Jag har provat Serenity, jag känner en av massörerna och jag frågade varför de inte har adress på hemsidan, de svarade att de har planer på att flytta från nuvarande ställe så de ville inte sätta ut fel adress.
Jag gillar deras koncept med seriös behandling till ok priser, jämfört med pragna till exempel.
Har hittat en väldigt trevlig o skön massage, Tantra/Lingam. Viste inte att de fanns i Sverige men de finns ett antal ställen att välja på. Visserligen ganska dyr 1500-2000 för 90 min. Men väl värt pengarna om man jämför med en thai oljemassage med HE för kanske 800-1000. Väldigt skön massage + B2B + Lingam, (penismassage) Började som en kombination av vanlig och b2b massage. Sista ca 20 min var inriktningen helt på penis där hon använde hela kroppen att stimulera med o höll mej på gränsen hela tiden. Vet inte hur hon lyckades hålla mej styv hela tiden med tanke på att ja kom 3 gånger. hon tog spruten där dom kom torkade av o fortsatte. Har ingen aning om hur hon lyckades få ur mej 3 gånger.
Kan bara säga testa om ni får möjlighet. väl värt pengarna.