2026-07-08, 09:06
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Men snälla människa, TS har skrivit rätt så många gånger nu att dom har flyttat över samtalen till sina privata nummer så att det inte kostar pengar och ingen tjänar pengar. Hur kan du då inte fatta att detta inte är anställda?

Nej jag brukar inte ringa sådana chattar. =)

Vad är det ens du försöker få sagt med att det "kryllar av kåta gubbar som suktar efter tjejer?" Du försöker hela tiden göra någon meningslös poäng av detta som ingen fattar?
Precis, och det är aldrig någon som sagt att "det kryllar" av sådana tjejer. Men oavsett linje så är det i alla fall runt tio, i varje givet ögonblick, och fler på kvällar och helger. De som ringer upp privat lär inte vara betalda.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag tror att ganska många kan räkna ut att det är betydligt fler män än kvinnor som ringer in. Varför tror du att män betalar och kvinnor ringer gratis? Männen är på. Så är det överallt när män tror att det vankas fitta. Inte ens bara i såna sammanhang. Män är liksom mer på precis överallt. Det är ingen nyhet. Det är så det ser ut även i kollektivtrafiken, på vernissage och i mataffären. Män är på kvinnor på ett helt annat sätt än tvärtom. Det är ingen meningslös poäng. Ganska så enkel matematik. Även om kvinnor ringer gratis så måste telefonchattarna fylla på med tjejer och det är operatörer som får betalt.

TS säger även att tjejerna när de har kontakt utanför chatten ringer från dolt nummer. Ibland på hans uppmaning. Fundera lite på varför det är så. Du verkar lite naiv. I nivå med TS faktiskt.

Ha en fin kväll!
Ja. Jag har ingen koll på vilka som ev är operatörer, men om de är det är de inte särskilt bra på det. De driver inte samtalen framåt och försöker hålla kvar en som på rena telesexlinjer.

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Problemet med TS narrativ är att han sitter med kuken i handen och vill höra att unga tjejer är febrigt tokiga i medelålders gubbar. Baserat på vad han hört på någon telechat. En inbillning som helt enkelt inte är sann. Ingen påstår att dessa tjejer inte existerar. Men det är inte det otroligt stora fenomen han innerligt hoppas på.

Hans resonemang är jämförbart med att jag skulle skaffa ett konto på Grindr och starta en tråd om att ojdå, av Grindr att döma så är om inte alla så åtminstone de flesta män bögar. Det ser man ju på Grindr! Nästan alla män måste alltså vara typ bögar?
Ja, vissa "unga tjejer är febrigt tokiga i medelålders gubbar", så är det absolut. Och det är precis vad tråden handlar om. Ifall fler har samma erfarenhet.
Citera
2026-07-08, 09:14
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullrufset
Ja många yngre kvinnor i 22-25års åldern gillar attraktiva äldre män. Helt klart är det så. Sen snackar vi såklart inte 45+ utan mer 40-

Nej yngre kvinnor ringer inte såna linjer.

Du tror inte det helt enkelt är så att de teleoperatörer som ringer dig privat, i slutändan vill att du ska spendera alla dina pengar på dem istället? Swisha dem för potentiella framtida nakenbilder exempelvis? Det är helt klart bara business för dem. De vet vad de ska säga, de vet vad du vill höra och snart kommer en massa problem som de behöver ha dina pengar till för att fixa.
Yngre kvinnor ringer absolut sådana linjer. Men det är till synes väldigt tabu då ingen verkar vilja erkänna det. Jag tror ingen i tråden ens har erkänt, vare sig kvinna eller man. Det trodde jag inte.

Jodå, som du säger, det förekommer att vissa vill ha en sugardaddy via onlyfans el dyl, och att de vill ha sponsring när man hörs privat. Jag har i princip inget emot sådant, mellan vuxna människor, även om det inte passar mig. Det betyder dock inte att de är anställda av linjen.
Citera
2026-07-08, 09:19
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra
Ja. Jag har ingen koll på vilka som ev är operatörer, men om de är det är de inte särskilt bra på det. De driver inte samtalen framåt och försöker hålla kvar en som på rena telesexlinjer.

