Citat:
Ursprungligen postat av
Blueberrypie100
Ja kanske det ☺️. Jag vet dock inte hur män har det haha han verkadr ju redo rätt snsbbt för sex och kom rätt så fort 😅 inte vet jag om det är vanligt att komma snabbt om man ligger med nån man har stark attraktion till eller om han bara var lite nervös. Tyckte det var lite gulligt att han bad om ursäkt att han kom lite för fort hehe han behövde ju verkligen inte be om ursäkt men han verkade skämmas lite stackarn
Oddsen är rätt stora att han kände sig både misslyckad och bortgjord, kan vara därför, skäms. Skulle du skriva till honom nåt i stil med "Kom hit igen så har vi mer sex, vill lära dig att knulla mig", då är jag rätt säker på att han kommer igen. Hans prestationsångest går över med lite KBT från din sida. Normalt löser sig det under förälskelsen då par ofta knullar som kaniner.
Lite som att lära sig cykla. Går det veckor mellan de enstaka försöken så lär man sig aldrig. Men med lite intensivträning så kan det vara gjort på en dag. Sedan kan man cykla (knulla), resten av livet. Okej, man blir sämre efter långt uppehåll, men man kan fortfarande.