2026-07-07, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Bra att SW faktiskt tar upp hatet mot Bauer offentligt. Han är ju skitäcklig( hårt, jag vet men jag känner så. En lismande narcissist)Tror PW är mest generad över att det pratas så om honom offentligt men mest att det även påverkar HENNES karriär och anseende liksom.Det både förnedrar och förenklar henne på nåt vis. Kvinnan utan omdöme...🤪
Du förstår inte poängen. De är vänner och vänner är öppna och raka och tar inte upp genanta saker offentligt.
Citera
2026-07-07, 11:46
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Både S o P verkar numera främst intresserade av svindyra designerväskor.🙄
Jag tyckte att deras podd var riktigt underhållande o kul under flera år och jag fick ofta mig ett gott garv.
Det senaste åren=😴.
Kan det vara Bauer-effekten, månntro?🤔
Ja precis allt är väl Bauers fel, även vädret!
Citera
2026-07-07, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja precis allt är väl Bauers fel, även vädret!
Yesss!👍😅
Citera
2026-07-07, 12:37
Medlem
Citat:
Jag tyckte att deras podd var riktigt underhållande o kul under flera år och jag fick ofta mig ett gott garv.
Det senaste åren=😴.
Snarare "nyrik-effekten".
Citera
2026-07-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Snarare "nyrik-effekten".
Absolut men jag tycker inte det uttrycket riktigt har samma schwung!🙃
Citera
2026-07-07, 13:55
Medlem
Men precis!
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Skulle gissa att även herr Bauer har googlat på fakta om Söderköping o lagt på minnet att det stod något om Söderköping och huvudstad....Därav hans felaktiga fakta. Jobbigt när besservissers säger saker som framstår som sant fast de egentligen inte vet och det visar sig att de har fel Nu har det dessutom outats i podden...
Citera
2026-07-07, 13:59
Medlem
Så sant. Från början till slut.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Bra att SW faktiskt tar upp hatet mot Bauer offentligt. Han är ju skitäcklig( hårt, jag vet men jag känner så. En lismande narcissist)Tror PW är mest generad över att det pratas så om honom offentligt men mest att det även påverkar HENNES karriär och anseende liksom.Det både förnedrar och förenklar henne på nåt vis. Kvinnan utan omdöme...🤪
Citera
2026-07-07, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Ja, det är riktigt jobbigt, håller med.
Men nu vet vi ju ingenting om huruvida B har googlat eller inte, det blir ju rena spekulationer. Att Sofia googlar vet vi, det gör hon ju öppet i podden. Sen vet vi heller inte exakt hur han sa det till P, hon kan ju minnas fel. Jag försvarar inte, har bara svårt för alla dessa spekulationer som blir till sanningar.

Källan om vår tidigare okända huvudstad kom direkt från hästens mun i hennes egen podd. Så inte så mycket att spekulera om där.

Frågan är ju varför Sofia med son inte bara klippte bort den biten när dom ändå klippte in en dementi.
Det hade ju varit lite justare mot Bauer.
Citera
2026-07-07, 15:44
Medlem
Citat:
Det senaste åren=😴.

Har inte lyssnat på podden tidigare. Men av det jag har lyssnat på i närtid verkar syftet bara vara att sälja in sig själva och samarbetspartner. Man kanske ska se podden som något som finansierar deras dyra väskor. Ganska innehållslöst. Sofia borde hitta en ny parhäst.
Ja du har nog rätt. Bauer-effekten.
Citera
2026-07-07, 20:14
Medlem
Otippat att Bauer sitter på Skansen som den apan han är 😅
Citera
2026-07-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Har inte lyssnat på podden tidigare. Men av det jag har lyssnat på i närtid verkar syftet bara vara att sälja in sig själva och samarbetspartner. Man kanske ska se podden som något som finansierar deras dyra väskor. Ganska innehållslöst. Sofia borde hitta en ny parhäst.
Ja du har nog rätt. Bauer-effekten.
Det går inte att förklara bort att C påverkat hennes personlighet och liv negativt. Hennes energi går till att hålla C nöjd och glad och hon kämpar för att vara till lags vilket snart leder till utmattning och försämrat mående. Förvandlingen har börjat. Sorgligt att se. Podden är tråkig. Pernillas energi är borta. Men C verkar pigg och glad.
Citera
2026-07-08, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Det går inte att förklara bort att C påverkat hennes personlighet och liv negativt. Hennes energi går till att hålla C nöjd och glad och hon kämpar för att vara till lags vilket snart leder till utmattning och försämrat mående. Förvandlingen har börjat. Sorgligt att se. Podden är tråkig. Pernillas energi är borta. Men C verkar pigg och glad.
Bauer=Energitjuv
För att hålla äktenskapet vid liv kommer hon att behöva offra jobb och vänner för han vill ha tid vilket såklart i en parrelation inte är konstigt. Problemet verkar till att vara att han har för få vänner och för mycket tid över och hon har massvis med vänner och ingen tid över. Ett under att de fortfarande är gifta. Det trodde jag aldrig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in