Om de inte driver samtalen framåt så verkar de ju inte vara så febrigt tokiga i gamla gubbar? Frågade mina föräldrar om telefonlinjer och de berättade att de satt och ringde heta linjen tillsammans med kompisar när de var unga och garvade åt alla kåta gubbar. Kanske nåt sånt då?

Men att det finns betalda operatörer på det du kallar "vanliga" telechattar vet jag. Jag känner flera som jobbat så. Det är ju inte heller "vanliga" telechattar det är fråga om eller hur? Män ringer ju inte och betalar 5 SEK/min för att sitta och kallprata om vädret och den senaste domarinsatsen i VM eller hur?
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-07-08 kl. 09:21.
Citera
2026-07-08, 09:34
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Om de inte driver samtalen framåt så verkar de ju inte vara så febrigt tokiga i gamla gubbar? Frågade mina föräldrar om telefonlinjer och de berättade att de satt och ringde heta linjen tillsammans med kompisar när de var unga och garvade åt alla kåta gubbar. Kanske nåt sånt då?

Men att det finns betalda operatörer på det du kallar "vanliga" telechattar vet jag. Jag känner flera som jobbat så. Det är ju inte heller "vanliga" telechattar det är fråga om eller hur? Män ringer ju inte och betalar 5 SEK/min för att sitta och kallprata om vädret och den senaste domarinsatsen i VM eller hur?
Precis, det är en interaktion som är helt dynamisk och inte driven av ett manus eller liknande. Och nej, alla är inte febrigt kåta, för mig räcker det att några är det.
Det är uppenbart för mig att just "ung, kåt tjej söker äldre, dominant man" är något som är väldigt hett för många. Hittills har ingen men erfarenhet av detta sagt något annat.
Citera
2026-07-08, 09:47
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Precis, det är en interaktion som är helt dynamisk och inte driven av ett manus eller liknande. Och nej, alla är inte febrigt kåta, för mig räcker det att några är det.
Det är uppenbart för mig att just "ung, kåt tjej söker äldre, dominant man" är något som är väldigt hett för många. Hittills har ingen men erfarenhet av detta sagt något annat.

Jag som själv jobbar i sexbranschen vet att "ung, kåt, tjej söker äldre, dominant man" säljer in väldigt, väldigt bra. Och att det finns shitloads av delulu gubbar som köper det med hull och hår och 100% tror att unga tjejer springer runt och är kåta på gamlingar för de är äldre, erfarna, bestämda osv osv. 🤡

Det är klart att all interaktion är dynamisk och inte följer nåt manus, det är så det ser ut om man är någorlunda bra på sitt jobb. Jag säger inte att alla där är betalda operatörer men jag vet som sagt att det finns såna på det du kallar "vanliga" telechattar. Ja det är klart att det finns en del unga tjejer som är kåta på gubbar men majoriteten väljer Jude Bellingham (även om han inte vore känd) framför Hasse alla sekunder i veckan. Det är så verkligheten ser ut.

Även om operatörerna inte driver samtalen framåt så finns de ju ändå där så att männen har nån att prata med. Det är lite det som är grejen. Visst att telechatten tjänar mer ju längre man pratar på injen, men de skulle ju inte tjäna ett öre om det inte fanns några tjejer att prata med.
Citera
2026-07-08, 09:56
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Jag som själv jobbar i sexbranschen vet att "ung, kåt, tjej söker äldre, dominant man" säljer in väldigt, väldigt bra. Och att det finns shitloads av delulu gubbar som köper det med hull och hår och 100% tror att unga tjejer springer runt och är kåta på gamlingar för de är äldre, erfarna, bestämda osv osv. 🤡

Det är klart att all interaktion är dynamisk och inte följer nåt manus, det är så det ser ut om man är någorlunda bra på sitt jobb. Jag säger inte att alla där är betalda operatörer men jag vet som sagt att det finns såna på det du kallar "vanliga" telechattar. Ja det är klart att det finns en del unga tjejer som är kåta på gubbar men majoriteten väljer Jude Bellingham (även om han inte vore känd) framför Hasse alla sekunder i veckan. Det är så verkligheten ser ut.

