregud jag blir utmattad av att bara titta på röran. Ska dom 2 fixa det där själva? Har han inga vänner som kan hjälpa till? Fy vad han satt sig i skiten i det där huset.
Citera
2026-07-08, 22:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Herregud jag blir utmattad av att bara titta på röran. Ska dom 2 fixa det där själva? Har han inga vänner som kan hjälpa till? Fy vad han satt sig i skiten i det där huset.
Japp. Jag mår också dåligt av det.
Och att de ska göra allt på kort tid. Det blev liksom i sista stund med allting.

Har inte hört något om att någon annan ska hjälpa till…
Citera
2026-07-08, 23:35
Medlem
Ja hyr en stor lastbil eller betala en chaufför. Lägg in alla grejer ni ska behålla längst in och allt som ska slängas längts ut och släng på tippen. Inte värt stressen!
Citera
2026-07-08, 23:40
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73

Han har stora söner vara skrotbilar är i garaget
Citera
2026-07-09, 08:14
Medlem
Kollade för första gången på Linas vlogg igår. Mycket av hennes attityd har Ellie tagit efter.
Citera
2026-07-09, 09:48
Medlem
Hon är bara för mycket . kan alla sprida kärlek på sociala medel . Hur kan hon säga så som svarar otrevligt hänger ut folk . Hon försöker nog bli som Lina men den kärleken kan hon aldrig ge ut till någon . Konstigt att Stefan kunde ha ett jobb som besikta hus som bor i skit hus . Hon som frågade kan inte vi dejta till den grisen . Sen stackars alla barn som måste leva med henne . Tror hon lider av borderline och har massa påhittade sjukdommar .hon är bra på lura följare men inser inte att hennes familj blir drabbade av hennes skit . Tänk Stefan köper en cykel till en 5 åring han borde kunnat cykla för länge sen . Man ser ju hur pojken blivit sover i samma sovrum gör allt som han vill . Sen min son får inte sitta vid tv eller spela tv spel det gör han ju . Nä hon bara ljuger .
Citera
2026-07-09, 10:58
Medlem
Tittade några år bakåt på hennes Instagram.
Man ser verkligen förändringen efter flytten.
Hon utstrålar inte alls samma glädje längre.
Innan flytten var det ”normala” bilder och inlägg på barnen, på livet.
Nu är allt bara sjukdom och gnäll.
Sorgligt att en människa kan förändras så mycket på bara ett par år.
Tror verkligen inte att den här flytten och hennes förhållande med S har varit bra för henne.
Citera
2026-07-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Tror verkligen inte att den här flytten och hennes förhållande med S har varit bra för henne.

Jag tror inte att det är flytten i sig utan TSW och Stefan. Innan honom hade hon självinsikt och kunde ha roliga skämt. Nu är det en helt annan jargong som är taskig.
Citera
2026-07-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara

Varken S eller L
Citera
2026-07-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Varken S eller L
Vem är L?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto