2026-07-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra
Intressant och jag tror du har rätt. Det förklarar dock inte varför unga kvinnor söker äldre män när det ska kåtfantiseras på tele, man kan ju inte se varandra. Givetvis föreställer sig båda parter någon attraktiv, sexig, på andra sidan, men det är något annat också, som driver.
Giervis för att de får betalt per minut och vet att gubbarna är lättare att lura
Citera
2026-07-07, 17:52
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Jag vet att begreppet trend förts in i tråden, det är dock inte genom min försorg.

Om jag presenterar mig som "kåt, äldre man" har jag mycket mer framgång än om jag gör på något annat sätt. Varför det är så är trådens ämne. Hittills har ingen med erfarenhet av en sådan telechatt bidragit med erfarenheter, vi får hoppas det ändras
Du talar om empiri. Vad är det för män som ens ringer till någon slags telechat? I all väsentlighet handlar det just om medelålders+ kåta män. De flesta kvinnor på dessa telechattar är betalda operatörer. Låt gå att enstaka kvinnor där är på riktigt, det argumenterar jag inte emot.

Du kan liksom alldeles självklart inte dra några jävla slutsatser om unga kvinnor som grupp av det. Det förstår du väl? I bästa fall kan du etablera att just goof balls till kvinnor som trots allt ringer dit råkar gilla äldre män. Det är exakt lika relevant som att alla lirare på mina gitarrforum gillar att mecka gitarr.
Citera
2026-07-07, 18:03
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Giervis för att de får betalt per minut och vet att gubbarna är lättare att lura

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Du talar om empiri. Vad är det för män som ens ringer till någon slags telechat? I all väsentlighet handlar det just om medelålders+ kåta män. De flesta kvinnor på dessa telechattar är betalda operatörer. Låt gå att enstaka kvinnor där är på riktigt, det argumenterar jag inte emot.

Du kan liksom alldeles självklart inte dra några jävla slutsatser om unga kvinnor som grupp av det. Det förstår du väl? I bästa fall kan du etablera att just goof balls till kvinnor som trots allt ringer dit råkar gilla äldre män. Det är exakt lika relevant som att alla lirare på mina gitarrforum gillar att mecka gitarr.

Många som blir provocerade här märker jag. På rena telesexlinjer drar kvinnorna trötta historier om hur kåta, våta de blir osv.

Det jag pratar om är en riktig interaktion - den som någonsin varit med en kvinna vet skillnaden - där många dessutom vill ha en fortsatt kontakt privat helt utanför linjen. De kan inte vara betalda.
Citera
2026-07-07, 18:08
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Många som blir provocerade här märker jag. På rena telesexlinjer drar kvinnorna trötta historier om hur kåta, våta de blir osv.
Folk blir provocerade av att du tror att dina erfarenheter av just telechattar är representativt för kvinnor. Folk skulle bli lika provocerade om jag skulle framhärda med att kvinnor gillar att fisa högljutt offentligt. Jag har nämligen en kvinnlig bekant som tycker just detta är helfestligt att göra. Allt medan exakt alla vet att nja, hos just kvinnor är detta faktiskt ganska sällsynt.
Citera
2026-07-07, 18:14
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag har en del erfarenhet av att ringa olika telechattar som Myshörnan, Phone Café och liknande, i syfte att onanera och komma tillsammans med en härlig kåt tjej eller kvinna. Då menar jag alltså vanliga telechattar, inte uttalade sexchattar.

Min upplevelse är att om man presenterar sig som en medelålders, eller äldre, man så får man ganska snabbt kontakt med yngre kvinnor som uttryckligen verkar söka en äldre man, ofta svarar flera tjejer samtidigt. Det har hänt tillräckligt ofta för att jag ska reagera på det och det är inte för att de söker något förhållande, det är uttalat för att de blir kåta av det och drivs av denna fantasi.

Det går lite emot den bild man ofta får här på forumet, där många menar att unga kvinnor i regel främst föredrar killar i sin egen ålder. Min erfarenhet från just telechattar är snarare att det verkar finnas ett ganska tydligt intresse för äldre män, åtminstone bland vissa yngre kvinnor.