Även om operatörerna inte driver samtalen framåt så finns de ju ändå där så att männen har nån att prata med. Det är lite det som är grejen. Visst att telechatten tjänar mer ju längre man pratar på injen, men de skulle ju inte tjäna ett öre om det inte fanns några tjejer att prata med.
Absolut att majoriteten väljer Bellingham, inte min poäng. Jag har inga illusioner om det alls.

Frågan är vad majoriteten av de som ringer in - och inte är betalda då - väljer. Där har jag min bild klar, och efterfrågar andras uppfattning.

Och sen finns ju absolut de som vill bli sponsrade, och det gränsar väl till din bransch. Jag förstår det också och det kan säkert vara win-win för båda, i vissa fall.
Citera
2026-07-08, 10:05
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Absolut att majoriteten väljer Bellingham, inte min poäng. Jag har inga illusioner om det alls.

Frågan är vad majoriteten av de som ringer in - och inte är betalda då - väljer. Där har jag min bild klar, och efterfrågar andras uppfattning.

Och sen finns ju absolut de som vill bli sponsrade, och det gränsar väl till din bransch. Jag förstår det också och det kan säkert vara win-win för båda, i vissa fall.

IRL kommer de att välja Bellingham de med. Det är väl kanske så att det är spännande att höra vad det är för gökar på en sån linje + att nån nångång kanske kollat gubbporr och det pirrat till lite men att ligga med en pensionär IRL är inte intressant. Gubbar som vill ligga med unga tjejer verkar tro att det motsatta är lika vanligt. Att unga tjejer tycker att det är jättehett med gubbkuk. Du får gärna fortsätta tro att det är så och de "vanliga" telechattarna tackar för det.

De som är betalda operatörer där hör till min bransch, jag och de flesta av dem ser sig själva som tillhörande paraplybegreppet sexarbetare. Det är det är fråga om. Sexarbete. Att män inte betalar 5 SEK/min för att telechatta "vanligt" kan vi väl vara överens om?

Vad är det ens du vill diskutera? Hur pass vanligt det är att unga tjejer är kåta på gamla gubbar? Inte vanligt alls skulle jag säga. Om det vore så borde du, och andra, märka av det utanför telechattarna också. Unga tjejer borde väl flockas runt dig överallt isf? Om inte annat så på nätdejtingställen där "sociala konsekvenser" (eller vad du skrev) inte drabbar tjejer som vill ha gubbsnopp.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-07-08 kl. 10:21.
Citera
2026-07-08, 10:24
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
IRL kommer de att välja Bellingham de med. Det är väl kanske så att det är spännande att höra vad det är för gökar på en sån linje + att nån nångång kanske kollat gubbporr och det pirrat till lite men att ligga med en pensionär IRL är inte intressant. Gubbar som vill ligga med unga tjejer verkar tro att det motsatta är lika vanligt. Att unga tjejer tycker att det är jättehett med gubbkuk. Du får gärna fortsätta tro att det är så och de "vanliga" telechattarna tackar för det.

De som är betalda operatörer där hör till min bransch, jag och de flesta av dem ser sig själva som tillhörande paraplybegreppet sexarbetare. Det är det är fråga om. Sexarbete. Att män inte betalar 5 SEK/min för att telechatta "vanligt" kan vi väl vara överens om?

Vad är det ens du vill diskutera? Hur pass vanligt det är att unga tjejer är kåta på gamla gubbar? Inte vanligt alls skulle jag säga. Om det vore så borde du, och andra, märka av det utanför telechattarna också. Unga tjejer borde väl flockas runt dig överallt isf? Om inte annat så på nätdejtingställen där "sociala konskvenser" (eller vad du skrev) inte drabbar tjejer som vill ha gubbsnopp.
Självklart handlar det om att kåtsnacka, ingen har sagt nåt annat.

Och IRL är det så mycket annat som spelar in, inte minst pengar, så det är svårt att jämföra. Är man välklädd och i hyfsad form, kan föra sig och har råd med lite guldkant kan man absolut attrahera unga kvinnor. Men då är det ju svårare att avgöra vad som är hönan och vad som är ägget.

