2026-07-06, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Klickar man inte så är det så den som dumpar känner. Går det två veckor från första dejten till man dumpar är man säker att det är det enda rätta, för bådas skull.

Det går inte att ändra den andras känslor och hoppas på en förändring. Det är bara att acceptera och gå vidare hur starka känslor man än har.

Tycker iaf det är märkligt att han sa när vi sågs att han ville han nåt seriöst om han inte menade det så kunde han låtit bli att säga det.

En annan jag träffade 1 gång förra året hörde av sig i vintras och spelade dum och låtsades inte veta vem jag är. Han sa också "vi klickar inte" efter dejten men hörde ändå av sig igen begriper inte varför han hörde av sig nu men vad jag hört från andra tjejer så är han rätt desperat tydligen, jag nappade inte när han hörde av sig igen iaf bara frågade : "har du glömt att vi träffades ?" Han svarade "ingen aning" jag: "nähe men vi träffades i maj förra året"
Citera
2026-07-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Missförstod jag något i din text? Ni har träffats en gång och då hade ni sex. Har jag fel?
Han fick det han ville ha direkt så varför skall han höra av sig fler gånger?

Nä han fick inte det han ville ha direkt för han fick vänta 2 månader, han ville egentligen setts dagen efter vi matchade men jag sa att det inte gick då vilker var sant också och han accepterade det och valde att vänta.

Är han kåt så kan ha få sex iaf jag ligger gärna med han för sexet var helt ok kan ju bli bättre men är väl aldrig helt bra första gången man har sex med nån ny. Så är han väldigt sugen är det ju bara att smsa annars får han väl skylla sig själv och använda handen istället tror faktist inte han får så mycket ligg han ser bra ut men en del kanske skulle tycka han är lite speciell misstänker att han har asperger som jag men är inte säker såg iaf flera tecken på det men jag kan ha haft fel
Citera
2026-07-06, 08:07
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Det har jag inte gjort iaf och nu handlade tråden om du har ångrat dig att du sa upp kontakten med t.ex en dejt

Det har hänt att jag har ångrat mig efter att ha avslutat kontakten med någon jag dejtat, men det har ALDRIG blivit bra, utan snarare värre. Anledningen till att jag sa upp kontakten från början fanns ju kvar varenda gång.
Citera
2026-07-06, 09:18
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det har jag inte gjort iaf och nu handlade tråden om du har ångrat dig att du sa upp kontakten med t.ex en dejt
Undrar du egentligen om det finns en chans med dejten, och ifall dejten kanske går och ångrar sig? Tveksamt.
Citera
2026-07-06, 15:23
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Har du någonsin ångrat att du slutade träffa en dejt ? Har du tänkt på personen efteråt fast du valde att avsluta kontakten ? Tänker mycket på en kille jag träffade i maj vi skrev dagligen från slutet sv mars till början av juni och träffades 1 gång i maj och då kändes det bra från båda sidor han sa iaf att i efterhand att det kändes bra i stunden. Jag upplevde att vi var ganska lika som personer och att vi hade stark attraktion och vi hade bra sex enligt mig och han verkade också njuta av sexet. Men 2 veckor efter träffen säger han plötsligt "du är fin och det var jättetrevligt men vi klickar inte. Jag har känt mig jagad av dig ända sen vi träffades" det blev ett missförstånd på sluter jag kände mig stressad av att han gav mig mixade signaler och var otydlig och då kände han sig jagad och drog sig undan. Det var aldrig min mening att jaga honom jag behöver dock tydlighet pga min asperger för att må bra. Hur stor chans är det att han hör av sig igen ? Har du hört av dig igen till dejt/flört trots bråk och "vi klickar inte" och hur lång tid tog det innan du hörde av dig igen isåfall efter ett bråk ?