Är det fler som har märkt samma sak? Är telechattar en speciell miljö där sådana preferenser blir tydligare, eller är det här vanligare än många vill erkänna?

Seriöst trodde att detta försvann för årtionden sedan
Första gången jag har hört någon ringer in sedan gymnasiet å då gick jag ut -99

Men inceller har väl skapat liv i detta igen 🤣

Å som många skriver, brudarna får betalt
Citera
2026-07-07, 18:15
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Folk blir provocerade av att du tror att dina erfarenheter av just telechattar är representativt för kvinnor. Folk skulle bli lika provocerade om jag skulle framhärda med att kvinnor gillar att fisa högljutt offentligt. Jag har nämligen en kvinnlig bekant som tycker just detta är helfestligt att göra. Allt medan exakt alla vet att nja, hos just kvinnor är detta faktiskt ganska sällsynt.

Ja jag förstår dig. Det är dock inte riktigt min avsikt. Frågan är mer hur mycket av våra fantasier som är långt bortom vad som är "normalt". Jag har mina erfarenheter, jag vill gärna ha input från andra som haft samma typ av samtal.
Citera
2026-07-07, 18:19
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Seriöst trodde att detta försvann för årtionden sedan
Första gången jag har hört någon ringer in sedan gymnasiet å då gick jag ut -99

Men inceller har väl skapat liv i detta igen 🤣

Å som många skriver, brudarna får betalt

Det finns uppenbarligen en marknad för det. Och även om du tror det har den funnits hela tiden, om väl i liten omfattning. Vissa kanske får betalt, alla får det definitivt inte, av skäl som redan framförts.

Skönt att du är befriad från perversioner och är normal, du låter spännande.
Citera
2026-07-07, 18:21
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ja jag förstår dig. Det är dock inte riktigt min avsikt. Frågan är mer hur mycket av våra fantasier som är långt bortom vad som är "normalt". Jag har mina erfarenheter, jag vill gärna ha input från andra som haft samma typ av samtal.
Jag fattar. Bara det av din trådstart att döma, verkar du vilja dra slutsatser om unga kvinnor som större grupp baserat av dina erfarenheter från telechat. Jag är rätt säker på att det är där friktionen i tråden uppstår. Men tja, du vill dra slutsatser om unga kvinnor på just telechat. Absolut. Det är fortfarande som att jag drar slutsatser av lirare på mina gitarrforum. Tror du likt mig att de lirare som hamnar på gitarrforum antagligen är intresserade av att mecka gitarr? Kan vi dra några meningsfulla slutsatser av det?
Citera
2026-07-07, 18:34
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Jag fattar. Bara det av din trådstart att döma, verkar du vilja dra slutsatser om unga kvinnor som större grupp baserat av dina erfarenheter från telechat. Jag är rätt säker på att det är där friktionen i tråden uppstår. Men tja, du vill dra slutsatser om unga kvinnor på just telechat. Absolut. Det är fortfarande som att jag drar slutsatser av lirare på mina gitarrforum. Tror du likt mig att de lirare som hamnar på gitarrforum antagligen är intresserade av att mecka gitarr? Kan vi dra några meningsfulla slutsatser av det?

Ja, jag köper ditt resonemang. Men helst vill jag få input av andra, med samma erfarenheter, även om det förstås alltid kommer att vara anekdotiskt. Och som användaren Sokoke.Cute skrev kommer det inte att vara representativt för alla unga tjejer i alla delar av livet.

Jag lutar ändå åt att dessa tjejer beter sig annorlunda, i tryggheten av anonymitet, än de hade gjort IRL.
Citera
2026-07-07, 18:39
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
det är just när jag presenterar mig som "äldre man" som det blir fart på tjejerna. Gärna också med epiteten "gift", "erfaren", "dominant" o.dyl.
Citat:
Min erfarenhet är att det handlar om djupt rotade sexuella fantasier om att vara undergiven och bli omhändertagen

Den här tråden har underhållit mig får jag säga Vilka stolpskott ni alla är som hånar TS.

