Citat:
Ursprungligen postat av
Kleiner
Och hur kan en kvinna ha samma egenskaper som en man?
Du menar om en kvinna är vulgär som en man? Eller resonera känslokall och rationellt som en man?
Ingen vettig man vill ha en vulgär kvinna, men hon få gärna använda hjärnan som en man och samtidigt vara empatisk.
Vulgär kvinnor är ju skitnajs! Nu är ju inte jag särskilt vettig själv, kanske, haha. Fula i mun och svär som råbarkade sjömän, kombinerat med icke-PK skämt om judar, bögar, invandrare och handikappade skapar sådan chockeffekt att jag bara står och gapar, särskilt när tjejen optiskt är motsatsen till en fet WT-padda eller maskulin lesbisk butch.
Extra fräsigt om hon lyssnar på annan musik än Spotify topplistan, som black metal, stoner rock eller kängpunk, alltså totalt okommersiell musik som hon sökt upp själv utan att ha blivit skedmatad med. Så en annan viktig egenskap är att bilda sin egen uppfattning, stå för den och vägra följa resten av fiskstimmet. Tyvärr är det ju något som nästan ingen ung kvinna vågar eller vill göra.
Liten, späd och feminint vacker kvinna med elak, sarkastisk eller mörk och ironisk humor. T ex nu under fotbolls-VM kunde en sådan kvinna i tv-soffan drar till med "Domarjävel - sug kuk! Jag är fan hundra på att han ÄR bög." Kontrasten golvar mig helt. Varje gång. En förutsättning är att bruden är skarp och verbal, saknas intelligensen så faller konceptet som ett korthus. Kraftigt psykisk sjuka kvinnor som håller på så här räknas självfallet inte heller.
En amatörpsykologisk teori är att jag borde leta bland kvinnor som vuxit upp med flera äldre bröder. Känner också att någon med hög intelligens, men som kommer från arbetarklassen borde utgöra bra förutsättningar. Ge mig flera variabler så jag kan effektivisera mitt sökande!
Träffat på ett fåtal under min livstid. De verkar vara hyfsat sällsynta. Letar fortfarande efter min unicorn.