2026-07-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Återigen sänder killen mixade signaler och du behöver tydlighet så är han kvinnan i förhållandet och inget för dig.

Kvinnor kan också vara tydliga och inte sända mixade signaler. Jag är iaf väldigt rak och tydlig av mig på gott och ont dels pga min aaperger men jag är nog så som person rent allmänt också och uppskattar om andra är det tillbaka.
Citera
2026-07-06, 22:58
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Ja vi får väl helt enkelt se vad som händer i framtiden om vi tar upp kontakten igen , jag tänker inte vänta i evigheter men jag har lämnat dörren lite öppen om han åtminstone vill ses lite casual han vet vart jag bor iaf så vill han ses får han väl höra av sig och komma hit men upp till han nu
Gör så om det känns bra, lämna dörren öppen. Det är ditt val. Det är bara att hoppas på att han inte gör dig besviken ännu en gång och säger att han inte klickar.
Citera
2026-07-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Gör så om det känns bra, lämna dörren öppen. Det är ditt val. Det är bara att hoppas på att han inte gör dig besviken ännu en gång och säger att han inte klickar.

Ja som sagt nu är det upp till han vill han inte så slipper han väl men vore synd om han säger nej eftersom vi hade bra sex tror faktist han också skulle säga att vi hade bra sex men var svårt stt veta om han gillade det eller inte för han var väldigt tystlåten och blyg men som sagt han tog tag i nacken när jag sög han iaf och tog initiativ till att kyssas rätt mycket i missionären så är väl ändå ett helt ok betyg tror jag 😏😛
Citera
2026-07-07, 00:02
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ja som sagt nu är det upp till han vill han inte så slipper han väl men vore synd om han säger nej eftersom vi hade bra sex tror faktist han också skulle säga att vi hade bra sex men var svårt stt veta om han gillade det eller inte för han var väldigt tystlåten och blyg men som sagt han tog tag i nacken när jag sög han iaf och tog initiativ till att kyssas rätt mycket i missionären så är väl ändå ett helt ok betyg tror jag 😏😛
Ja av din beskrivning var det inte en total katastrof. Det var nog mer av blygsel och nervositet från hans sida. Så på en ny dejt kan han säkert känna sig mer avslappnad och klickar bättre.
Citera
2026-07-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja av din beskrivning var det inte en total katastrof. Det var nog mer av blygsel och nervositet från hans sida. Så på en ny dejt kan han säkert känna sig mer avslappnad och klickar bättre.

Ja kanske det ☺️. Jag vet dock inte hur män har det haha han verkadr ju redo rätt snsbbt för sex och kom rätt så fort 😅 inte vet jag om det är vanligt att komma snabbt om man ligger med nån man har stark attraktion till eller om han bara var lite nervös. Tyckte det var lite gulligt att han bad om ursäkt att han kom lite för fort hehe han behövde ju verkligen inte be om ursäkt men han verkade skämmas lite stackarn
Citera
2026-07-07, 18:20
Medlem
exoticspices avatar
Nej jag har inte ångrat mig. De få gånger jag har tänkt på de jag dejtat känner jag mig nöjd med beslutet jag tog.

Ingen eller inget kan få mig att ändra mig när jag väl har bestämt mig. Är väldigt noga med att träffa människor som får mig att må bra och inte tvärtom.
Citera
2026-07-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ja kanske det ☺️. Jag vet dock inte hur män har det haha han verkadr ju redo rätt snsbbt för sex och kom rätt så fort 😅 inte vet jag om det är vanligt att komma snabbt om man ligger med nån man har stark attraktion till eller om han bara var lite nervös. Tyckte det var lite gulligt att han bad om ursäkt att han kom lite för fort hehe han behövde ju verkligen inte be om ursäkt men han verkade skämmas lite stackarn
Oddsen är rätt stora att han kände sig både misslyckad och bortgjord, kan vara därför, skäms. Skulle du skriva till honom nåt i stil med "Kom hit igen så har vi mer sex, vill lära dig att knulla mig", då är jag rätt säker på att han kommer igen. Hans prestationsångest går över med lite KBT från din sida. Normalt löser sig det under förälskelsen då par ofta knullar som kaniner.

Lite som att lära sig cykla. Går det veckor mellan de enstaka försöken så lär man sig aldrig. Men med lite intensivträning så kan det vara gjort på en dag. Sedan kan man cykla (knulla), resten av livet. Okej, man blir sämre efter långt uppehåll, men man kan fortfarande.
Citera
2026-07-08, 15:28
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Han drog förmodligen fort som fan efter att han satte på dig hemma hos dig ...du glömde förmodligen berätta att du bor på ett LSS boende
Citera
2026-07-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Han drog förmodligen fort som fan efter att han satte på dig hemma hos dig ...du glömde förmodligen berätta att du bor på ett LSS boende

Ja då får det väl så då, vill han inte slipper han väl
Citera
2026-07-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Oddsen är rätt stora att han kände sig både misslyckad och bortgjord, kan vara därför, skäms. Skulle du skriva till honom nåt i stil med "Kom hit igen så har vi mer sex, vill lära dig att knulla mig", då är jag rätt säker på att han kommer igen. Hans prestationsångest går över med lite KBT från din sida. Normalt löser sig det under förälskelsen då par ofta knullar som kaniner.

Lite som att lära sig cykla. Går det veckor mellan de enstaka försöken så lär man sig aldrig. Men med lite intensivträning så kan det vara gjort på en dag. Sedan kan man cykla (knulla), resten av livet. Okej, man blir sämre efter långt uppehåll, men man kan fortfarande.

Ja vi får väl se har bjudit in till nåt casual sen om han vill iaf
Citera
2026-07-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ja vi får väl se har bjudit in till nåt casual sen om han vill iaf
Väldigt många unga män har problem med att de kommer för fort, nästan alla. De skäms, känner sig jävligt otillräckliga. Jag vet, var själv där en gång i livet. Nu är det upp till dig om du vill ha honom.
Citera
2026-07-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Väldigt många unga män har problem med att de kommer för fort, nästan alla. De skäms, känner sig jävligt otillräckliga. Jag vet, var själv där en gång i livet. Nu är det upp till dig om du vill ha honom.

Spelar väl ingen roll om han kommer lite för tidigt han kan ju inte rå för det. Vet inte varför han kom lite fort , vet inte om det var för att han var så kåt och för stt jsg var tight eller vad det berodde på. Han verksdr rätt nervös och ville knulla nästan direkt han var iaf hård efter bara kanske 10 minuter han kanske var hård innan också kollade inte då noggrant hehe men när jag ls handen i hans skrev när vi pratade lite efter vi hade satt i min soffa så kände jag att han var hård 😏😅. Han sa iaf när vi träffades "du är alltid fin" jag ursäktadr mig för att jag inte hadr kunnit sminka mig blev stressigt innan vi såga hann barq duscha snabbt och rota fram nåt i garderoben. Han sa när vi matchade också att jag var "toksexig" Hoppas han fortfarande tycker jag bra ut iaf om vi skulle råka stöta ihop på stan jag tycker iaf hsn är skitsnygg fortfarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in