2026-07-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jmmorris66
Betyder detta att de på Serenity avbryter lingammassagen innan man kommer? Var på Pragna en gång och fann ut att det är så de gör. Extremt frustrerande!

På Serenitytantra har vi ingen erotisk beröring, allt är seriöst och professionellt.
Alla frågor om happy ending eller liknande kommer att innebära att behandlingen avslutas..
Citera
2026-07-07, 22:04
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathan13
På Serenitytantra har vi ingen erotisk beröring, allt är seriöst och professionellt.
Alla frågor om happy ending eller liknande kommer att innebära att behandlingen avslutas..

Vad trist.
Citera
2026-07-10, 03:44
Medlem
Utöver Lysande Tantra som nämnts, hittade jag något som hette Isis Massage för kanske 2 månader sedan?

Samma koncept, supersnygga tjejer som erbjöd tantra

Grejen är bara att jag inte sparat länken nånstans (och nu hittar jag inget när jag googlar)

Nån som känner igen det jag pratar om? Som tom varit där?

Citera
2026-07-25, 20:22
Medlem
Tog en klassisk tantra inkl B2B på Lysande. Ingen konstigt att få en " lift off " mitt i. Efteråt var en avslappnande fot o handmassage, att rekommendera.
Hon var blond med supertajt kropp mkt intryck då hon låg 69, smeka men inte fingra så att säga 🫶
Citera
2026-08-06, 14:53
Medlem
Den viktiga frågan är… är det bara teasing och blueballs eller får man faktiskt ett garanterat avslut

Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorVit
Tog en klassisk tantra inkl B2B på Lysande. Ingen konstigt att få en " lift off " mitt i. Efteråt var en avslappnande fot o handmassage, att rekommendera.
Hon var blond med supertajt kropp mkt intryck då hon låg 69, smeka men inte fingra så att säga 🫶
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in