Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Härliga tider.

Hela 80-talet var det gott om topless på stränderna här i Sverige, sedan förändrades modet och till slut fylldes landet med "multikultur" så nu mer kan väl ingen sola topless utan att bli överfallen av någon kulturberikare som inte kan behärska sig.
Men man undrar ju hur du kommer så nära att
"man får se hela röven på en tjej/kvinna rakt framför sitt ansikte" när du aktivt undvikit stranden i 10 år?
Det händer aldrig mig...
Okej, du har en sjuk syn på livet, men okej.
Det exemplet jag nämnde hände för ungefär 10 år sedan när jag gick oftare till stranden. Har egentligen aldrig badat i Sverige då vattnet är för kallt för mig, men jag brukade gilla att gå till stranden för att till exempel gå på en brygga och se hur folk badar i havet. När jag pluggade i universitet gick jag till stranden med några som jag studera med, mest för att bara hänga runt. Detta eftersom på den tiden hade inte kvinnor stringbikini på sig. När jag gick i gymnasiet och några år efter gymnasiet kunde man inte se stringbikinin, kvinnor hade vanliga bikinin på sig.
Men det kändes som att för runt 10 år sedan började det förändras.
Och för att förklara just den händelsen, så var det så att vid stranden så finns det en gångväg. Där folk kan både gå och cykla. Du vet hur det är i stranden, när det är en stor strand med massa bryggor och så vidare så finns det ju en gångväg utanför stranden där sanden tar slut och folk kan gå och cykla där. Vid den gångvägen så fanns det en dusch, en utedusch där folk går och duschar. Denna duschen låg precis intill gångvägen.
Så jag jag gick och gick förbi duschen så såg jag en ung kvinna/tjej i stringbikini som duschade och hon böjde sig ner i duschen för att kunna tvätta håret. Hon böjde sig ner med ryggen och röven vänd mot mig. Det var på detta sättet jag kunde se hennes röv. Sen förstår du väl att när jag använder mig av uttrycket "röven rakt framför ansiktet" så menar jag inte bokstavligen att hennes röv var 20 centimeter från mitt ansikte utan att hon stod väldigt nära och jag kunde se hennes röv från väldigt nära avstånd.