Idag, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Spelar väl ingen roll om han kommer lite för tidigt han kan ju inte rå för det. Vet inte varför han kom lite fort , vet inte om det var för att han var så kåt och för stt jsg var tight eller vad det berodde på. Han verksdr rätt nervös och ville knulla nästan direkt han var iaf hård efter bara kanske 10 minuter han kanske var hård innan också kollade inte då noggrant hehe men när jag ls handen i hans skrev när vi pratade lite efter vi hade satt i min soffa så kände jag att han var hård 😏😅. Han sa iaf när vi träffades "du är alltid fin" jag ursäktadr mig för att jag inte hadr kunnit sminka mig blev stressigt innan vi såga hann barq duscha snabbt och rota fram nåt i garderoben. Han sa när vi matchade också att jag var "toksexig" Hoppas han fortfarande tycker jag bra ut iaf om vi skulle råka stöta ihop på stan jag tycker iaf hsn är skitsnygg fortfarande
För honom spelar det jättestor roll, rent av livsavgörande. Kanske sitter han där och begrundar sitt misslyckande, fan vet hur hårt det drabbar just honom.

Att misslyckas sexuellt är en extrem motgång för en normalt funtad kille. De flesta killar har varit med om det i ungdomen och de flesta av oss har kunnat hantera det. Lärt och gått vidare.
Senast redigerad av Goobleyzook Idag kl. 00:52. Anledning: Förtydligande
Citera
Idag, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
För honom spelar det jättestor roll, rent av livsavgörande. Kanske sitter han där och begrundar sitt misslyckande, fan vet hur hårt det drabbar just honom.

Att misslyckas sexuellt är en extrem motgång för en normalt funtad kille. De flesta killar har varit med om det i ungdomen och de flesta av oss har kunnat hantera det. Lärt och gått vidare.

Ok , vet inte om han grubblar så mycket över mig och tidig utlösning det var ju han själv som valde att backa efter dejten och säga "vi klickar inte riktigt". Var ju inte att han kom katastroftidigt hellwr han kom efter kanske 5 min penetration första gången andrs gången kom han efter kanske 15 min penetration , tittade inte på klockan när vi knullade haha hade varit väldigt märkligt om jag skulle satt på tidtagare för att kolla hur länge han höll ut. Enligt google så är tydligen 5-7 minuterw penetration genomsnittet känns dock rätt kort
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in