Igår, 13:49
Medlem
PatriaNostras avatar
Jag har en del erfarenhet av att ringa olika telechattar som Myshörnan, Phone Café och liknande, i syfte att onanera och komma tillsammans med en härlig kåt tjej eller kvinna. Då menar jag alltså vanliga telechattar, inte uttalade sexchattar.

Min upplevelse är att om man presenterar sig som en medelålders, eller äldre, man så får man ganska snabbt kontakt med yngre kvinnor som uttryckligen verkar söka en äldre man, ofta svarar flera tjejer samtidigt. Det har hänt tillräckligt ofta för att jag ska reagera på det och det är inte för att de söker något förhållande, det är uttalat för att de blir kåta av det och drivs av denna fantasi.

Det går lite emot den bild man ofta får här på forumet, där många menar att unga kvinnor i regel främst föredrar killar i sin egen ålder. Min erfarenhet från just telechattar är snarare att det verkar finnas ett ganska tydligt intresse för äldre män, åtminstone bland vissa yngre kvinnor.

Är det fler som har märkt samma sak? Är telechattar en speciell miljö där sådana preferenser blir tydligare, eller är det här vanligare än många vill erkänna?
Citera
Igår, 13:53
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Telechattar är väl ett ställe där kvinnor får betalt och killar betalar? Eller har jag missförstått?
Citera
Igår, 14:00
Moderator
Nospheratus avatar
Eh? Det här är ju plattformar där det sitter brudar som har det som extrajobb att prata med kåta gubbar. Eftersom ingen brud vid sina fulla sinnens bruk skulle ens drömma om att få för sig att ringa en dylik linje. Så ja naturligtvis får du höra att lilla kåta Eva älskar medelålders tunnhåriga män när du ringer dit.
Citera
Igår, 14:01
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Telechattar är väl ett ställe där kvinnor får betalt och killar betalar? Eller har jag missförstått?

TS fattar inte att han pratat med betalda operatörer vars jobb det är att hålla kvar honom.
Vill minnas att dessa operatörer var instruerade att rikta in sig på bl.a utvecklingsstörda för att hålla kvar dem på linjen så länge som möjligt, något som avslöjades av Expressen nån gång under 90talet.
Citera
Igår, 14:17
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Eh? Det här är ju plattformar där det sitter brudar som har det som extrajobb att prata med kåta gubbar. Eftersom ingen brud vid sina fulla sinnens bruk skulle ens drömma om att få för sig att ringa en dylik linje. Så ja naturligtvis får du höra att lilla kåta Eva älskar medelålders tunnhåriga män när du ringer dit.

Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
TS fattar inte att han pratat med betalda operatörer vars jobb det är att hålla kvar honom.
Vill minnas att dessa operatörer var instruerade att rikta in sig på bl.a utvecklingsstörda för att hålla kvar dem på linjen så länge som möjligt, något som avslöjades av Expressen nån gång under 90talet.

Japp, sådana linjer finns absolut, men det är alltså inte dem jag pratar om.

Tjejer ringer gratis till dessa linjer och killar betalar en liten slant, försumbart. Många vanliga tjejer som ringer. Det behövs inga proffs på dessa linjer då affärsidén håller ändå.
Senast redigerad av PatriaNostra Igår kl. 14:20.
Citera
Igår, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra

Tjejer ringer gratis till dessa linjer och killar betalar en liten slant, försumbart. Många vanliga tjejer som ringer. Det behövs inga proffs på dessa linjer då affärsidén håller ändå.
Okej vilka linjer pratar du om?
Bara för att det inte står uttryckligen på hemsidan " vi har professionella telesexoperatörer som ska göra dig kåt och får hälften av det du betalar per minut" betyder det inte att de inte har operatörer som vill locka av dig pengar.
Väldigt få onlinedejting sidor medger att de har chatoperatörer som vill locka av dig dina pengar genom att få dig köpa krediter för att skicka meddelande.
Citera
Igår, 14:26
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:

Problemet med den teorin är att, även om tjejer får ringa gratis skulle de aldrig drömma om att ringa och höra gubbar flåsa även om det är gratis. Det förstår de flesta. Och det är därför de håller sig med operatörer som får sitta och prata med gubbarna.

Deras affärsidé fungerar eftersom du läser på sidan att "Åh titta, tjejer ringer gratis" och tror att det är massa brudar i hemma i flickrummen som ringer dit.
Citera
Igår, 14:27
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:

Ja det är gulligt att du lyckats inbilla dig att det är riktiga tjejer du pratat med, bevisligen så funkade affärsidén.

Vanliga tjejer ringer Heta Linjen för att telerunka med kåta gubbar
Citera
Igår, 14:29
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Okej vilka linjer pratar du om?
Bara för att det inte står uttryckligen på hemsidan " vi har professionella telesexoperatörer som ska göra dig kåt och får hälften av det du betalar per minut" betyder det inte att de inte har operatörer som vill locka av dig pengar.
Väldigt få onlinedejting sidor medger att de har chatoperatörer som vill locka av dig dina pengar genom att få dig köpa krediter för att skicka meddelande.

Tro mig, jag har pratat med "proffs" också, eller operatörer som du skriver. Detta är en helt annan upplevelse och ofta inleds samtalet på linjen varefter tjejen sen ringer mig privat. Det skulle ju inte ett "proffs" göra. Det är ändå off topic för frågeställningen.
Citera
Igår, 14:31
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Problemet med den teorin är att, även om tjejer får ringa gratis skulle de aldrig drömma om att ringa och höra gubbar flåsa även om det är gratis. Det förstår de flesta. Och det är därför de håller sig med operatörer som får sitta och prata med gubbarna.

Deras affärsidé fungerar eftersom du läser på sidan att "Åh titta, tjejer ringer gratis" och tror att det är massa brudar i hemma i flickrummen som ringer dit.

Det är ju exakt det som sker, och det är också frågeställningen.

Citat:

Ja det är gulligt att du lyckats inbilla dig att det är riktiga tjejer du pratat med, bevisligen så funkade affärsidén.

Vanliga tjejer ringer Heta Linjen för att telerunka med kåta gubbar

Heta linjen/Superforum funkar också, men detta är bättre/enklare.
Citera
Igår, 14:33
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Det är ju exakt det som sker, och det är också frågeställningen.

Heta linjen/Superforum funkar också, men detta är bättre/enklare.

Den sista idioten är inte född än som man brukar säga.
Citera
Igår, 14:35
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Den sista idioten är inte född än som man brukar säga.

Absolut, det är jag säkert. Fortfarande inte topic.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in