Citat:
Ursprungligen postat av
PatriaNostra
det är just när jag presenterar mig som "äldre man" som det blir fart på tjejerna. Gärna också med epiteten "gift", "erfaren", "dominant" o.dyl.
Citat:
Ursprungligen postat av
PatriaNostra
Min erfarenhet är att det handlar om djupt rotade sexuella fantasier om att vara undergiven och bli omhändertagen
Den här tråden har underhållit mig får jag säga

Vilka stolpskott ni alla är som hånar TS.
TS jag tror att du nog är rätt så nära sanningen med din analys.
Detta handlar troligen om unga tjejer som vill pröva på att sexprata med en man som signalerar makt och auktoritet, och då prövar dom med äldre män eftersom unga män idag sällan är av sådant slag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
det är ganska självklart att unga tjejer inte är intresserade av lyssna på flåsande farbröder gratis? 🤡
Men ändå tror gubbar att unga tjejer ringer nån telefonlinje för att pulla och prata med dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
ingen brud vid sina fulla sinnens bruk skulle ens drömma om att få för sig att ringa en dylik linje.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
även om tjejer får ringa gratis skulle de aldrig drömma om att ringa och höra gubbar flåsa även om det är gratis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klandalf
Ja det är gulligt att du lyckats inbilla dig att det är riktiga tjejer du pratat med. Vanliga tjejer ringer Heta Linjen för att telerunka med kåta gubbar

Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
nej det är inte i hemlighet så att massa yngre tjejer suktar efter äldre män
Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
testa irl. En vanlig äldre man kommer att kamma hem noll unga snygga tjejer hur många gånger han försöker...okej kanske har tur ibland
Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Hur är det ute i verkliga livet då? Är den en massa yngre tjejer som visar intresse då också? Eller är det bara när du ringer telechattar som det är så att unga tjejer hänger i klasar runt dig?
Era jävla puckon. Dessa tjejer är säkerligen inte anställda, utan vanliga tjejer som går utanför deras egna gränser och gör något busigt och förbjudet HEMMA ensamma. Knappt nån av dessa tjejer, eller ingen av dom alls, skulle vilja ha sex med en gammal farbror
på riktigt i verkliga livet
Har ni själva aldrig fantiserat om något eller någon som ni vill ska stanna i fantasin och inte ha IRL? Eller är kanske detta bara ett kvinnligt beteende?