På en linje där en 22-åring vill ringa upp mig privat, för att smeka sig och komma, när hon hör mig berätta vad jag vill göra med henne, är det mer tydligt att det är just det som är fantasin.
Citera
2026-07-08, 10:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Självklart handlar det om att kåtsnacka, ingen har sagt nåt annat.

Och IRL är det så mycket annat som spelar in, inte minst pengar, så det är svårt att jämföra. Är man välklädd och i hyfsad form, kan föra sig och har råd med lite guldkant kan man absolut attrahera unga kvinnor. Men då är det ju svårare att avgöra vad som är hönan och vad som är ägget.

På en linje där en 22-åring vill ringa upp mig privat, för att smeka sig och komma, när hon hör mig berätta vad jag vill göra med henne, är det mer tydligt att det är just det som är fantasin.

Hur pass vanligt är det sista då? Och vet du att det verkligen är en 22-åring och att hon faktiskt smeker sig? Ringer hon från ett nummer som du kan kolla upp? Har hon hört av sig fler ggr efter det? Eller är det så att du återigen måste ringa upp telechatten för att få nytt napp?
Citera
2026-07-08, 10:39
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Hur pass vanligt är det sista då? Och vet du att det verkligen är en 22-åring och att hon faktiskt smeker sig? Ringer hon från ett nummer som du kan kolla upp? Har hon hört av sig fler ggr efter det? Eller är det så att du återigen måste ringa upp telechatten för att få nytt napp?
Varför skulle hon ringa mig privat annars? Nej jag har inte faktakollat allt men jag ser inte vad hon skulle få ut av det annars. Ja, en del vill ha kontakt flera gånger, andra bara där och då, förstås det vanligaste. En del lämnar sitt nummer, andra ringer anonymt, beror nog på om de vill ha vidare kontakt eller inte.
Svårt att svara på hur ofta, jag ringer väldigt sällan numera, men kanske varannan gång? Oftare om man ringer på kväll/helg.
Citera
2026-07-08, 10:51
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Varför skulle hon ringa mig privat annars? Nej jag har inte faktakollat allt men jag ser inte vad hon skulle få ut av det annars. Ja, en del vill ha kontakt flera gånger, andra bara där och då, förstås det vanligaste. En del lämnar sitt nummer, andra ringer anonymt, beror nog på om de vill ha vidare kontakt eller inte.
Svårt att svara på hur ofta, jag ringer väldigt sällan numera, men kanske varannan gång? Oftare om man ringer på kväll/helg.

Det har aldrig slagit dig att nån ringer privat för att upprätthålla intresse och illusionen av det finns kåta yngre tjejer där? Hur går kontakten till sen då, kan du kontakta henne när du vill kåtprata lite eller hur funkar det? Om de lämnar nummer är det då ett nummer du kan kolla upp vem det tillhör?

Det är klart att det händer oftare kväll och helg, det är då kåta gubbar oftast ringer såna linjer och det är då operatörerna jobbar.

Jag är som sagt själv verksam i sexbranschen och jag känner många sexarbetare (en bred bransch som även innefattar betalda operatörer) och när jag började jobba så blev jag ganska så chockad över hur många delulu gubbar det finns. Visst fattade jag redan innan att sex säljer och att man kan profitera på det. Kåta män är liksom kåta män och det fattar typ alla. Men jag blev chockad av graden av "deluluness" som gränsar till naivitet.

Vi kommer inte att komma längre här, jag har sagt mitt så du behöver inte svara på frågorna i första stycket men du bör ta dig en funderare på hur allt det här funkar. Ha det fint!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-07-08 kl. 10:55.
Citera
2026-07-08, 11:07
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Det har aldrig slagit dig att nån ringer privat för att upprätthålla intresse och illusionen av det finns kåta yngre tjejer där? Hur går kontakten till sen då, kan du kontakta henne när du vill kåtprata lite eller hur funkar det? Om de lämnar nummer är det då ett nummer du kan kolla upp vem det tillhör?
Nej, att det skulle vara fejk när de ringer upp privat har aldrig slagit mig. Sån lojalitet mot arbetsgivaren tror jag inte på.

Tack detsamma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in