Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Min erfarenhet är att en hyffsat snygg kvinna på 52år lätt får hem snygga unga killar vilken kväll hon än vill .
Men att en hyffsat snygg man på 52år nästan aldrig kommer få hem massa snygga unga tjejer varje kväll
Så jag tror att långt fler unga snygga män fantiserar om äldre kvinnor ...
Men varför eg ?
Mja, nu kan man inte vända på det på det vis du försöker göra och dra några slutsatser av det. Det är lite för många andra omständigheter som spelar in. För det första har män en helt annan utagerande sexualdrift än kvinnor. En ung man som får erbjudande att ligga, om det så må vara med en äldre dam, är långt mer villig än en jämnårig kvinna som får samma erbjudande.
Kvinnor kalkylerar även med risk. Som man är det närmast ingen risk inblandad alls att följa med en dam hem. För kvinnor är det alltid en risk. Frågan är hur stor hon känner att den risken är att något illa ska hända.
Så tja, det är möjligt att det finns fler unga män som genuint sitter hemma och tänder på äldre kvinnor. Men det går verkligen inte att utesluta att de unga män som får ett förslag tänker
"Ligga? Jag tänder egentligen inte på äldre kvinnor, men självklart vill jag ligga! Om inte annat blir det en cool historia till polarna. Vi kör!".