2026-07-05, 21:50
Medlem
Jag tror nog ändå att det är bäst att släppa det men samtidigt har jag faktiskt hittat tillbaka till gamla ex som tog slut lite abrupt. Det mesta handlar ju om vilka alternativ man har, hittar man någon bättre så går man vidare och gör man inte det så försöker man kanske igen.

Ni hade ju ändå någon typ av connection då ni hade lite mer kontakt och sex men samtidigt så skulle jag i dina skor nog mer försöka dejta någon annan och om det är meningen så dyker han nog upp i ditt liv på egen hand.
Citera
2026-07-05, 21:57
Medlem
thecatfisters avatar
Jag ångrar en tjej jag bröt med. Vi hade mkt bra sex, hon hade nice kropp och så. Men var inte jättesnygg i ansiktet.. Sen verkade hon lite väl speciell kanske? Hon frågade rätt mycket märkligt under tiden vi träffades, hon verkade typ osäker eller något. Typ "är du kåt, var det skönt" lite åt det hållet. Första gången vi låg kom jag snabbt för hon var på nåt sätt jävligt het o bra i sängen. Kändes som hon ställde upp med det mesta. O vi hade sex igen senare och det var också riktigt bra. Men som sagt, väldigt speciellt brud, många många sms osv. Så jag sa bara att det inte kändes rätt för mig men att det ändå var nice när vi sågs. Skulle gärna träffa henne igen för att ligga för hon var porrig o glad för sex..Men känns som en väldigt needy tjej som jag nog bara kommer såra i slutändan så det var bäst att inte fortsätta träffa henne bara för sexet, kändes inte rätt!!
Citera
2026-07-05, 22:03
Medlem
Ja och man inser mer och mer att man kommer att dö ensam. Let the good times roll ☺️
Citera
2026-07-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecatfister
Jag ångrar en tjej jag bröt med. Vi hade mkt bra sex, hon hade nice kropp och så. Men var inte jättesnygg i ansiktet.. Sen verkade hon lite väl speciell kanske? Hon frågade rätt mycket märkligt under tiden vi träffades, hon verkade typ osäker eller något. Typ "är du kåt, var det skönt" lite åt det hållet. Första gången vi låg kom jag snabbt för hon var på nåt sätt jävligt het o bra i sängen. Kändes som hon ställde upp med det mesta. O vi hade sex igen senare och det var också riktigt bra. Men som sagt, väldigt speciellt brud, många många sms osv. Så jag sa bara att det inte kändes rätt för mig men att det ändå var nice när vi sågs. Skulle gärna träffa henne igen för att ligga för hon var porrig o glad för sex..Men känns som en väldigt needy tjej som jag nog bara kommer såra i slutändan så det var bäst att inte fortsätta träffa henne bara för sexet, kändes inte rätt!!

Ok , ja jag frågade väl inte så mycket sånt men var osäker om han gillade det för han lät typ ingenting men han tog initiativ att kyssas massa i missionären iaf men han gillade det tror jsg hsn sa iaf att han kom lite snabbt första gången hehe men om det var föt att han var så kåt eller nervös vet jag inte och han tog tag i nacken och höll lite extra vid deepthroat iaf så jag antar att han gillade det jsg gjorde 😛. Han sa iaf innan vi sågs att jag var toksexig och han sa när vi sågs "du är alltid fin" jag bad om ursäkt att jag inte hade hunnit sminka mig men har fått lära mig genom åren att vissa män bara säger så för att få ligga hade han sagt att jag var ful hade jag ju blivit ledsen
Citera
2026-07-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Jag tror nog ändå att det är bäst att släppa det men samtidigt har jag faktiskt hittat tillbaka till gamla ex som tog slut lite abrupt. Det mesta handlar ju om vilka alternativ man har, hittar man någon bättre så går man vidare och gör man inte det så försöker man kanske igen.

Ni hade ju ändå någon typ av connection då ni hade lite mer kontakt och sex men samtidigt så skulle jag i dina skor nog mer försöka dejta någon annan och om det är meningen så dyker han nog upp i ditt liv på egen hand.

Ja och det är det som gör så ont att vi hade bra kemi och daglig kontakt länge och så plötsligt får man höra "vi klickar inte" hade varit lättare om vi bara hade skrivit i en vecka men nu var det dagligen i mer än 2 månader han skrev till och med på min födelsedag i slutet av april han skickade redan vid 04 på morgonen när han jobbade för att han tänkte mig tydligen sånt gjorde mig väldigt rörd 🥹 var gulligt att han skickade liksom mitt i natten när han jobbade för han verkade sakna mig mrn nu är dwt väl slut med såna meddelanden . Ja rätt vad det är kanske han hör av sig igen
Citera
2026-07-06, 00:09
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändradb:
Har du nån gång ångrat att du sa upp kontakten med dejt/flört

Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-07-06, 00:13
Bannlyst
Klickar man inte så klickar man inte. En del folk är egoistiska och vägrar respektera det. Låt den som dumpar/dissar få göra det bara.
Citera
2026-07-06, 00:58
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Klickar man inte så klickar man inte. En del folk är egoistiska och vägrar respektera det. Låt den som dumpar/dissar få göra det bara.
Klickar man inte så är det så den som dumpar känner. Går det två veckor från första dejten till man dumpar är man säker att det är det enda rätta, för bådas skull.

Det går inte att ändra den andras känslor och hoppas på en förändring. Det är bara att acceptera och gå vidare hur starka känslor man än har.
Citera
2026-07-06, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Klickar man inte så är det så den som dumpar känner. Går det två veckor från första dejten till man dumpar är man säker att det är det enda rätta, för bådas skull.

Det går inte att ändra den andras känslor och hoppas på en förändring. Det är bara att acceptera och gå vidare hur starka känslor man än har.
Ja verkligen.
Citera
2026-07-06, 06:34
Medlem
glockenreins avatar
Nej det har jag inte för den personen förtjänar nån som inte dissar och kommer tillbaka i brist på bättre alternativ. Tycker det är fittigt att höra av sig igen om man ratat någon. Finns folk som gör det men skulle inte se det som en komplimang.
Citera
2026-07-06, 06:39
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Nej vi har ingen kontakt jusr nu

Okej så han har gjort samma sak som du hade gjort. Nästa fråga är då, tycker du att en person som du sagt så till ska respektera det?
Citera
2026-07-06, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Särar definirivt inte på benen för vilken man som helst. Bara väldigt lyckliga män som får knulla med mig och beter dom sig inte så åker dom ut med huvudet före och är inte välkomna tillbaka.

Missförstod jag något i din text? Ni har träffats en gång och då hade ni sex. Har jag fel?
Han fick det han ville ha direkt så varför skall han höra av sig fler gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in