Citat:
Precis, och det är aldrig någon som sagt att "det kryllar" av sådana tjejer. Men oavsett linje så är det i alla fall runt tio, i varje givet ögonblick, och fler på kvällar och helger. De som ringer upp privat lär inte vara betalda.
Men snälla människa, TS har skrivit rätt så många gånger nu att dom har flyttat över samtalen till sina privata nummer så att det inte kostar pengar och ingen tjänar pengar. Hur kan du då inte fatta att detta inte är anställda?
Nej jag brukar inte ringa sådana chattar. =)
Vad är det ens du försöker få sagt med att det "kryllar av kåta gubbar som suktar efter tjejer?" Du försöker hela tiden göra någon meningslös poäng av detta som ingen fattar?
Nej jag brukar inte ringa sådana chattar. =)
Vad är det ens du försöker få sagt med att det "kryllar av kåta gubbar som suktar efter tjejer?" Du försöker hela tiden göra någon meningslös poäng av detta som ingen fattar?
Citat:
Ja. Jag har ingen koll på vilka som ev är operatörer, men om de är det är de inte särskilt bra på det. De driver inte samtalen framåt och försöker hålla kvar en som på rena telesexlinjer.
Jag tror att ganska många kan räkna ut att det är betydligt fler män än kvinnor som ringer in. Varför tror du att män betalar och kvinnor ringer gratis? Männen är på. Så är det överallt när män tror att det vankas fitta. Inte ens bara i såna sammanhang. Män är liksom mer på precis överallt. Det är ingen nyhet. Det är så det ser ut även i kollektivtrafiken, på vernissage och i mataffären. Män är på kvinnor på ett helt annat sätt än tvärtom. Det är ingen meningslös poäng. Ganska så enkel matematik. Även om kvinnor ringer gratis så måste telefonchattarna fylla på med tjejer och det är operatörer som får betalt.
TS säger även att tjejerna när de har kontakt utanför chatten ringer från dolt nummer. Ibland på hans uppmaning. Fundera lite på varför det är så. Du verkar lite naiv. I nivå med TS faktiskt.
Ha en fin kväll!
TS säger även att tjejerna när de har kontakt utanför chatten ringer från dolt nummer. Ibland på hans uppmaning. Fundera lite på varför det är så. Du verkar lite naiv. I nivå med TS faktiskt.
Ha en fin kväll!
Citat:
Ja, vissa "unga tjejer är febrigt tokiga i medelålders gubbar", så är det absolut. Och det är precis vad tråden handlar om. Ifall fler har samma erfarenhet.
Problemet med TS narrativ är att han sitter med kuken i handen och vill höra att unga tjejer är febrigt tokiga i medelålders gubbar. Baserat på vad han hört på någon telechat. En inbillning som helt enkelt inte är sann. Ingen påstår att dessa tjejer inte existerar. Men det är inte det otroligt stora fenomen han innerligt hoppas på.
Hans resonemang är jämförbart med att jag skulle skaffa ett konto på Grindr och starta en tråd om att ojdå, av Grindr att döma så är om inte alla så åtminstone de flesta män bögar. Det ser man ju på Grindr! Nästan alla män måste alltså vara typ bögar?
Hans resonemang är jämförbart med att jag skulle skaffa ett konto på Grindr och starta en tråd om att ojdå, av Grindr att döma så är om inte alla så åtminstone de flesta män bögar. Det ser man ju på Grindr! Nästan alla män måste alltså vara typ bögar?