TS jag tror att du nog är rätt så nära sanningen med din analys.
Detta handlar troligen om unga tjejer som vill pröva på att sexprata med en man som signalerar makt och auktoritet, och då prövar dom med äldre män eftersom unga män idag sällan är av sådant slag.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
det är ganska självklart att unga tjejer inte är intresserade av lyssna på flåsande farbröder gratis? 🤡
Men ändå tror gubbar att unga tjejer ringer nån telefonlinje för att pulla och prata med dem?
Citat:
ingen brud vid sina fulla sinnens bruk skulle ens drömma om att få för sig att ringa en dylik linje.
Citat:
även om tjejer får ringa gratis skulle de aldrig drömma om att ringa och höra gubbar flåsa även om det är gratis.
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Ja det är gulligt att du lyckats inbilla dig att det är riktiga tjejer du pratat med. Vanliga tjejer ringer Heta Linjen för att telerunka med kåta gubbar
Citat:
nej det är inte i hemlighet så att massa yngre tjejer suktar efter äldre män
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
testa irl. En vanlig äldre man kommer att kamma hem noll unga snygga tjejer hur många gånger han försöker...okej kanske har tur ibland
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hur är det ute i verkliga livet då? Är den en massa yngre tjejer som visar intresse då också? Eller är det bara när du ringer telechattar som det är så att unga tjejer hänger i klasar runt dig?

Era jävla puckon. Dessa tjejer är säkerligen inte anställda, utan vanliga tjejer som går utanför deras egna gränser och gör något busigt och förbjudet HEMMA ensamma. Knappt nån av dessa tjejer, eller ingen av dom alls, skulle vilja ha sex med en gammal farbror på riktigt i verkliga livet

Har ni själva aldrig fantiserat om något eller någon som ni vill ska stanna i fantasin och inte ha IRL? Eller är kanske detta bara ett kvinnligt beteende?
Citera
2026-07-07, 18:43
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Den här tråden har underhållit mig får jag säga Vilka stolpskott ni alla är som hånar TS.

TS jag tror att du nog är rätt så nära sanningen med din analys.
Detta handlar troligen om unga tjejer som vill pröva på att sexprata med en man som signalerar makt och auktoritet, och då prövar dom med äldre män eftersom unga män idag sällan är av sådant slag.

Kul med lite medhåll. 😁 Jag gör samma analys. Dock hade jag inte riktigt funderat över hur feminiserade många unga män är idag, och hur det påverkar. Mycket intressant, jag tror du är något på spåret.
Citera
2026-07-07, 18:46
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Era jävla puckon. Dessa tjejer är säkerligen inte anställda, utan vanliga tjejer som går utanför deras egna gränser och gör något busigt och förbjudet HEMMA ensamma. Knappt nån av dessa tjejer, eller ingen av dom alls, skulle vilja ha sex med en gammal farbror på riktigt i verkliga livet

Har ni själva aldrig fantiserat om något eller någon som ni vill ska stanna i fantasin och inte ha IRL? Eller är kanske detta bara ett kvinnligt beteende?

Jag råkar ju känna flera tjejer som har varit anställda operatörer på det TS kallar för "vanliga" telefonchattar. Det är klart att inte alla är anställda, men det finns operatörer som får betalt. Du vet, det skevar överallt där män och kvinnor har kontakt och männen är liksom alltid mer på. Det kryllar av män som vill ha kontakt med kvinnor. ÖVERALLT Det är ju ingen nyhet för nån? Så för att betalande män ens ska ha nån att prata med varje gång de ringer så måste man fylla ut med tjejer som får betalt.

Du har kanske läst i nätdejtingtrådarna här och hur männen klagar på att det är ett överskott av män och blablabla. Men på sus telechattar sitter det alltså en massa tjejer som vill sexprata med gubbar? Rly?

Brukar du själv ringa telefonchattar och prata med gamla farbröder? Du verkar så insatt. Berätta gärna mer!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-07-07 kl. 19:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in