2026-07-08, 14:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Tack för en go match lille vän. Jag vann ja

(Och jag har inte kritiserat några barn vad jag vet - den här tråden handlar ju om STRINGBIKINIS - men det blir ingen diskussion om den saken heller då du är kass på att diskutera.)

Nej, att du vann var inte hur våran konversation gick till : )

Jag kass på att diskutera.. För att du inte lyckades ta det i den riktningen du vill?
Citera
2026-07-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Era kvinnor klär er som horor. Till och med värre än så. Att du gillar detta och stödjer detta visar vad för sorts människa du är.

Det är någonting allvarligt fel på ert samhälle. Att du inte ser något fel med att kvinnor visar sin röv för allihopa offentligt visar bara hur sjukt ert samhälle blivit.

Vad sägs om att flytta hem?
Citera
2026-07-08, 14:04
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det finns ingen lag som kan bötfälla eller arrestera dig för att du har stringbikini på spårvagnen. I svensk rätt finns det inte något uttryckligt förbud mot att vara naken i offentlig miljö.

Att blotta sig för någon annan är straffbart som sexuellt ofredande bara om blottandet är ägnat att väcka obehag.

Jaha, string är en sexuell grej, men nyss sa du ju att du använder "sexiga bikinis" så vad är skillnaden?

Jadu, lille vän... skillnaden är naturligtvis att jag inte använder stringbikini.

Bara för att något inte står uttryckligen i lag betyder det inte att det är ett OK beteende.

Alla vet att stringtrosa och bar röv inte är en lämplig klädsel på en spårvagn - det är därför ingen har det. Och jag är ganska övertygad om att man inte skulle komma undan med det heller. Man hade gissningsvis blivit avkastad och omhändertagen av vakter om man gick runt med string på stan.

Däremot kan man komma undan med vanlig bikini en varm sommardag, för det är inte förargelseväckande och orovocerande på samma sätt som ett äckligt rövsnöre. Men det är helt klart på gränsen för det acceptabla!
Citera
2026-07-08, 14:07
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Totalt dum i hela huvudet! Tror du att du skall komma hit och lära oss bada i våra egna vatten?
Dra hem i våld för fan! Våra kvinnor klär sig hur de vill!

Hedervärd åsikt förvisso. Tack onanikrem ❤️
Citera
2026-07-08, 14:08
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Nej, att du vann var inte hur våran konversation gick till : )

Jag kass på att diskutera.. För att du inte lyckades ta det i den riktningen du vill?

Nej, för att du undvek en enkel fråga och snöade in på en massa ovidkommande saker.
Citera
2026-07-08, 14:09
Avstängd
Citat:
Nej, för att du undvek en enkel fråga och snöade in på en massa ovidkommande saker.

Jag har bara pratat här om en grej...

Hur många ämnen nämnde du?
Citera
2026-07-08, 14:33
Medlem
Citat:

Däremot kan man komma undan med vanlig bikini en varm sommardag, för det är inte förargelseväckande och orovocerande på samma sätt som ett äckligt rövsnöre. Men det är helt klart på gränsen för det acceptabla!

Nej du får nog allt ta och använda baddräkt istället för bikini.
Citera
2026-07-08, 14:58
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jadu, lille vän... skillnaden är naturligtvis att jag inte använder stringbikini.

Du kan lägga ner härskartekniken. Jag är inte din lille vän. Och vad jag frågade var varför du gör skillnad på de sexiga bikinis du har på dig och string. Kvadratcentimeter hud som visas? Varför använder du sexiga bikinis bland barn?

Citat:
Bara för att något inte står uttryckligen i lag betyder det inte att det är ett OK beteende.
Du sa att du kan bli arresterad. Det kan du inte.

Citat:
Alla vet att stringtrosa och bar röv inte är en lämplig klädsel på en spårvagn - det är därför ingen har det. Och jag är ganska övertygad om att man inte skulle komma undan med det heller. Man hade gissningsvis blivit avkastad och omhändertagen av vakter om man gick runt med string på stan.
Privata företag kan sätta egna regler. Det finns säkerligen regler om klädsel på spårvagnen.
Men nu pratar vi ju om stranden så det saknar helt betydelse i sammanhanget.

Citat:
Tycker du.
Citera
2026-07-08, 15:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Nej, du har inte här att göra och ska öht inte uttala dig om vad svenskar gör i Sverige. Passar det inte så är det bara att hoppa på den flygande mattan och åka hem igen.

En sån fräckhet att komma hem till någon annan som oinbjuden gäst och ställa krav på hur husets ägare ska bete sig. Ytterligare ett bevis på att babbar har fått för mycket luft i Sverige.

Ni svenskar är ju sjuka om ni bara accepterar detta. Det har inget med ens ursprung att göra. Ni etniska svenskar borde ju vara emot detta och kämpa mot detta. Ni har ju en sjukdom där varje gång någon påpekar dåliga saker med ert sjuka samhälle så väljer ni automatiskt att försvara ert sjuka samhälle!
Citera
2026-07-08, 15:46
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Du vill inte se kvinnor i stringbikini och då sa jag bara det att om du vill se kvinnor som på stranden klär sig i enlighet med islams läror så åk hem till arabvärlden igen där islam råder .

Vill du leva efter sharia i ett muslimskt kalifat flytta hem till det land du kom ifrån.

Nu är du i Sverige så då får du tyvärr gilla läget och gör du inte det så finns det inte så många andra val än att flytta.

Ni rasister är ju sjuka i huvudet.

Istället för att acceptera att någonting är fel, så väljer ni automatiskt att försvara allting i ert samhälle så fort en muslim säger någonting.

Finns det då någonting enligt dig som är fel med dagens samhälle? Är allting bra i dag i Sverige? Så om en muslim klagar på någonting så måste du då automatiskt försvara detta?

Ni lider ju av en sjukdom.
Citera
2026-07-08, 15:46
Medlem
AndersPersson99s avatar
Sluta klaga din jävla gay.
Citera
2026-07-08, 15:47
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Badstrand har man bikini topless eller ej. Idag är det vanligare med toppen på, det är upp till kvinnorna. Absolut inte upp till dig, eller en Iman. Tvivlar mycket starkt på du är. Oavstett skålar jag i bacon! De flesta Iman hänger lika lite på Flashback som riktiga präster.

Så du skriver öppet här att du ser inget fel med att kvinnor är topless offentligt. Varför inte helt nakna då?

Om du är okej med att kvinnor visar upp sin röv och bröst offentligt, varför inte vara helt nakna då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in