Sänder han mixade signaler och du inte kan hantera sociala koder utan vill ha klartext i alla lägen så är det väl en indikation så god som någon på att ni inte kommer att funka vidare bra ihop.
Citera
2026-07-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Sänder han mixade signaler och du inte kan hantera sociala koder utan vill ha klartext i alla lägen så är det väl en indikation så god som någon på att ni inte kommer att funka vidare bra ihop.

Om han inte ville ha mer kontakt skulle han inte han skrivit "självklart gör jag det!" det gjorde mig bara ännu mer förvirrad vad han ville.
Citera
2026-07-06, 16:52
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Tycker iaf det är märkligt att han sa när vi sågs att han ville han nåt seriöst om han inte menade det så kunde han låtit bli att säga det.
Han väntade på en dejt med dig i två månader och hoppades på att du var den han ville ha ett seriöst förhållande med och menade det säkert när ni sågs. Det var därför han sa det. Det kändes rätt där och då.

Men, det var ändå något som gnagde hos honom efter dejten som gjorde att han inte kände att det klickade till 100%.

Skrev han inte också att han var ledsen för att han sårat dig? Det betyder att han var ledsen för att han gav dig falska förhoppningar med det han sa.
Senast redigerad av exoticspice 2026-07-06 kl. 16:54.
Citera
2026-07-06, 17:17
Medlem
0 chans efter som han fick det hen ville ha och sen var du inte fin längre i hens ögon
Senast redigerad av fonzen 2026-07-06 kl. 17:20.
Citera
2026-07-06, 17:58
Medlem
Citat:
Nä han fick inte det han ville ha direkt för han fick vänta 2 månader, han ville egentligen setts dagen efter vi matchade men jag sa att det inte gick då vilker var sant också och han accepterade det och valde att vänta.

Är han kåt så kan ha få sex iaf jag ligger gärna med han för sexet var helt ok kan ju bli bättre men är väl aldrig helt bra första gången man har sex med nån ny. Så är han väldigt sugen är det ju bara att smsa annars får han väl skylla sig själv och använda handen istället tror faktist inte han får så mycket ligg han ser bra ut men en del kanske skulle tycka han är lite speciell misstänker att han har asperger som jag men är inte säker såg iaf flera tecken på det men jag kan ha haft fel
Om han ser bra ut enligt dig så får han ligga mycket tro mig speciellt också om han har en grov kaliber.. sen om han är dessutom speciell e han säkert ännu spännande
Citera
2026-07-06, 18:08
Medlem
Citat:
Han väntade på en dejt med dig i två månader och hoppades på att du var den han ville ha ett seriöst förhållande med och menade det säkert när ni sågs. Det var därför han sa det. Det kändes rätt där och då.

Men, det var ändå något som gnagde hos honom efter dejten som gjorde att han inte kände att det klickade till 100%.

Skrev han inte också att han var ledsen för att han sårat dig? Det betyder att han var ledsen för att han gav dig falska förhoppningar med det han sa.

Ingen aning om han menade det eller inte vissa killar säger vad som helst för få ligga lite. Han sa även när vi sågs "du är alltid fin" jag bad om ursäkt för jag inte hade hunnit sminka mig innan dejten.

Ja han sa "förlåt om jag sårade dig" men han kan ju ha sagt det bara för att verka som en good guy eller bara sagt det utan att verkligen mena det. Vad skulle hans ursäkt hjälpa när han redan hade sårat mig då var jag ju redan sårad så då sa jag "sluta säg att jag är fin och förlåt om du sårade mig du kan spara dina fåniga ord för du menar dom inte ändå" ja jag var arg och ledsen när jag skrev
Citera
2026-07-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
0 chans efter som han fick det hen ville ha och sen var du inte fin längre i hens ögon

Han sa inte att jag är ful efter vi har haft sex
Citera
2026-07-06, 18:12
Medlem
Citat:

Alltså, känner och jag vill tro på henne, men samtidigt det måste ha hänt någonting? Eftersom han helt plötsligt fick kalla kårar och försvann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in